Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Bellefleur

Bellefleur

21-01-2014 om 08:01

hoe laat gaan jullie naar bed?

Mijn zoon (16) vindt het raar dat ik altijd zo 'vroeg' naar bed ga. Ik ga meestal om half elf naar bed, en hij beweert dat de meeste volwassenen pas om rond twaalf uur naar bed gaan. Ik beweer van niet. Hij vond het een idioot plan om zijn klasgenoten te vragen naar de slaapgewoonten van hun ouders, en daarom maar op ouders.nl Ik sta op om half zeven.

Dalarna

Dalarna

22-02-2014 om 10:02

Kaaskopje

Als je nog midden in je diepe slaap hebt heb je volgens mij niet zoveel last van geluiden en donker maar mijn lichaam is gewend aan het wakker worden tussen kwart voor 6 en kwart voor 7. Steevast word ik dus ook wakker om die tijd als ik wel mag uitslapen. Als het dan ook nog eens licht is werkt dat gewoon niet goed samen. Melatonine wordt aangemaakt onder invloed van minder daglicht toch? Bij mij is het dan waarschijnlijk gewoon uitgewerkt

Renske

Renske

16-03-2014 om 14:03

Hier ook vrij vroeg

Ik lig er meestal rond 22.00 uur wel in. Soms lees ik nog een kwartiertje. Om 07.00 uur gaat mijn wekker weer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.