Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Loesje36

Loesje36

26-04-2020 om 11:04

Mijn vriend heeft een hekel aan mijn zoon.

tsjor

Zo kun je er ook naar kijken. Een stiefvader die jou niet leuk vindt is gewoon een goede voorbereiding op het echte leven. O ja en hij haat ook nog eens je vader. Wat hopelijk dan maar niet doorwerkt in de relatie tussen jouw ouders

Ik zeg nergens eerst sterven en dan samenwonen, maar ik vind een tweede scheiding ook niet zo'n ramp als jij schetst.Sterker ik ken aantal situaties waarin het samengestelde gezin toch niet werkte en waar in ieder geval de kinderen niet verdrietig waren dat de stiefouder weer vertrok

en verder

Ik vind het ook belangrijk dat kinderen van gescheiden ouders met beide ouders een zo goed mogelijk contact hebben. En dat vergt soms best veel, niet negatief over je ex praten ook al heb je net weer een rotgesprek met hem gehad, je zus de mond snoeren als ze in bijzijn van de kinderen zich snerend uitlaat over je ex. En nieuwe partner die je ex haat, lijkt mij gewoon niet echt optimaal. Tenzij hij zijn haat in stilzwijgen draagt en jou er niet op aanspreekt als je voor de lieve vrede toch in de nukken van je ex meegaat of je kinderen in slecht gedrag vergelijkt met je ex enzovoorts.
Maar je hebt gelijk we hebben geen idee hoe de nieuwe partner van TS daar in staat.

Het laatste woord

Alkes, ik geef je graag het laatste woord: 'Maar je hebt gelijk we hebben geen idee hoe de nieuwe partner van TS daar in staat.'

Tsjor

TamnTammy y

TamnTammy y

01-05-2020 om 08:05

Hoe kom je erbij dat ik de post niet geloof? Zo creëer je wel een heksenjacht hè?

Ik geloof door de, ook door anderen al geciteerde woorden, niet dat TS hier kwam om te horen dat ze haar zoon tekort doet of dat ze haar relatie onder de loep moet nemen, om diverse meningen te horen.

Ik geloof wel dat ze kwam om te horen dat ze het zeker niet moet uitmaken en dat het niet erg is voor haar zoon.
Dat mag, maar het schemert zo door haar woordkeuze heen en dan denk ik: zeg het gewoon.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.