Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Jibbe

Jibbe

18-09-2018 om 15:09

vraag hoe solliciteren als herintreder

Kaaskopje

Kaaskopje

25-09-2018 om 12:09

Juf Ank

En dan zelf ook met schrijffouten reageren. Ik maak ook genoeg schrijffouten trouwens. Maar ik hoop niet dat mijn toon over schrijffoutjes en woordkeus, Franse benamingen die in Frankrijk/Belgiƫ niet gangbaar zijn, zo onaangenaam is als van onze Zuiderbuur. Recruiter is voor een zichzelf tot de hogere intelligentia rekenende man als OND kennelijk toch een lastig woord om, zonder de Van Dale er op na te slaan, vlekkeloos online te zetten.

OND

OND

26-09-2018 om 00:09

Ik heb mezelf

nooit tot de "hogere intelligentia" gerekend, Kaaskopje... Dat zal dan uw interpretatie zijn, zeker?
Mijn excuses dat ik geen hoge pet op heb van recruIters: ik ken van zeer nabij hun werkwijzen. Die zich overigens al langer mogen verheugen in de belangstelling van Skepp en Skepsis.
Hetzelfde geldt trouwens voor een flink deel van de managementtheorieƫn (spelling correct, Kaaskopje?) die gisteren, vandaag en morgen in zwang waren/zijn/zullen zijn.

Jibbe

Jibbe

09-11-2018 om 09:11

Update

Heb de baan!!!

Kaaskopje

Kaaskopje

09-11-2018 om 09:11

Gefeliciteerd!

Wat leuk voor je . Veel plezier in je nieuwe baan.

Oregano

Oregano

09-11-2018 om 10:11

Gefeliciteerd!!!!

Had even meegelezen omdat ik straks ook weer ga solliciteren met een gat door burn-out. Wat fijn voor je!
Veel plezier in je nieuwe baan!

Ad Hombre

Ad Hombre

09-11-2018 om 15:11

Jibbe

Goed gedaan!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.