Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

branca2
21-07-2009 om 16:07
Kring voor heli
Om te helpen met het dragen van het verdriet en samen te hopen op eurotransplant kom op mensen pak mijn hand...

Mien*
30-08-2009 om 18:08
Heli
Wij hebben nog steeds niet iets definitiefs op het grafje van Fleur, ik denk vooral omdat ik teveel ideeën heb..
In het begin wilde ik ook nog niet beslissen, net alsof met het plaatsen van een grafmonumentje we ook over het verdriet heen moesten zijn (of meer van zulke gedachtenkronkels)
Laatst heb ik een tuinbordje gemaakt en dat staat er nu, in afwachting van het definitieve.
Ik weet niet hoe streng de regels bij jullie zijn, maar laat je niet opjagen, dat voelt toch helemaal niet goed!
Vreselijk dat er post van allerlei steenhouwers enz. op je mat valt..brrrrrr, daar zit je toch helemaal niet op te wachten??
Ik heb veel op internet gezocht, om te kijken wat mijn smaak was..
Zelf iets maken is misschien ook nog een optie (mozaiek oid)..
Maar ik kan me voorstellen dat je hoofd daar helemaal NIET naar staat..
Intussen ook nog griep, letterlijk wegduiken onder het dekbedje ..
Beterschap, sterkte en liefs! Mien

Geerke
31-08-2009 om 00:08
Lieve heli
Lieve Heli, ook wij hebben nog geen definitief monumentje op Enzo's grafje. Er ligt een tijdelijke steen met zijn naam en data erop. Het komt wel. Af en toe kijk ik op internet, weet het dan weer niet en laat het rusten. Doe het inderdaad als jullie er zelf aan toe zijn. En ja, vreselijk die post van die steenhouwers, wij hebben het gelukkig nooit gehad.
En of er nu een draadje is of niet, weet dat ik heel, heel veel aan jullie denk. Dat verandert niet. Ik merk zelf hier op het forum ook nog steeds ontzettend veel aandacht en meeleven voor ons, dat is zoooo bijzonder!!! En ook echt niet zomaar weg, ook niet als er misschien een tijdje niemand schrijft.
liefs Geerke

mirreke
31-08-2009 om 11:08
Heli
in de kring, voor jullie, voor Joram...
ik heb het zo met jullie jongste te doen... hoop dat hij ooit op een goede manier dat ongeluk kan verwerken, dat zit er toch maar, in dat kleine koppie. Moeten meemaken dat je stoere grote broer, je held, daar zo stil komt te liggen...
Ach heli, denk niet dat je snel moet gaan, het mag gaan zoals jij het wil, er staat geen tijd voor...
een kring voor een geliefde mag eindeloos duren

Rafelkap
01-09-2009 om 07:09
Heli
Ik ben er nog. En ik moet ook veel denken aan jullie jongste (ik weet niet hoe oud precies) die zo ongeveer doormaakt wat ik ooit doormaakte..

mopke
01-09-2009 om 08:09
Heli
Elke dag kijk ik even hier, in de kring, en mijn gedachten zijn bij jou, je man en je jongste en Joram* . De tranen wellen op als ik jouw moedige maar zo intens verdrietige berichtjes lees.
Ook ik sta in de kring en denk aan jullie!
Heel veel sterkte,
Liefs, Esther

Mayte*
01-09-2009 om 14:09
Een kus voor jou en je gezin. Een kus in de wind voor je manneke.
Ik ben al heel lang niet in deze rubriek geweest. Te confronterend nog... Nu las ik je update over Joram. Wat een verdriet! Ik las ook dat je zoveel steun ondervindt van de kring die zich hier gevormd heeft. Ik heb dat zelf ook zo ervaren. Het heeft iets enorm warms en waardevols dat er zoveel mensen met je meeleven. Daarom stap ik met veel respect voor jullie ook in deze kring.
Liefs, Mayte

Loentje
02-09-2009 om 13:09
Heli
Dag Heli,
ik kom niet vaak meer hier kijken maar denk wel geregeld aan jullie. Dat zal altijd zo blijven, net zoals ik nog vaak aan de helaas vele families denk die zulke erge dingen meemaakten.
Ik wens je veel, veel sterkte!
Loentje

Pham
02-09-2009 om 16:09
Ik ook
Ik kom hier ook niet echt vaak, maar ook dan denk ik aan jullie en ik sta in de kring en blijf daar staan!!!
GR Pham

Geerke
03-09-2009 om 13:09
De regen
Ik denk aan mijn eigen kleine mannetje
en meteen ook aan de jouwe Heli
en aan al die kinderen die gemist worden
De regen drukt mooi uit hoe ik me nu even voel
teneergeslagen

Beertje
04-09-2009 om 20:09
Ook ik...
...stap er weer bij... in gedachte heel vaak hier.
Liefs, Beertje(s)

Asa Torell
04-09-2009 om 20:09
Heli
Ik sta hier ook nog, ik denk zelfs heel vaak letterlijk de teksten van jouw indringende stukken over hoe het met jullie gaat.

mopke
07-09-2009 om 20:09
Heli
Vandaag is ook bij ons de school weer begonnen en ik heb aan jou gedacht...
Sterkte en kracht gewenst,
Liefs, Esther