Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Wat kun je doen? - ruziende buren | Pagina 2 | CJG forum door Ouders.nl
Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Karaf

Karaf

19-10-2016 om 13:10

Wat kun je doen? - ruziende buren

rode krullenbol

rode krullenbol

20-10-2016 om 17:10

Weet je wat het is?

Het kan altijd nog erger.

https://youtu.be/b9JF8GypGkk

Ad Hombre

Ad Hombre

20-10-2016 om 17:10

Mirreke

Maak jij je druk over alles wat er in je straat/wijk/stad/land gebeurt? Typisch wereldverbeteraars gedrag misschien maar mijn allerbelangrijkste overweging is dat ik een prettige, rustige, veilge plek heb met mijn gezin. Dat er elders mensen andere mensen terroriseren of uitmoorden is helaas een realiteit waar ik geen enkele invloed op heb. Ik hou ze wel graag op flinke afstand, jij niet? Ik heb te doen met je gezin als je prioriteiten zo liggen.

Karaf

Karaf

20-10-2016 om 20:10

natuurlijk

Mirreke vraagt: Als we maar geen last van elkaar hebben, maakt het niet uit wat er binnenshuis gebeurt?

Ja natuurlijk. Mij interesseert het niks wat er in jouw huwelijk gebeurt of in het huwelijk van al die andere mensen in Nederland en Duitsland want daar woon jij toch? Maar nu heb ik last van een schreeuwende buurman.
Precies wat Ad zegt: je kunt toch niet je bezig houden met de huwelijksproblemen van heel Europa? Nee je maakt je alleen druk om iets wat je zelf raakt. Anders is het leven en laten leven.

Anneke

Anneke

24-10-2016 om 11:10

Melden

Ik zou het melden bij de politie. En dan niet meer of minder dan wat jij opmerkt: buurman scheldt buurvrouw grof uit en hij gaat lekker door in de tuin zodat de hele buurt er last van heeft. Dan is het aan de politie om het gezellige stel wat in de gaten te houden en al dan niet in te grijpen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.