Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Anna

Anna

14-11-2015 om 19:11

vader dochter verhouding

Bloemetje

"Natuurlijk Wil. Er komt helemaal geen incest in Nederlandse gezinnen voor. Ongelijkwaardige en slechte relaties ook niet.
Nee joh. In Nederland wonen alleen maar Bleuband-gezinnetjes. Met verstandige ouders, die open en gelijkwaardig met elkaar communiceren. Die dezelfde normen en waarden hebben als jij. Die foutloos Nederlands schrijven.
Onder welke steen heb jij gelegen?"

Misschien lucht het op bloemetje, maar deze zinnen blijven wel jou woorden. Ben blij dat je mij niet citeert, want het zijn voorbarige conclusies die je trekt.

Dat ik het verhaal niet vertrouw heeft een andere reden. Er wordt geen antwoord gegeven op welke raad of tip dan ook. Het verhaal wordt na iedere posting alleen nog maar erger.
En er klopt niets in het verhaal, het staat vol met tegenstrijdigheden. Als daar naar wordt gevraagd komt er......niets. Het Nederlands van ts valt nog al mee, het wordt steeds beter naarmate er meer postings volgen.

Esmee

Esmee

18-11-2015 om 13:11

dan dus nu de hamvraag…..

Anna, je hebt op 14 nov. gepost! Het is nu 18 november.
Vraag: Wat heb je in de afgelopen dagen concreet voor je dochter gedaan?!
Ben je naar de huisarts gegaan. Wat heeft die gezegd?
Heb je aangifte gedaan? Wat zei de Politie?

Nimbo

Nimbo

19-11-2015 om 00:11

misschien toch

een trol?

Esmee

Esmee

20-11-2015 om 13:11

misschien wel...

Anna reageert niet meer….lijkt sterk op het bericht van de opa en oma die betaald willen worden voor het oppassen. Ook geen enkele reactie meer na zoveel adviezen….Is in ieder geval zeer opmerkelijk. Iemand die aandacht wil? Ik bedoel….je gaat toch niet een heel verhaal neerzetten waarop je tientallen reacties en adviezen krijgt om vervolgens niet meer te reageren?….vreemd.

Ongemakkelijk (ot)

Het wordt inderdaad wel ongemakkelijk als je zover bent dat je eerst controlleert of de starter al langer op OOL reageert. Je vraagt je eerder af of dit weer zo'n journalist is, die wat reacties kan gebruiken.

Suze

Suze

20-11-2015 om 16:11

wat een argwaan

Wat is iedereen argwanend.

Ik heb wel vaker gepost en was dan gewoon te druk om te reageren (meestal las ik wel wat reacties tussen door). Ik vind 4 dagen niet extreem lang.

En raar misschien, maar soms vergat ik even mijn eigen post. Gewoon afgeleid door allerlei andere dingen die speelden en aandacht/tijd vroegen.

In elk geval, misschien moeten we wat meer geduld hebben. Het zou natuurlijk wel fijn zijn als TS reageert.

Injel

Injel

21-11-2015 om 10:11

wat ook kan

is dat Anna gewoon graag wilde horen hoe zielig ze is, dat haar man hun puberdochter leuker vindt dan haar. En omdat ze dat hier niet hoorde (integendeel), was er geen reden om terug te komen.

Emma

Emma

21-11-2015 om 12:11

Suze

En raar misschien, maar soms vergat ik even mijn eigen post. Gewoon afgeleid door allerlei andere dingen die speelden en aandacht/tijd vroegen.

Wat ik nou raar vind is dat je je eigen post zou vergeten als je zo'n noodkreet plaatst over je dochter en je man. Maar goed, dat is wat jij zegt, weij kunnen het niet voor ts invullen.

Esmee

Esmee

21-11-2015 om 16:11

Inderdaad Emma

en het is nu al een week geleden dat TS de beginpost neerzette.

mijk

mijk

21-11-2015 om 19:11

Dit is natuurlijk ook een verhaal dat

ineens heel erg uit de hand kan lopen en dan heb je vermoedelijk wel wat anders aan je hoofd dan deze post....

Mijk

Suze

Suze

21-11-2015 om 20:11

Mijk

Precies, ook dat kan hier het geval zijn.

Ik hoop wel dat ze zich nog terugmeldt. Ben wel benieuwd hoe het met TS en gezin verdergaat.

Nimbo

Nimbo

22-11-2015 om 19:11

helaas

kan het ook zijn dat TS niet de moed heeft om de boel op scherp te zetten en zich niet durft te vertonen omdat wij allemaal gezegd hebben dat ze echt iets moet doen....

Esmee

Esmee

26-11-2015 om 19:11

Suze

Het is nu al zeker 12 dagen geleden dat TS postte…...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.