Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Laura

Laura

09-05-2015 om 21:05

Over boodschappen besparen enzo

Dees

Dees

27-08-2015 om 12:08

kaaskopje en emma

Maar 1800 euro per maand is wel echt heel veel hoor.

Emma ik bedoelde met verse groente naar keuze, 1 van de dingen die erop staan. Wij hebben ook een vast lijstje die we wel tussendoor aanvullen met dingen die we ook nodig hebben, digitaal zodat we altijd de meest recente hebben.

Amare

Amare

27-08-2015 om 14:08

euh kaaskopje

ik vermoed dat je 180 euro per maand bedoelt, geen 1800 ...

Half a twin

Half a twin

27-08-2015 om 14:08

1800 per maand

Ik vermoed dat dat inkomsten zijn, niet de huishoudelijke uitgaven.

Krullevaar

Krullevaar

27-08-2015 om 20:08

Die Kaaskopje toch...

Blijkt toch gewoon een rijke stinkerd die 1800 euries per maand aan boodschappen uit kan geven terwijl ze ons altijd anders deed geloven...

En je dan druk maken over toeslagen :-)

Kaaskopje

Kaaskopje

28-08-2015 om 18:08

Nou wat een misverstand

Ik bedoel zeker geen 1800 euro voor boodschappen. Daarvoor kun je bijna elke dag uit eten.

Dees

Dees

29-08-2015 om 14:08

Mooi inkomen

Dat iseen heel mooi inkomen dan!

Noet

Noet

29-08-2015 om 14:08

Dees

dat is het totaal: 1 salaris (voltijds), 1 ziekteuitkering (gebaseerd op voltijds salaris) en alle toeslagen bij elkaar. Voor 2 personen. Dat noem ik geen heel mooi inkomen.

Ik krijg meer gestort door mijn werkgever voor 3 dagen werk. Dat is een mooi inkomen.

Amare

Amare

29-08-2015 om 15:08

inderdaad Noet

Je kunt er van rondkomen, maar 'heel mooi' zou ik het niet willen noemen.

Liset

beste Liset,

Dit soort oproepen hoort thuis in de rubriek 'oproepen voor onderzoek', en dan nog pas na toestemming van forumbeheer.

En dit: "Om een representatief beeld te krijgen van de Albert Heijn doelgroep, wil ik niet alleen mijn directe kennissen kring benaderen, maar ook daarbuiten."

Ja, dat mag ik hartelijk hopen, anders deugt er niet veel van de onderzoeksopzet, lijkt me zo. Naar die opzet heeft toch wel een docent naar gekeken voordat je je onderzoek op het argeloze publiek loslaat?

Overigens steekt het mij een beetje dat AH, met grote budgetten, dit soort onderzoek uitbesteedt - onbetaald, ongetwijfeld - naar studenten, in plaats van gewoon een onderzoeksbureau de klus betaald te gunnen. Maar daar kan jij natuurlijk helemaal niks aan doen, en tja, 's lands grootste kruidenier blijft op de kleintjes letten...

groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.