Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Bea2

Bea2

10-03-2013 om 20:03

Kapotte broeken: hoe doen jullie dat?

Knurf

Knurf

20-12-2013 om 17:12

2 broeken per jaar?

'Maar heel veel mensen probeerden mij te laten geloven dat kinderen prima met 1 - 2 broeken per jaar konden.'

Mijn dochter groeit niet hard, maar ik red het echt niet met 2 broeken per jaar hoor. Als er een gat in gevallen is (ja, ook meisjes spelen buiten), of er motorolie opzit (ze helpt haar vader graag met het repareren van auto's), of er grasvlekken opzitten die er niet meer uitkunnen (witte broek), of ze tomatensoep heeft gemorst (gek genoeg ook meestal op een lichte broek) gaat de broek weg. Niks stapeltje voor het buitenspelen en stapeltje voor op school, dat is me veel te onoverzichtelijk.

Vesten waarvan de rits kapot is, truien met een gat of rare vlekken, alles gaat meteen weg.

Hier ook...

Ik vind het heel belangrijk dat de kinderen in schone en hele kleding lopen, maar kinderen blijven kinderen. Ik koop staaaaapels broeken en andere kleding op rommelmarkten.kledingbeurzen/internet, ik ben zuinig/netjes op mijn was, dus er slijt er niets aan verwassing enzo en blijft de stapel groot. Maar als er dan eens iets kapot gaat hebben we daar een mooi woord voor: JAMMER. Ik lijm/naai of stop nooit iets.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.