Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Yellow

Yellow

29-08-2018 om 08:08

Dochter met vriendje in wsnp

Erica

Erica

02-09-2018 om 15:09

Ik vind

je geen zeikerd als je daar niet vrolijk van wordt. Ik heb het de club van een van mijn kinderen wel eens verboden kind zo te vervoeren, over een kortere afstand. Ik weet niet wat ik er in jouw geval nu mee zou doen. Voor een volgende keer zou ik er hoe dan ook een punt van maken, want het is gewoon onveilig.

Tango

Tango

05-09-2018 om 21:09

Mee eens

Ik vind het ook niet raar dat je daarover valt. Sterker nog, ik vind het behoorlijk dom ook. Stel je krijgt een bekeuring, dat kan er dan ook nog wel bij als je al krap bij kas zit. Ik zou er nu inderdaad niets van zeggen, maar mocht ze nog een keer meegaan, dan even goed navragen hoe het vervoer is geregeld.
Ik heb ook weleens van mijn zoon teruggehoord dat hij met een verjaardagspartijtje samen met een vriendje op de voorstoel vervoerd is. Was ik ook niet blij mee. Was ook niet ver, maar ik had hem dan liever zelf gebracht.

Wel fijn dat ze een leuke dag hebben gehad. Daar kunnen ze dan weer even op teren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.