Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

AnneJ
09-05-2015 om 19:05
Obesitas en de relatie met vet en suiker - not
Ook Nederland staat hoog op de lijstjes van de inname van vet en suiker.
"Interestingly, neither sugar nor fat consumption seems to be a good indicator of obesity — not at least among those countries that eat the most fat and sugar."
"Similarly, other countries, including Belgium, the Netherlands, Finland and Sweden, are both near the top in sugar and fat intake, and near the bottom in obesity rates."
Weer een mythe doorgeprikt?

Jippox
19-05-2015 om 18:05
moedermop
Als het je niet lukt om iets te veranderen aan je voedingspatroon (het te veel eten) dan lijkt het me inderdaad wel beter om te 'omarmen' dat je bent zoals je bent, dan dat je altijd maar rondloopt met een negatief gevoel daarbij.

Jippox
19-05-2015 om 18:05
en over borsten
Ik heb een kleine A cup. Geen probleem mee, ik vind het helemaal prima zo. Maar als mijn man het nodig zou vinden om op een forum mijn 'boezem' te gaan verdedigen, dan zou ik toch wel de indruk krijgen dat hij er vooral zelf niet zo content mee is...

Ad Hombre
19-05-2015 om 21:05
Jippox
Heb je het over mij, Jippox? Poging tot steek onder water? Die was dan lekker mis! Zeer content hier. Zoals gezegd, ik was niet geheel serieus, maar misschien is je dat ontgaan.

Jippox
20-05-2015 om 08:05
dat
was mij niet ontgaan hoor. Maar misschien is het jou ontgaan dat ik ook niet geheel serieus was. toch een gevoelig snaartje geraakt blijkbaar

Ad Hombre
20-05-2015 om 09:05
Jippox
"was mij niet ontgaan hoor. Maar misschien is het jou ontgaan dat ik ook niet geheel serieus was"
Gelukkig maar.
"toch een gevoelig snaartje geraakt blijkbaar ;-)"
Nee hoor, dan reageer ik veel heftiger
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.