Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Obesitas en de relatie met vet en suiker - not

moedermop

Als het je niet lukt om iets te veranderen aan je voedingspatroon (het te veel eten) dan lijkt het me inderdaad wel beter om te 'omarmen' dat je bent zoals je bent, dan dat je altijd maar rondloopt met een negatief gevoel daarbij.

en over borsten

Ik heb een kleine A cup. Geen probleem mee, ik vind het helemaal prima zo. Maar als mijn man het nodig zou vinden om op een forum mijn 'boezem' te gaan verdedigen, dan zou ik toch wel de indruk krijgen dat hij er vooral zelf niet zo content mee is...

Ad Hombre

Ad Hombre

19-05-2015 om 21:05

Jippox

Heb je het over mij, Jippox? Poging tot steek onder water? Die was dan lekker mis! Zeer content hier. Zoals gezegd, ik was niet geheel serieus, maar misschien is je dat ontgaan.

dat

was mij niet ontgaan hoor. Maar misschien is het jou ontgaan dat ik ook niet geheel serieus was. toch een gevoelig snaartje geraakt blijkbaar

Ad Hombre

Ad Hombre

20-05-2015 om 09:05

Jippox

"was mij niet ontgaan hoor. Maar misschien is het jou ontgaan dat ik ook niet geheel serieus was"

Gelukkig maar.

"toch een gevoelig snaartje geraakt blijkbaar ;-)"

Nee hoor, dan reageer ik veel heftiger

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.