Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Paasei

Paasei

09-03-2018 om 17:03

(Multi)vitamines slikken

Mijntje

Mijntje

11-03-2018 om 15:03

botten

Ik slik sinds kort ook alleen vitamine D voor mijn botten (als ik 'em niet vergeet).
Van wat ik heb gezien bij familieleden: als je van alles begint te breken is het te laat.
Andere pillen zijn m.i. totaal onnodig en zijn vooral goed voor de fabrikanten.

Ad hombre

Get over it.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-03-2018 om 21:03

Mijntje

Mijn oma, niet biologisch verwant, brak ook regelmatig een botje. Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurd, terwijl ik echt toch echt wel eens rare valpartijen heb gehad.

In GFT

Horen dierlijke resten niet thuis.
Vraag uw kerel eens om de handleiding te lezen en even uit te leggen wat er precies staat )).

Kaaskopje

Kaaskopje

11-03-2018 om 22:03

Yvan

Bij ons mogen vleesresten in het gft: Vlees- en visresten gaan snel stinken. Gooi ze in de bak die het eerst geleegd wordt (biobak of vuilnisbak), en verpak ze eventueel in een krantenpagina.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-03-2018 om 22:03

En Yvan

... "mijn kerel" moet dus eerst lezen hoe het zit en daarna aan mij uitleggen. Gaat het niet sneller als ik het zelf lees?

Mijn kerel.. brrrr... Net als "mijn mannetje"... brrrr.

Ad Hombre

Ad Hombre

12-03-2018 om 06:03

Yvan

Get over what?

Wilgenkatje

Wilgenkatje

16-03-2018 om 15:03

ik slik niks

en ik begrijp dat ik nu best onverantwoord bezig ben?

Ik ben bijna 59, zelden ziek, slaap prima en kom dagelijks buiten (wandelen en fietsen).
Heb nauwelijks overgangsklachten beleefd.

Heb weleens vitaminen aangeschaft, maar ik vergeet ze steeds en dan belanden ze op gegeven moment vanwege verstreken houdbaarheidsdatum in de vuilnisbak. Die staat er nu blakend van gezondheid bij.

Batj

Batj

16-03-2018 om 20:03

Wilgenkatje

Best wel ;-)
Ik kom dagelijk minimaal 4x een half uur buiten in weer en wind maar daar is meer voor nodig, meer huidoppervlak met name en meer zonlicht. Ik had een aardig tekort, zoals veel Nederlanders aan het eind van de winter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.