Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Barvaux

Barvaux

14-06-2015 om 10:06

Het vragen voor Onno draadje

Astrid

Astrid

22-06-2015 om 17:06

Mag ik even inbreken

En zeggen dat ik het wat jammer vindt dat het draadje een wat hilarisch en vooral "kijk mij stoer zijn"-gehalte krijgt, waarbij ik het bijzonder onkies vind om iemands gewone naam neer te zetten als die persoon ervoor gekozen heeft om een nick aan te nemen.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

Astrid

Onno heeft daar geen enkel probleem mee. Hij zou zelfs dolgraag naar zijn site verwijzen maar dat mag dus niet volgens de forumregels. Bovendien noemen we alleen zijn voornaam, niet zijn gehele naam. Last but not least weet bijna iedereen na al die jaren zijn echte naam toch wel;-)
Ook ik ben benieuwd of er in de 14 jaar dat ik hier zit eindelijk eens helder antwoord komt op al die eerder gestelde vragen. Ik ben gematigd hoopvol:D

Marijke

Marijke

Homeopathie en dan een goede arts zijn? Sorry Elisa maar dat kan absoluut niet samengaan, grote onzin.

Fiorucci

Fiorucci

22-06-2015 om 20:06

Dus hij heeft het heel druk met op diverse fora verkondigen dat niemand er iets van snapt en dat hij geen tijd heeft..;)

Liena

Liena

22-06-2015 om 21:06

Onno

Ik ben helemaal voor de behandeling van Onno. Hij heeft al mijn kinderen geweldig geholpen!! Als de energiebalans in het lichaam herstelt, is het niet nodig om te vaccineren. Vaccinaties zijn gevaarlijk heeft Onno mijn doen inzien, volg toch zijn raad op. Het zal uw leven beteren.

Cease-therapie is de toekomst!

Grapje toch?

Hoop ik....

Liena

Liena

22-06-2015 om 22:06

WEG MET ONNO

Dit was inderdaad niet serieus bedoeld. Ik probeer alleen te laten zien dat het gevaarlijk is wat voor een denkbeelden mensen als Onno verspreiden. Ik geloof best in een zalf die misschien niet voldoet aan het keurmerk "regulier geneesmiddel" maar zijn denkbeelden/bizarre denkrichtingen kunnen gevaarlijk zijn voor mensen die wel serieuze hulp nodig hebben.

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mijn kinderen daar in behandeling te laten gaan. Al denk ik wel dat deze maatschappij erg gericht is geraakt op apparatuur. Maar dat is weer een andere discussie;)

Kaaskopje

Kaaskopje

23-06-2015 om 13:06

Dolkomisch

Toch nog even hierop reageren: Omdat er nogal groots werd uitgepakt heb ik natuurlijk geen tijd gehad om hier iets te schrijven.
Aangezien ik niet 24/7 hier kan zijn moeten jullie het nog maar even met elkaar doen. Gelukkig zijn er voor jullie tal van andere mogelijkheden om de dag door te komen, er is ook nog facebook enz, enz.
Het is momenteel heel erg druk dus gewoon even wachten en dan ineens is het er.

Haha, wat een beeld schets jij toch van jezelf:-)). Dag in, dag uit volle wachtkamers, overvolle agenda waardoor je nooit tijd hebt om op vragen in te gaan, overladen worden met vanalles op vaderdag, vaccinaties zijn het ergste wat je kunt bedenken... je lijkt alleen in superlatieven te kunnen praten. Man, dat je niet allang uitgeput voor je eigen praktijkdeur ligt!

Yeti

Yeti

23-06-2015 om 14:06

knap van onno

Hij houdt ons toch maar mooi allemaal 'eagerly waiting ...' De gemiddelde spannende-boeken-schrijver zou er jaloers van worden.

Lucerna

Lucerna

26-06-2015 om 08:06

Nieuw weekend, nieuwe hoop

Is kraanwater wel echt gezuiverd van alles wat er ooit, homeopatischerwijs, in heeft gezeten? En hoe weet je dat?

potentieren

Lucerna, die stoffen in je kraanwater zijn niet gepotentieerd en hebben homeopatisch gezien daarom geen effect.
Maar dat is al te hoog gegrepen voor Onno hoor!
Hij kan nl. niet eens uitleggen wat potentieren eigenlijk is.

Thomas

Thomas

06-07-2015 om 11:07

gesmolten

Ik denk dat Onno is gesmolten in de hittegolf. Of zou hij zijn aluminium hoedje opgehad hebben om de zonnestralen tegen te gaan.
Feit is wel dat we nog steeds geen antwoorden hebben.

Mijntje

Mijntje

06-07-2015 om 12:07

nee hoor

Hij komt hier alleen om zieltjes te winnen, hij voelt zich te goed om zich te verantwoorden. Wij zijn niet happig genoeg, dus hij kijkt nu rond op andere fora.

Thomas

Thomas

06-07-2015 om 13:07

maar Mijntje

Je suggereert toch hopelijk niet dat Onno hier niet meer terugkomt om ons dom te noemen? Van wie moet ik nu mijn maandelijkse belediging krijgen?

ik denk...

Dat hij helemaal geen antwoorden heeft. Hij reageert een beetje zoals mijn 6 jarige. Die gaat er ook omheen kletsen als je haar iets vraagt en ze weet het niet. En juist van die opmerking als: "jullie zijn toch te dom om het te begrijpen" etc. bevestigen dit beeld wel heel duidelijk.

Van een 6 jarige snap ik zoiets nog wel. Voor een volwassen vent is het natuurlijk te triest voor woorden.

Mijntje

Mijntje

06-07-2015 om 13:07

Thomas

Ik vind dat geen probleem dit op me te nemen, maar ik denk dat je dit beter aan je vrouw kan vragen. Die kent jouw zwakke plekken het beste.
Of nog beter: aan je ex (als je die hebt tenminste).

Tsja, als we Onno niet meer hebben: dan resten nog onze schoonmoeders, buren of anders politici om op af te reageren? Of beter: een rondje rennen, dat kan nu weer, het is minder heet.

facebook

Onno heeft het te druk op Facebook met zijn andere leden van de Door Frankema club om zieltjes te winnen.
Kijk eens op FB VaccinVrij en huiver...

Kaart

Kaart

07-07-2015 om 08:07

Homeopathie gevaarlijk?

Neemt u nog maar een handje pillen tegen uw kwaal en nog een paar tegen de bijwerkingen. Levert de farmaceutische industrie weer een boel geld op. O ja en mochten de pillen zelf niet werken dan is er altijd nog het placebo effect. Dat is een energetisch effect veroorzaakt door het geloof van de patiënt dat het medicijn zijn toestand zal verbeteren. Oeps, wat zeg ik nu? De farmaceuten geven zelf toe mensen beter worden door een geloof? Onder het vloerkleed het ermee! Dit helpt onze business om zeep! Straks gaan de mensen ook nog gezonde voeding nemen. Dat kan en mag niet gebeuren! Hoe meer zieken hoe meer omzet. Dat is nu eenmaal ons business model. En verdiept u zich vooral niet in quantumfysica. Wat heb je nou aan die piepkleine deeltjessie zich niet eens aan onze natuurwetten houden. Weg ermee, wij zijn de farma cowboys en we zijn de slimste, de beste en daarom terecht ook de rijkste!

kaart

Als je dat wilt (kunt) ben je van harte welkom (een deel van) de vragen die eerder in dit draadje genoemd zijn te beantwoorden.

Of kom je net als Onno gewoon alleen maar een beetje in het wilde weg blèren?

Noet

Noet

07-07-2015 om 09:07

nou dan de ultime uitleg die Onno niet kan geven

www.hoewerkthomeopathie.nl zo moeilijk is het niet.

Noet

LOL

Tegeltje

Tegeltje

07-07-2015 om 11:07

Wat is het

Nut van dit draadje? Met zijn allen pesten via een forum?

nee tegeltje

Het zijn doodserieuze vragen. Er komt alleen nooit een antwoord. Als Onno open en eerlijk op de vragen in zou gaan, zou er een discussie mogelijk zijn. Maar door alleen af en toe een lompe opmerking te maken en alle vragen verder te negeren maakt hij dit onmogelijk. Ja, dan worden er op een gegeven moment ook wel grappen over je gemaakt, dat lijkt me niet zo vreemd.

Lucerna

Lucerna

07-07-2015 om 12:07

Dirksmama

Hè, nou zeg je het voor! Ik vraag het al jaren aan Onno. En ongeacht wat iemand ervan denkt, ik meen gewoon dat ik heel graag daar een serieus antwoord op wil hebben van een homeopaat. Maar noch Onno, noch een ander kan/wil mij dat vertellen.

Ohwell

Toen dit topic begon vond ik dat het goed was dat het er was maar ik verwacht niet dat Onno ook echt antwoord zou geven. Onno heeft altijd wel een reden, te druk, geen goede vragen. Het ligt hoe dan ook nooit aan hem zelf. Hij is slachtoffer van zichzelf, anderen, zijn eigen succes, van een imperfecte wereld vol met vaccinatieleed.

Mijn mening is dat als je antwoorden kan dan doe je het ook. Hij kan het niet.
Wel jammer dat niet elke reactie even neutraal is van toon. Daarmee speel je hem naar mijn idee in de kaart: een extra reden om niet te antwoorden. Maar ik begrijp de meeste niet-neutrale reacties wel. Toch is het jammer dat ze juist in dit topic staan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.