Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Het gras is groener bij de buren?? | Pagina 3 | CJG forum door Ouders.nl
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Het gras is groener bij de buren??

Anemone

Anemone

29-11-2019 om 12:11

Elledoris

"Want mijn focus/doel was altijd om een gezellig gezin te hebben, een warm nest voor mijn kinderen. En als dat dan uit elkaar valt... En schieten de tranen me weer in de ogen nu ik dit opschrijf."

Ik snap natuurlijk dat het verdrietig is als een gezin uit elkaar valt. Maar betekent niet dat de kinderen geen warm nest meer kunnen hebben. Het gezin verandert, er komen twee gezinnen, maar dan nog kunnen de kinderen een warm en gezellig thuis hebben en een goede band met hun ouders. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb nooit het gevoel gehad dat ik daarna geen warm nest meer had, dus die veiligheid/gezelligheid kan ook blijven bestaan.

Dus volgens mij hoef je je focus niet te veranderen. Maar waarschijnlijk heeft je verdriet ook te maken met het mislukken van de relatie en dat je alleen achterblijft (ervan uitgaande dat dat het geval is), en dat dat een stuk minder gezellig is dan een intact gezin. En dat je je gewoon geliefd wil voelen door een ander. Sterkte!

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2019 om 13:11

Flavia

Hmmm... mond op mond beademing op een naaldboom? Dat lijkt me een netelige kwestie. Bijzondere katten heb jij! )

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.