Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dagcreme met uv filter

Dagcreme met uv filter

03-02-2016 om 09:02

Dagcreme met uv filter

Roos

Roos

27-07-2016 om 19:07

Rimpel creme

Vitamine a zuur creme/Tretinoin is de enige creme die echt werkt.
Zoek maar op het internet naar Jetske Van Den Elsen in Pauw & Witteman.

Ik gebruik de creme nu bijna 2 jaar en vind dat je het echt kunt zien.

Taruh

Taruh

28-07-2016 om 10:07

Roos

onderzoek van de consumenten bonden in de EU laat echter anders zien.
Bijna geen enkele crème laat een significant zichtbaar verschil zien en de genen die dat dan wel doen zijn de goedkope crèmes van de Lidl

http://www.consumentenbond.nl/morello-bestanden/gidsarchief/miss-perfect/2014/201411p06_Test_antirimpelcr_mes.pdf;jsessionid=E045A8F93784AC65117D1C562741227E?bodyClass=dossiers+overview

Fiorucci

Fiorucci

28-07-2016 om 11:07

En ik....

Ik gebruik graag Biodermal. Op erg zonnige warme dagen de speciale zonnecrème van Biodermal. Al de hele zomer met grote regelmatig in de aanbieding, tweede gratis. Dan is t reuze betaalbaar ineens.

creme

Heb nu een creme van earthline. Ook niet zo goedkoop maar wel iets goedkoper dan je hebt, denk ik. Gebruik zelf het liefst toch natuurlijke middelen en die zijn vaak wat duurder.

Lucerna

Lucerna

28-07-2016 om 15:07

Net als skik

Zonnebrandcrème moet ik wel gebruiken en dat doe ik dan ook, niet te zuinig. Maar verder doe ik zo goed als niets aan huidverzorging. Geen dag- of nachtcrème, geen bodylotion, geen antirimpelcrème... en ik kan me niet heugen dat ik NIET te jong geschat werd. Naar mijn stellige overtuiging is een crème meer voor een prettig gevoel en het idee dat het helpt, dan dat je huid er echt wat aan heeft. Die overtuiging scheelt blijkbaar veel geld :-)

Triva

Triva

28-07-2016 om 17:07

lucerna

Precies... en natuurlijk niet gaan roken ;)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.