Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dagcreme met uv filter
03-02-2016 om 09:02
Dagcreme met uv filter
Ik zoek een niet al te dure gezichts crème die mijn huid beschermt tegen vroegtijdige veroudering. Rimpels horen erbij maar ik wil er niet extra bij krijgen. Ik geloof niet in anti rimpel onzin crèmes maar gewoon beschermen tegen de zon en vocht toevoegend. Natuurlijk wil ik niet te veel onzin stoffen en schadelijke stoffen in de crème. Niet te duur. Nu kwam ik op de site van dr Jetske. Die schrijft haar mening over stoffen in crèmes etc. Alleen de crèmes die zij aanbeveelt inclusief haar eigen merk vind ik zo duur. Iemand nog een niet zo dure crème waar goede (niet schadelijke en irriterende stoffen in zitten) maar die wat goedkoper is? Of bestaat dit niet en ben ik toch rond de 28 euro kwijt voor een potje van 50 ml. Iemand nog een idee? Het is wel de bedoeling dat de crème niet vet is anders ga ik zo glimmen.

Roos
27-07-2016 om 19:07
Rimpel creme
Vitamine a zuur creme/Tretinoin is de enige creme die echt werkt.
Zoek maar op het internet naar Jetske Van Den Elsen in Pauw & Witteman.
Ik gebruik de creme nu bijna 2 jaar en vind dat je het echt kunt zien.

Taruh
28-07-2016 om 10:07
Roos
onderzoek van de consumenten bonden in de EU laat echter anders zien.
Bijna geen enkele crème laat een significant zichtbaar verschil zien en de genen die dat dan wel doen zijn de goedkope crèmes van de Lidl

Fiorucci
28-07-2016 om 11:07
En ik....
Ik gebruik graag Biodermal. Op erg zonnige warme dagen de speciale zonnecrème van Biodermal. Al de hele zomer met grote regelmatig in de aanbieding, tweede gratis. Dan is t reuze betaalbaar ineens.

Piepmuisje
28-07-2016 om 14:07
creme
Heb nu een creme van earthline. Ook niet zo goedkoop maar wel iets goedkoper dan je hebt, denk ik. Gebruik zelf het liefst toch natuurlijke middelen en die zijn vaak wat duurder.

Lucerna
28-07-2016 om 15:07
Net als skik
Zonnebrandcrème moet ik wel gebruiken en dat doe ik dan ook, niet te zuinig. Maar verder doe ik zo goed als niets aan huidverzorging. Geen dag- of nachtcrème, geen bodylotion, geen antirimpelcrème... en ik kan me niet heugen dat ik NIET te jong geschat werd. Naar mijn stellige overtuiging is een crème meer voor een prettig gevoel en het idee dat het helpt, dan dat je huid er echt wat aan heeft. Die overtuiging scheelt blijkbaar veel geld :-)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.