Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

thuiszitter

thuiszitter

10-03-2018 om 09:03

Ex liegt constant

thuiszitter

thuiszitter

24-04-2018 om 19:04

Meedenken is mooi

Maar ik kan niet tegen mijn kinderen zeggen dat ze geen schoenen krijgen als ex het niet doet, en hij ze heel hard nodig heeft.

En Ex zit echt niet krap bij kas, want anders ga je geen nieuw dakkapel laten plaatsen door een bedrijf 'a enkele duizenden euro's.

Ik heb idd jaaropgave belastingdienst, maar als de rechter meegaat met alle verzinselen die de tegenpartij suggereert, moet ik mijn huis te koop aanbieden aangezien ik het niet meer kan betalen.

Heb ook al een betalingsregeling moeten treffen met pensioenfonds Bouw, omdat ik nu 100% ben afgekeurd heb ik geen recht meer daar op, en omdat het UWV vorig jaar besloot om dat met terugwerkende kracht in te laten gaan moest ik ook alles met terugwerkende kracht terug betalen Bruto wel te verstaan, dat is al een extra aanslag op mijn inkomsten die ik maandelijks krijg.

Nu is het voor mij nog 3 weken stress aangezien over 3 weken de zitting is, heb er slapeloze nachten van

Meedenken kan ook zijn

met je kind eens bespreken: hoe kom je aan geld voor schoenen? Moeder of vader vragen kan altijd. Er zijn ook andere opties: klusjes doen, iets verkopen etc.
Wat je financiële situatie betreft, de rechter zal toch niet alleen maar op praatjes ingaan, als jij harde cijfers hebt? Met het UWV is inderdaad verschrikkelijk, ik heb het ook meegemaakt: netto ontvangen en met terugwerkende kracht bruto terugbetalen. Het enige voordeel is dat je volgend jaar de betaalde belasting terug kunt krijgen van de belastingdienst. Maar een jaar wachten is dan erg lang.
Je zit nu in de stress, je telt de dagen tot de zitting. Ben je goed voorbereid, heb je een advocaat die je bijstaat, ben je voorbereid ook op tegenslag, zodat je rustig alles aankunt? Heb je de hoofdzaken goed in de gaten en kun je dat scheiden van de bijzaken?
Ik hoop het beste voor de kinderen en dat betekent meestal ook dat er een uitkomst komt waar beide ouders goed mee kunnen leven. Dan komt er rust voor de kinderen en dat lijkt mij het allerbeste. die dakkapel maakt niets uit, is van geen enkel belang verder.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.