Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Suzanne

Suzanne

19-01-2012 om 13:01

Ik word er zo moe van...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Herken het wel

Ik ben op mijn vrije dag vaak ook alleen maar met die klusjesdingen bezig. Kaartje naar jarige sturen, mail naar de mentor, kadootje kopen voor vriendje, pakje terugbrengen naar de post, extra wasje draaien omdat er dit weekend was is blijven liggen, plantjes water geven, bollen aanaarden omdat het vriest, vogelbolletjes ophangen etc etc. Inderdaad geen dingen die perse moeten, maar wel dingen die je gedaan wilt hebben.
Ik word er ook wel eens moe van dat ik degene ben in dit gezin die al dat soort dingen doet. Maar ik denk dat mannen echt niet zien dat deze dingen ook moeten. Helaas, ik baal er vaak ook van dat ik overal voor verantwoordelijk schijn te zijn.

Chippie

Chippie

31-01-2012 om 16:01

Karin

Maar het zijn toch eigenlijk werkjes van niks? Het zit in je hoofd, dat maakt het lastig. Op vrijdag doe boodschappen en ik doe ook een rondje door het dorp voor kadootjes, panty's, etc. Maar eigenlijk heb ik de meeste dingen wel op voorraad. Planten watergeven hoort bij kamer stofzuigen. En de tuin doet mijn man (dus ook vogelvoerdingetjes en dingen met bloembollen)

Klopt helemaal chippie

het zijn ook werkjes van niks, maar de hele dag gaat op aan werkjes van niks. En niemand ziet ook dat die werkjes gedaan zijn, omdat ze niks voorstellen,maar wel gedaan moeten worden. en zo is er soms weer een hele dag voorbij gegaan met alleen maar suffe werkjes. Soms maak ik maar een afstreeplijst van alles, dan zie ik tenminste na een paar uur werkjes nog eens wat ik allemaal heb afgewerkt. ;)
Vandaag had ik , naast de werkjes, trouwens wel een hele leuke vrije dag. Lekker uitgeslapen, een zoutscrub gemaakt en gedaan en daarna gedouched en daarna met de honden naar het bos in het zonnetje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.