Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Hiltje

Hiltje

18-12-2013 om 10:12

Puberzoon zonder vrienden

salie

salie

29-12-2017 om 18:12

Liselotte

Een tijdje geleden heb ik ook een draadje geopend over hetzelfde probleem. Mijn zoon van zeventien is een enorme einzelganger, geen vrienden, wel een jongen waar hij op school veel mee optrekt. Volgend jaar wil hij gaan studeren en ik hou een beetje m'n hart vast, alhoewel ik ook wel zie dat hij aan verandering toe is, het leven zoals het nu is begint hem wat aan te vliegen. Deel gerust je situatie hier, je krijg zeker ook andere reacties van ouders met soortgelijke zorgen, en ook waarbij de zorgen over zijn gegaan, en dat is ook heel fijn om te lezen.

Marga

Marga

29-12-2017 om 18:12

Liselotte

Een paar jaar geleden was mijn zoon, nu 16 ook zo. ik maakte me echt zorgen. Ongeveer een jaar gelede heeft hij een soort knopje omgezet en is nu heel sociaal bezig met vrienden. Hij zegt "het lag bij mij, ik liet zelf het contact niet toe uit verlegenheid, nu zie ik dat mensen mij altijd wel mochten"
Hoe hij dat gedaan heeft weet ik niet precies. we hebben er wel wat gesprekken over gehad waarbij hij het probleem aangaf en ik zei toch maar iets in hemzelf te openen ervoor. Maar ja, hij zag zelf dus het probleem

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.