Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

mengelmoes

mengelmoes

22-01-2011 om 09:01

Puberzoon kwijt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mengelmoes

Misschien helpt het om iedere dag de kinderbescherming aan hun hoofd te "zeuren"? Zodra ze je gaan zien als "die lastpak" gaan ze er hopelijk wat vaart in zetten. Ik begrijp dat op dit moment iedere aktie vanuit jullie zelf negatief zou kunnen uitpakken. Dus wat dat betreft is het denk ik wel handig om een stapje achteruit te doen.
Ik snap echt die moeder niet hoor, dat ze iets dergelijks met haar dochter heeft meegemaakt en jou dat dan ook door wil laten maken. Het gaat haar niets aan hoe het gaat tussen jou en je kind. (Zolang er geen verwaarlozing of mishandeling plaatsvindt)

Gr. Poezie.

mengelmoes

mengelmoes

24-01-2011 om 12:01

Poezie

het is idd echt onbegrijpelijk wat die moeder aanstuurt dit een andere moeder aan te doen. Ik ben er van overtuigd dat mijn zoon zeker zn zin heeft willen doordrammen met vriendinnetje en mss dingen heeft gezegd over ons gezin of mij als moeder. Ik heb tegen die moeder ook gezegd als er echt ernstige dingen aan de hand waren geweest hier was het je plicht dan niet zelf de hulpinstanties in te schakelen als je zo om dat joch geeft zoals je zegt. Ik heb bij jeugdzorg ook overal toestemming voor gegeven ze mochten bij de huisarts scholen noem maar op navraag doen. Het is altijd goed geweest hier. Ik weet niet of ik de kinderbeschermig zelf kan bellen, jeugdzorg is nog bezig met het dossier samen te stellen en die mail ik me suf. Ik heb ook nog steeds geen mail terug van mn zoon dus of hij wil echt niet en daar blijven of zn vriendinnetje verwijderd de mails voor hij uit school komt. Je dringt gewoon nergens door heel frustrerend allemaal. Maar ik heb me er voor nu bij neergelegd dat ik moet wachten en als de kinderbescherming hun onderzoek doet ze tot de conclusie komen dat hier nix mis is maar daar toch echt iemand die niet het beste met een kind van een ander voor heeft. Wel fijn om het op deze manier van me af te schrijven, er zijn in mijn omgeving niet veel mensen waar ik over dit mee kan praten.

mengelmoes

mengelmoes

24-01-2011 om 19:01

Blij blij

ik ben eindelijk weer een beetje blij! hij heeft een mail terug gestuurd en nog een heel gewone ook. geweldig toch? ik heb jullie raad opgevolgd en alleen gemaild over het hoe het met HEM ging en niet weer over de situatie en nu mailt hij wel normaal terug zonder te schelden. Het waren maar 2 zinnen maar er is een opening en de angst dat hij het niet zou lezen is ook weg pfffff. Zo zie je maar wat een spoken je in je hoofd kan halen als je het in je eentje wilt doen he.

Blij

Mengelmoes ik ben heel blij voor je. En voor je zoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.