Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

tonny
31-03-2009 om 22:03
Het eindexamendraadje 2009
Hoe is het met jullie examenkandidaten? Gaat alles wat naar wens of is het stressen geblazen?
Hier een eindexamenkandidate VWO 6. De laatste tentamens beginnen morgen. En er staan nog negen schooldagen (geloof ik?) op de agenda voordat het centraal examen aanbreekt.
Tonny

tonny
20-06-2009 om 18:06
Yeah!
Na vele dagen ernstige computerproblemen kan ik melden dat Tonnydochter geslaagd is. Ze kreeg de avond voorafgaand aan deze heuglijke dag een enorme keelontsteking, ik hoop dat de feliciterenden van donderdag er geen naweeen van ondervinden.
Allemaal heel hartelijk gefeliciteerd mensen, fantastisch dat het erop zit!!!
Tonny

stress-ma
20-06-2009 om 19:06
Ongelooflijk!
Tjee, dat iedereen geslaagd is! Ongelooflijk gewoon. Tonny jij ook van harte met je dochter.
Nu eerst heerlijk een hele lange vakantie, en dan weer een stap verder.
Groetjes,
Stress-ma

Tirza G.
20-06-2009 om 19:06
Gratis af te halen
Eén geslaagde dochter.
Na gisteravond ook nog voor haar sport de laatste eindtoets succesvol te hebben afgelegd, is het nu net een leeggelopen ballon. Met bijbehorende mopper- en zeurmodus. Tegen óns dan he. Tegen de rest van de wereld is ze zoooooo blij en leuk en geslaagd en gezellig
Tirza

Rembrand
20-06-2009 om 20:06
Vlag.
Wij hebben hem gisterenavond binnen gehaald en hangen hem nu niet meer op.
M.

Brianna F
20-06-2009 om 20:06
Tonny
Ook van harte. iedereen is geslaagd zeg, wat heerlijk. Je zult toch maar met een gezakte dochter of zoon tussen al deze jubelende moeders zitten.
Die vlag die laat ik lekker nog een weekje hangen hoor.
Hij is wel een stukje korter, want met tas en boeken eraan brak hij zomaar doormidden.
2 keer is de vlag met stok hier gestolen, ik had nu een goedkoop stokkie aangeschaft. Peperkoek dus.

Tirza G.
20-06-2009 om 22:06
Boeken?
Hier zitten echt geen boeken in de tas hoor Ik denk dat we hem morgenavond binnenhalen. Dan begint de gewone werkweek weer voor de rest van de mensheid
Tirza

Brianna F
21-06-2009 om 20:06
Tirza
Die boeken zitten ook niet in de tas, die hangen aan een touw aan de vlaggenstok. Vandaag kleddernat geregend en dochter vond het top.

Marion
21-06-2009 om 21:06
Vlag
hier blijven de vlaggen over het algemeen hangen tot de dag van de diploma uitreiking. In ons geval is dit op 16 juli

Jujube
21-06-2009 om 22:06
Heee
Allemaal geslaagden hier! Gefeliciteerd met jullie kinderen, lijkt me een enorme opluchting!
Zoon gaat naar 5 Havo, dus volgend jaar zit ik nagels te bijten.
Groet,
Jujube

Bastet
22-06-2009 om 14:06
Jujube
Mijn zoon ook,kunnen we samen nagels bijten volgend jaar..;)
Groetjes,Bastet

Jujube
22-06-2009 om 19:06
Bastet
Hee leuk! Welk profiel heeft je zoon? De mijne E & M.
Groet,
Jujube

Juanna
23-06-2009 om 11:06
Wanneer uitslag herexamens havo?
Weet iemand wanneer de uitslag is van de herexamens havo? Ik kan het nergens vinden tussen de papieren van de school.

Juanna
23-06-2009 om 13:06
Bedankt
Nee, het staat niet op de website van de school. Dochter is nu bezig met haar herexamen, en gaat het na afloop ook zelf vragen. Maar ik was ook zo benieuwd. Ik hoor het dan hopelijk vanmiddag van haar.

joer
24-06-2009 om 15:06
En herexamens vmbo?
Zoon heeft toch gekozen om zijn wiskunde te herkansen. Kwam 3 tiende punt tekort voor een 7 op zijn cijferlijst.
Kan ook nergens vinden wanneer de uitslag van de herren bekend worden gemaakt.
Iemand idee?
Groeten JOER.

Suzanne
01-07-2009 om 11:07
Juanna en joer!
Hebben jullie de uitslag al? Komt hij vandaag? Duim voor jullie en jullie pubers!

sus-anne
01-07-2009 om 18:07
Dilpoma uitreiking
Vanavond is de diploma uitreiking.
afsluiting van vier roerige jaren ;-)

Juanna
Yes! geslaagd!
De herkansing was een dikke voldoende! Ze is geslaagd!
Wat een opluchting!!!
********FEEST********

Suzanne
Juanna-dochter van harte!
Wat heerlijk! Lekker op naar de volgende stap.
Hier was de diploma-uitreiking gisteravond. Erg mooi gedaan met van iedere leerling een powerpoint-presentatie met foto's van toen ze net op school kwamen en aan het einde van hun schooltijd, met begeleidend praatje. Duurde lang maar wel een mooi waardevol afscheid.

Tirza G.
01-07-2009 om 20:07
Wij mogen
vrijdag. Leuk leuk leuk. En heeeeeeeeet in de aula met plat dak ))
Tirza