Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

tonny

tonny

31-03-2009 om 22:03

Het eindexamendraadje 2009

Hoe is het met jullie examenkandidaten? Gaat alles wat naar wens of is het stressen geblazen?

Hier een eindexamenkandidate VWO 6. De laatste tentamens beginnen morgen. En er staan nog negen schooldagen (geloof ik?) op de agenda voordat het centraal examen aanbreekt.

Tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zeeland in tranen!

Op het verkeerde moment
ZEELAND.nieuwslog.nl Gelogd door: BEHEERDER
18.06.2009
Op het verkeerde moment

Voor leerlingen die op de HAVO, het atheneum of op het gymnasium zitten is vandaag de dag van de waarheid aangebroken. Vandaag wordt bekend of de leerlingen zijn geslaagd of zijn gezakt.
(Artikel van: Omroep Zeeland)

Slecht nieuws wordt telefonisch overgebracht, althans, dat is de bedoeling. Door een storing van het KPN-netwerk rondom Goes en Middelburg is het telefoonverkeer tijdelijk onmogelijk. Ook het alarmnummer 112 is moeilijk bereikbaar. Telefoontjes worden doorgestuurd naar de regio Tilburg.
======
ach gossie!
Meelevende groet,
Miriam Lavell

Suzanne

Suzanne

18-06-2009 om 13:06

Ben je lekker mee!

Behoorlijk beroerd zoiets, nog meer stress!
Ondertussen duim ik voor alle wachtenden. Hier de cijferlijst binnen, een zeer ruime 7 gemiddeld, helemaal goed.

Klaartje

Klaartje

18-06-2009 om 14:06

Gefeliciteerd.

Iedereen die geslaagd is van harte. En alle moeders kunnen weer rustig slapen, want die zijn het meeste zenuwachtig geweest

Klaartje

Plien

Plien

18-06-2009 om 14:06

Gefeliciteerd!!!.

... iedereen die geslaagd is!

Suzanne

Suzanne

18-06-2009 om 15:06

Cameron!

Helemaal super!! Van harte met je dochter, wat een opluchting als het zo spannend is!

Bastet

Bastet

18-06-2009 om 15:06

Cameron

Ook nog even hier:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Gefeliciteerd!
liefs,Bastet

Yes!

Geslaagd!! wat een opluchting!!voel me 20 kilo lichter:-)

alle andere geslaagden: Gefeliciteerd!

Oke cameron

samen delen ,deal Cameron!;-)

Suzanne

Suzanne

18-06-2009 om 16:06

Sus-anne wat heerlijk!

Van harte met je dochter! Heerlijk als die stress weg valt. Nou Cameron, ik heb liever 20 kilo eraf dan 10 jaar erbij, kan wel wat missen ;-)

abc

abc

18-06-2009 om 16:06

Nog 7 min

Nog 7 min dat ze kunnen bellen dat hij gezakt is of een her heeft. Zijn vriend heeft al gehoord dat hij gezakt is...... ze zullen toch niet op het eind nog bellen??
wel spannend hoor!

niet meer stress-ma

niet meer stress-ma

18-06-2009 om 17:06

Jippie!

Ook hier een geslaagde zoon! En een super-trotse moeder.

Wat duurde het wachten lang. Zoon lief zag alle klasgenoten in hun MSN of Hyves-www dat ze geslaagd waren, hier is achternaam één van de laatste uit het alfabet dus het duurde tot 15.00 uur voor ie gebeld werd.

Alle andere geslaagden van harte gefeliciteerd, en alle moeders: vanavond eindelijk weer lekker slapen.....

abc

abc

18-06-2009 om 17:06

Ook hir een suprblije jongen en mama en papa en broers!Allemaal gefeliciteerd en veel plezier vanavond!!

Tirza G.

Tirza G.

18-06-2009 om 18:06

Tirza meldt zich :-)

Ik was vandaag niet thuis, remember )))

GESLAAGD!!!!!!!! Met zonder onvoldoendes of herren of andere ellende joecheijoecheijoechei.

Gelukkig zijn wij geen klant bij de KPN - en wonen we ook niet in dat district. Ónze telefoonaanbieder lag er maandag en dinsdag uit. Goed gepland he

De vlag hangt, met rugzak, de taart is op, lekker gegeten en de cijferlijst valt hier en daar tegen, maar omdat hij ook hier en daar meevalt is het vooral GROTE BLAI in huize Tirza.
Dochter verbeeldt zich dat ze in een gat gaat vallen

Tirza

joer

joer

18-06-2009 om 19:06

Wat een toppers zijn het toch!

Die zonen en dochters van ons.

Het heeft ons wat kilo's, grijze haren en andere ellende bezorgd maar ze hebben het toch allemaal (bijna!) maar mooi gehaald.

Alle kids, vaders en moeders van harte gefeliciteerd!!

ps. volgens mij is het een top jaar, want in onze omgeving heel veel geslaagden en tot nu toe maar 1 iemand gezakt.

Groeten JOER.

Tineke

Tineke

18-06-2009 om 19:06

Gefeliciteerd!

Het is grappig, het doet me hier allemaal veel meer aan mijn eigen eindexamen denken, dan dat ik me kan voorstellen dat het over een paar jaar bij ons ook zo ver is.
Geniet er allemaal van! En dan vakantiewerk?

reina

reina

18-06-2009 om 20:06

Voor alle blije moeders

Gefeliciteerd met jullie toppers!!

Lys Lionne

Lys Lionne

18-06-2009 om 21:06

Gefeliciteerd hoor!

Ook vanaf hier de felicitaties voor degene die het gehaald hebben!! Vriendin van vrienden heeft het niet gehaald en daar is iedereen in mineur....

Lynna

Lynna

18-06-2009 om 21:06

Gefelicteerd

Heerlijk hoor al die geslaagden, wat een fijne dagen zullen jullie hebben!

Kaaskopje

Kaaskopje

19-06-2009 om 00:06

Ook voor alle geslaagden van vandaag...

Jippie!! Gefeliciteerd! Op naar de volgende ronde...

Brianna F

Brianna F

19-06-2009 om 08:06

Proficiat

Voor alle geslaagden! Klasse!
En alle moeders even in de ontstress mode.

Suzanne

Suzanne

19-06-2009 om 09:06

Alle Ouders Onlinel-zonen en -dochters geslaagd?

Klopt het dat alle examenkandidaten van de forummers geslaagd zijn? Helemaal super! Alle geslaagden van harte met dit heuglijke feit!

Plien

Plien

19-06-2009 om 12:06

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tirza, Cameron, Suzanne, ook voor jullie geslaagden (en iedereen die ik nu vergeet) een dikke proficiat!!!!

Hehe, dat heb je gehad

Het doet me inderdaad erg denken aan mijn eigen eindexamentijd, die spanning en de opluchting naderhand (gezakt was ik..... 2 herren, draaaaaaaaaaaaaama, gelukkig na de herren alsnog geslaagd)

Marion

Marion

19-06-2009 om 19:06

Hier ook geslaagd!

mijn dochter is ook geslaagd voor het WVO. Het was heel spannend, want het kon nog alle kanten op.
Toen het verlossende woord kwam, ging het dak ervan af. Geweldig....nu nog wachten op de uitslag van de loting en dan studeren maar...

stress-ma

stress-ma

19-06-2009 om 20:06

Ook zo moe?

Nadat ik gisteren de hele dag had lopen stressen, heb ik om 15.30 snel de kamer versierd en bloemen en taart gehaald terwijl zoonlief zijn cijferlijst ging halen op school.
Opa en Oma kwamen eten en daarna toen zij al weer weg waren liep het huis vol visite. Ik lag er gisteravond om 00.30 uur in en gelukkig had ik vrij vandaag. Vanavond hebben we hier nog een feestje voor de vrienden van zoonlief, maar ik stond vanochtend helemaal kapot op. Heb de hele dag al knallende koppijn, en voel iedere spier in mijn lijf. Is dit de terugslag van alle opgebouwde stress? Hebben jullie daar ook last van?

Ik ben nog steeds hartstikke blij hoor, maar ook zo moe!!!

Tinus_p

Tinus_p

20-06-2009 om 08:06

Stress-ma

stress-ma:
" Heb de hele dag al knallende koppijn, en voel iedere spier in mijn lijf. Is dit de terugslag van alle opgebouwde stress?"
Ongetwijfeld. Gewoon 2-3 dagen niets doen, beetje frisse neus halen. Dan zakt het vanzelf af.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.