Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Ya

Ya

13-08-2008 om 15:08

Ivf, icsi en mm deel 4

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

25-10-2008 om 12:10

Manda

Ik duim voor je!!
liefs,Bastet

Bedankt!

Als ik jullie niet had !

Ben nog steeds de deur niet uit geweest maar de buikpijn is grotendeels weg gelukkig. Ik herken Merry volledig, ik ben al niet de stabielste persoon dus met die hormonen erbij wordt alles zo extreem bij mij, ik heb afgelopen weken vooral in een dip gezeten en ruzie gemaakt met vriend 'die wel een leuk leven heeft en nergens last van heeft, "jij bent zo'n ontzettend egoistische eikel" " ik ga weg, ik ga wel een huis huren want ik word helemaal niet goed van jou afwezige gedoe" etc.

Ik heb het momenteel veels te rustig met werk, ik heb niets om handen en zit dan maar wat voor mij uit te kniezen en die hormonen zorgen er bij mij voor dat ik het ene moment super sociaal ben 'iedereen is welkom, gezellig' en het volgende moment haat ik iedereen en heb ik moordneigingen. Gelukkig volgende week weer een dag les geven per week en hier de zolderverbouwing op poten zetten.

Dus merry, je bent niet de enige !

Wow manda!

Je bent alweer goed op gang lees ik. Wow! Vandaag embryo's terugplaatsen????? Ik duim voor je dat het 2 heeeele mooie zijn!!!! En dat ze maar lekker door mogen delen richting de drie-miljard-triljoen-en-nog-wat cellen.

Ingrid

Broedmachine

sinds een uurtje ofzo ben ik weer 2 embryo'tjes rijker, eentje van 6 en de ander was 7 cellig. De andere eitjes waren niet goed genoeg gedeeld om ingevroren te worden.

En nu ga ik mezelf komende 2 weken gek maken met wachten

Hedda

Hedda

28-10-2008 om 09:10

Manda rijn

Gefeliciteerd en ga ontzettend voor je duimen. Sterkte met de wachtweken.

Manda rijn

Sterkte Mandarijn: ik denk aan je en hoop met heeeeeel mijn hart......

Pilar

Manda

Duimerdeduim!!!!!

nog 2 weken - 1 dag wachten. Al hoewel, ik zal eind volgende week wel voor het eerst testen, mezelf kennende hou ik het toch niet vol ;-)

Kaarsje

Er brand een kaarsje voor jullie in v en v voor de meiden die zooo verlangen naar een kindje, maar bij wie het maar niet meezit.

Pilar

Bedankt!

weer voor alle lieve woorden !

Lean1

Lean1

29-10-2008 om 02:10

Manda

Ik duim voor je!!!!! De rook komt er af........

Lean

Lean1

Lean1

29-10-2008 om 02:10

Duimen julie ook voor mij?

al is het nu om een watandere reden....

Morgen heb ik de lang verwachtte herniaoperatie. Aan de ene kant kan ik niet wachten, an de andere kant ben ik zo bang voor de ingreep....

"Maar dit is ook geen leven": zei zij, hangend over de strijkplank om 02.20 in de nacht.

Ach, ik moet toch om 06.00 uur op omdat ik om 07.30 in het ziekenhuis moet zijn.

Groet, Lean

Ya

Ya

29-10-2008 om 09:10

Manda

Hoi,

Je zit dus weer in de wachtweken. Ik ga zo hard voor je duimen. Het moet lukken nu. Hoop dat je een beetje relaxt bent. Niet dat dat helpt natuurlijk, maar voor jezelf. Mijn ervaring is dat de eerste week nog prima te doen is. Tweede week is moeilijk, maargoed dat weet je helaas zelf ook wel.

Nou hou ze vast hoor. ik denk aan je.
Groetjes Ya

Ya

Ya

Lean

Hoi Lean,

Jeetje, wat vervelend allemaal voor je zeg. Je moet maar zo denken, na morgen ben ik van de pijn af. Ik snap dat je er tegenop ziet hoor. Wel fijn dat er iets gedaan wordt, want als je midden in de nacht boven de strijkplank hangt is dat niet goed hoor.
Ik zal morgen de hele dag aan je denken hoor. Succes.

Gr. Ya

Ya

Ya

En hier

gaat alles op zich goed. Ik dacht dat ik het aardig had afgesloten, maar het gevoel blijft toch terugkomen. Ik wil eigenlijk nog zo graag, maar het kan niet/lukt niet. Ik word daar best verdrietig van. Ik bedoel ik heb een goed leven hoor, heb 2 fijne kindjes via ivf, maar ik kan maar moeilijk accepteren dat we er klaar mee zijn, terwijl dat niet onze keuze is. Tegen beter weten in hoop ik op een wonder, maar ik weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren.
Ik weet ook wel het is goed zo, ook wel makkelijk, maar toch he.
Nou ja genoeg geklaagd. Het is niet anders.
Ik duim voor jullie hoor. Voor jou Manda dat ze lekker bij je blijven zitten en dat je dochter er een broertje of zusje (of allebei) bijkrijgt. En voor jou Lean, dat de operatie meevalt en je gauw weer lekker pijnvrij thuis bent en je je weer op andere dingen kan gaan richten.

liefs van Ya, die nog steeds meeleest hoor.

Lean

volgens mij lig je nu onder het mes.
Heel veel sterkte met de operatie, komt vast allemaal wel goed, hopelijk ben je er hierna snel van af.

Beterschap !

dat is ook moeilijk, verdomme waarom is het niet gelukt hè !?

Accepteren of de grenzen verschuiven, ik zit hier ook mee. Nog een 3e keer, overstappen naar unive voor een 4e poging... Ja dat het nu klaar is, ook herkenbaar, dan komt er nooit meer eentje.

Weet je, misschien worden we wel gezegend met heel veel kleinkinderen en leuke aanhang van de kinderen, een lieve schoonzoon mag er tzt gezellig bijschuiven. Ja ik hoop dat mijn dochter later (als zij dat wil) een leuke man treft en zelf kindjes krijgt, het lijkt mij heerlijk om oma te zijn.

Pffff wat een rotdag

bah bah bah. en natuurlijk is er weer één zwanger, buurvrouw van mij. nog maar net begonnen, allebei nog heel erg jong (begin 20) ze waren ook bezig met behandelingen maar niet in zo'n ver stadium als wij allemaal. deze maand voor het eerst aan de slag en ja bingo!!! ben blij voor hun hoor, maar de gevoelens zijn weer zo dubbel (de meesten zullen het wel herkennen)ik loop al de hele dag te janken. wij zijn al 6 jaar bezig en nog nooit een positieve test gehad. ik ben bang dat het nooit gaat lukken, ik ben net 34 jaar geworden. de tweede ivf poging hebben we al gehad en mislukt. nu nog één cryo liggen. als dat niet lukt op naar de laatse ivf. ik wordt gek ik zie het allemaal niet meer zitten. zit hier te snotteren als ik dit opschrijf. ik ben in mijn leven nog nooit zwanger geweest. waarom????? moet het zo gaan??? ik wil ook een dikke buik krijgen ik wil ook een kindje van mezelf in mijn armen kunnen houden.....waarom mag ik het dan niet???
liefs merry

Gerdina

Gerdina

30-10-2008 om 19:10

Merry

Hoi Merry,
Je kent mij waarschijnlijk niet, maar ik heb hier een tijd meegeschreven op het draadje "langer dan een jaar bezig om een kindje te krijgen".
Ik wilde je even laten weten dat ik met je meeleef en bij deze een dikke knuffel (((merry))). Die kun je wel gebruiken.
liefs, Gerdina

Gerdina

ik heb de knuffel ontvangen.....dank je wel, doet een mens goed.
liefs merry

Hedda

Hedda

31-10-2008 om 09:10

Merry

Lieve Merry, ik begrijp zo goed wat je bedoelt. Hier van mij ook een cyber knuffel en ik hoop dat je vandaag al weer wat beter voelt. Ik wens je een fijn weekend.

Liefs Hedda

Merry

Ahhh, je bent zo verdrietig, ik herken het hoor. En je kan nergens klagen of boos worden op iemand, accepteren en incasseren elke keer zonder dat je terug kan vechten...

Ja wist je het maar hè. Ik hoop het voor je, dat het lukt met de cryo. Er zijn er genoeg waarbij het wel lukt. Die 6 jaar zouden dan ook direct op de achtergrond verdwijnen als het wel lukt.

Waarom stap je ook niet over naar Unive, neem je ook de duurste uitgebreide verzekering, ik heb net de offerte aangevraagd en waarschijnlijk (dit weet ik pas volgende maand) wordt de eventuele 4e ivf poging ook vergoed (als ik die nodig heb).

Je weet het niet, die onzekerheid dat is het ergste. Al die prikken en puncties zijn allemaal te behappen, maar het niet weten en zo afhankelijk zijn is het ergste.

Adoptie, uit Nederland of internationaal is dat nog iets ? Ik zelf wou graag adopteren, we hebben er vanaf gezien om bepaalde redenen. Ik zelf vind en vond een kindje adopteren minstens net zo mooi -zo niet mooier- dan zelf eentje broeden. Maar misschien is dat iets waar je helemaal niet aan wil denken.

Vraag: hoe snel innesteling na tp ivf?

is dat net als bij een gewone zwangerschap of sneller ?

Ik kan het niet laten naar mijn onderbroek te turen waar ik geen spoortje van een innesteling in zie. Wel voel ik natuurlijk weer van alles maar dat heb ik al 40 keer meegemaakt en toen was het ook niet raak.

oh ellendige wachtweken, vreselijk.

Mamasan

Mamasan

31-10-2008 om 15:10

Hoeft niet

Je hebt niet altijd een innestelingsbloeding. Volgens mij komt het zelfs vaker voor dat je niets ziet dan dat je wel een bloeding hebt. Sterkte met wachten!

mirreke

mirreke

31-10-2008 om 19:10

Manda

Ik heb bij 5x zwanger nooit een innestelingsbloeding gehad. Wel continu het gevoel dat ik ongesteld werd.
Ik duim voor je.
Mirjam (die hier eigenlijk per ongeluk langs kwam)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.