Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Maureentje

Maureentje

13-01-2020 om 19:01

Wft zorg

Hallo iedereen! Wie kan mij helpen. Ik kan aan de slag bij een zorgverzekeraar maar dan moet ik binnen 2 ½ week mijn wft zorg halen. Ik heb er de tijd voor dat is niet het probleem. Maar ik zie altijd beren op de weg. Lukt het me nog om te leren.... dit is al heel lang geleden . Heb nu een paar jaar niet gewerkt en wil echt graag weer aan de slag. Zijn er hier ervaringen in de leerstof? Is het echt van buiten leren? Is het veel? Alle reacties zijn welkom !!

vlinder72

vlinder72

13-01-2020 om 19:01

Ik heb geen zorg maar wel basis, consumptief, hypothecair en vermogen.

Wft's leren betekent heel veel feiten uit je hoofd leren en heel veel examens oefenen. Zorg schijnt wel een van de makkelijkere te zijn. 2,5 week lijkt mij krap maar als je de tijd hebt zou het moeten lukken.

Zelf leer ik alles met een e-learning (als je eenmaal wft hebt moet je namelijk 1x 2/3 jaar weer een pe examen doen).Dus ervaring genoeg. Ik ben nu bezig met PE hypothecair.

Oefenen? Kaaskopje?

Misschien kan Kaaskopje je helpen met het inprenten en overhoren van de leerstof? Ze heeft bij een callcentrum gewerkt met de regelgeving van zorgverzekeraars.
Het is vooral belangrijk om te beginnen en een overzicht te maken en een planning, die ook wat uit kan lopen. En dan doe je gewoon je best!

Basis

Heb je wel al WFT Basis? Zonder deze is geen enkele wft aanvulling geldig. Ik heb basis, schade particulieren en zakelijk en consumptief krediet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.