Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Doos

Doos

03-07-2020 om 18:07

Schoonmaken zorginstelling

Mijn dochter heeft een sollicitatie voor schoonmaakwerk (vakantie) in een verzorgingshuis. Dragen schoonmakers daar altijd een uniform? Ze heeft namelijk geen broeken en mijn uitspraak dat je in een rokje geen badkamers kunt soppen gelooft ze niet.

40er

40er

05-07-2020 om 12:07

Rokjes lengte

Ik weet dat op de scholen in reformatorische kringen wel eens rokken controle was. Als je op je knieën zit moet je rok de grond raken. Volgens mij is dat niet meer, wat bij veel rokjes denk ik wel eens dat mijn riem nog breder is 😉. Of zoals man dan zegt, precies goed om te leren liplezen 😃

specht

specht

05-07-2020 om 12:07

Tekst

Ik kom geregeld in een zorginstelling voor gehandicapten die daar vast wonen. Daar hangt in de toilet voor personeel en bezoekers een bordje waarop staat: De bewoners wonen hier, en wij mogen dit door onze ondersteuning mogelijk maken. Ik vind dit altijd een mooi uitgangspunt.
Overigens gelden er in dat huis geen bijzondere kledingvoorschriften.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

05-07-2020 om 14:07

40er

Dan is het prima, als je dat vrijwillig doet. Aardig ook van je om rekening daarmee te houden.

Flavia

Flavia

05-07-2020 om 16:07

40er

wij noemen een dergelijke roklengte een brede riem, ja daarbij kun je ook liplezen. ;)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.