Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Boeb

Boeb

19-05-2013 om 14:05

Kleding gezocht! (niet voor mezelf!)

Boeb

Boeb

09-06-2013 om 16:06

Geerke

Hoi!

Ja, natuurlijk als je wil, kun je nog helpen, kleren hebben we nu genoeg maar ik heb nog wel een lijst van andere dingen. Dus als je wil...mail je me dan?

Dank!!!!!

[email protected]

Boeb

Boeb

Je hebt mail, maar is het anders een idee een lijstje aan te maken op www.lijstje.nl? Kunnen dingen afgestreept worden.

Hoe oud zijn die kinderen

ook alweer?

Boeb

Boeb

10-06-2013 om 09:06

Geerke

Hoi!

Je hebt al mail terug zoals je gemerkt hebt. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die nog wat kunnen en willen doen hoor er zijn al zo veel mensen die al iets gedaan hebben!

Dankjewel he!!

Boeb

Boeb

Boeb

10-06-2013 om 09:06

Geerke (leeftijden)

1 meisje van 8 (bijna 7)
1 jongen van 9
en een jongen van 12 (groep 7)

Heb je hier wat aan?

Boeb

Boeb

Boeb

10-06-2013 om 10:06

Kuch (foutje)

1 meisje van 6 (bijna 7 dus....) is deze maand jarig!

Oh dat is misschien wel extra leuk

dat ze bijna jarig is.
Ik moet nog een doos op de kop tikken morgen, heb al een boel in huis voor hen.

Hey boeb?

wat zet je dan als afzender op de doos? Ik begrijp dat de moeder totaal niet weet van wie de dozen komen, zet ik er dan niet gewoon mijn naam op?

Boeb

Boeb

11-06-2013 om 15:06

Geerke (en anderen)

Geerke, je mag best je eigen naam gebruiken hoor, dat hebben meer mensen geloof ik gedaan Zegt haar niets lol. Ze vindt het wel heel leuk als er een lief kaartje of briefje bij zit!!!!

Iemand heeft aangeboden om een traktatie doos op te sturen zodat kleine meid vrijdag (dan is ze jarig ) kan trakteren op school, die is nu onderweg. Deze dame had een winkeltje in verjaardagstractie spullen (allerlei te gekke zelfgemaakte mooie dingen waar kinderen dan alleen nog iets aan snoep oid aan een prikker bij hoefden te doen. Te gek!!!!!!

Jongens/meiden jullie zijn mooi, prachtig en te gek!

Boeb

Fiorucci

Fiorucci

11-06-2013 om 16:06

Boeb

Ja diegene ken ik, dat is echt een lieverd. ik ben blij met haar als vriendin..)

Boeb

Boeb

11-06-2013 om 16:06

Ik weet het.. Tis een schatje, ondanks etc...u know. Fantastisch wat ze gedaan heeft! Kleine meid kan gewoon trakteren vrijdag!!! WAUS!

Boeb

Doos is de deur uit

yeah
gaaf dit

Boeb

Boeb

11-06-2013 om 18:06

Geerke

YES! Ik laat weten als ik iets hoor!!!!!

Dank dank dank!!

Boeb

Boeb

Boeb

12-06-2013 om 15:06

Hopla!

Vandaag 2 dozen binnengekomen, de traktatiedoos (kleine meid is helemaal blij en uit het lood geslagen!!!!!!) en de doos van Geerke waarop een hee maar ik ken een Geerke....kwam LOL. Ook een prachtige fijne dood met gebruiksvoorwerpen en verrassingen. Als de bel nu gaat springen de kids op!!!!!!! LOL

Helemaal goed meiden, dank dank heel heel veel dank namens de moeder, die blijft zeggen dat de kinderen vinden dat het sinterklaas is.

Boeb

Ik ken een geerke?

kent ze mij?
kent ze het forum?
ken ik haar?

Boeb

Boeb

13-06-2013 om 10:06

Geerke

1. Geen idee
2. geen idee
3. geen idee

LOL

Zal het eens appen!

Boeb

Iets anders

Ik heb nog een ding met strijkkralen en liggen en wat ander speelgebeuren. Is dat ook welkom?

Tijgeroog

Tijgeroog

13-06-2013 om 12:06

Maar geerke

Je hebt haar toch een doos gestuurd, dus naam en adres? Dan weet je toch of je haar kent?

Boeb

Boeb

13-06-2013 om 12:06

Genista

Ja en ja en ja!!!!!

Boeb

Moois

Dan gaat dat ook lekker die kant op.

Tijgeroog

Haar naam had ik niet echt en haar adres zei me niets. Maar omdat zij zelf aan Boeb aangeeft: "Een doos van Geerke? Hee ik ken een Geerke...!"
Daarom, was benieuwd, maar misschien kent ze me van dit forum of zo. Of ze kent een andere Geerke. Zou ook zomaar kunnen.

Boeb

Boeb

14-06-2013 om 12:06

Jottem en oeps

Gisteren weer 2 grote dozen binnen gekomen (niet via hier overigens mocht iemand denken, huh maar ik heb niets opgestuurd..

Enne IK heb een fou gemaakt, kleine meid is pas volgende maand jarig, wel op de 14de, dat dan weer wel. Nuja, de traktatie doos is ook dan heel goed te gebruiken!!

Foutje van mij dus.

Boeb

Boeb

Boeb

16-06-2013 om 13:06

Yes (baan)

Moeder van kids heeft baan (vast) voor 20 uur in de week (begint in oktober) wel flex dus kijken wat en hoe met kids als ze opgeroepen wordt maar daar verzint ze wel wat op!!

Huur ETC KUNNEN NU BETAALD WORDEN! Oeps caps uit!

Boeb

Fantastisch!

Wat supergaaf zeg, 20 uur per week vast!

Tineke

Tineke

20-06-2013 om 17:06

Heerlijk

Superfijn dat we haar door de moeilijkste periode heen kunnen helpen, en nog fijner dat er zicht op beter is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.