Vraag en Aanbod
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Boeb
19-05-2013 om 14:05
Kleding gezocht! (niet voor mezelf!)
Hoi!
Lieve mensen ik zoek kleding voor een moeder met 3 kinderen die door omstandigheden op dit moment moet rondkomen van minder dan 300 euro. Natuurlijk is ze heel hard bezig om alles recht te breien voor haar en de kids maar jullie hulp is meer dan welkom. Ik sta voor haar in dat ze zelf niets aan deze situatie kan doen waar ze nu in zit maar weet wel dat het een knokker is en ze er uiteindelijk beter uitkomt. Wie helpt!?
KLeding voor 1 meisje maat 122/128 en groter (voor de komende maanden) roze is natuurlijk lievelingskleur, schoenmaat is ongeveer 30
1 jongen maat 134/140 en groter, zelfde verhaal als hierboven. Schoenmaat 33/34
1 jongen maat 146/152 en groter (zie hierboven schoenmaat 38
Graag zomerkleding en winterkleding, denk aan de winterkleding ook aan de maten, vooruit dus. Ik heb mijn kasten al leeggeruimd, wie helpt mee? Ik had bijv geen jassen meer, weinig broeken.
Mail me op [email protected]
Dank dank!!!

Genista
27-05-2013 om 12:05
Boeb
Ja graag! Dan wacht ik nog heel even met het versturen tot ik weet wat er nog mist of wat ze goed kunnen gebruiken, want er kan nog best wat bij.

Tineke
27-05-2013 om 14:05
Ietwat vertraging
Ik had beloofd zaterdag op te sturen, maar dat is me dus niet gelukt. Ik moet nu nog ff tape kopen, dan kan de verhuisdoos met de post mee.

Tineke
27-05-2013 om 17:05
Verstuurd
En ik vond op de valreep nog een wat jongenskleding, rond maat 152, waaronder een spiksplinternieuwe prachtige broek waar het prijskaartje nog in zit, compleet vergeten, waarschijnlijk toen te groot en nu dus te klein. Plus nog mooie Nikes, waar zoon veel te snel uit was gegroeid, maat 38.
Nou ja, ik heb het er allemaal maar bij gedaan, die ruimte was er nog, en als ze het niet kunnen gebruiken, dan kunnen zij er mss weer iemand anders blij mee maken.

Boeb
28-05-2013 om 12:05
Jippie
Lieve mensen!
Heerlijk al die berichten zowel hier als op de mail! SUPER!!
Als ik wat hoor dab laat ik dat hier weten!
Boeb

elsje78
28-05-2013 om 23:05
Ook verstuurd
Vanmiddag nog net voor 17.00 dus hopelijk morgen al binnen.

Boeb
29-05-2013 om 12:05
Update!
Gisteren 5!!!!!! pakketten binnegekomen!!!!! iedereen door het dolle heen! Kleine meid helemaal over de rooie omdat er ook heel veel meidenkleding bij zaten, wist van gekkigheid niet wat ze als eerste moest aandoen. Vond de verkleedkleren die iemand erbij had gedaan ook helemaal geweldig!!!
Moeder vind de kaartjes die erbij zaten meer dan lief en snapt er nog steeds helemaal niets van Ook de extra dingetjes voor de kids vind ze ontroerend!!!
Genista ik mail je, voor wat je er nog bij kunt doen want idd er zijn nog wel dingen waar ze helemaal niet bij stil had gestaan.
Jongens/meiden!!!! FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!
Ik weet dat er vanmiddag weer wat binnenkomt )
Alles is ook echt nog zo mooi! Vertelde de moeder, de kids vinden het sinterklaas en snappen er helemaal niets van
Jullie zijn echt geweldig!!
Boeb

mar
29-05-2013 om 12:05
Fijn
En leuk om te horen.
Mijn dochter dacht ook dat het meisje wel blij zou zijn met haar kleren .
Ik hoop dat ze nu de garderobes een beetje rond heeft.

Tineke
29-05-2013 om 16:05
Goed zo
Dit brengt veel naar boven...herinneringen aan de lichtpuntjes in zwarte tijden.
Ik ben blij dat ze er blij mee zijn.

Boeb
29-05-2013 om 20:05
En weer 2!
Whatsapp met, 'jeee weer 2!!!! Kleine meid is door het dolle heen! Hoe kan ik mensen ooit bedanken. Bij deze mensen, via mij dank en meer dan dank!
Mocht iemand nog wat kwijt willen mail me dan, ik heb nu op een rijtje wat er is.
Boeb

Annet
29-05-2013 om 21:05
Moeder informeren over deze oproep
Ik denk dat je (als alle dozen binnen zijn) de moeder moet verwijzen naar deze draad. Zodat ze weet waar en hoe jij je oproep hebt gedaan. Ik denk niet dat het goed is als deze moeder in het duister blijft tasten waar dit vandaan komt. Een bekendmaking geeft haar ook de gelegenheid om een direct algemeen dank uit te brengen.
En daarnaast kan ze natuurlijk alle kanten van het forum leren kennen, wat ook een grote plus is.

Jessica O
30-05-2013 om 07:05
Boeb
Ik heb wat dingen klaar liggen, mail je nog wel even voor het adres. Maar moeten er ook nog wat dingen bij voor de moeder? Houdt ze ergens heel erg van? Kan er nog mooi iets bij in doen voor haar.

Boeb
30-05-2013 om 13:05
Jessica en annet
Jessica, je hebt mail
Annet: dat is wel een goed idee, ik weet dat er zeker nog 3 doosjes gaan binnenkomen en dan die van mij nog (mag ik een vrachtwagen???) maar dan zal ik haar inderdaad wijzen op deze draad!
Dank kanjers!
Boeb

elsje78
30-05-2013 om 15:05
Maat kleding moeder
Hoi
Weet je de kledingmaat en schoenmaat van de moeder? Als het mijn maat is heb ik nog wel wat

Boeb
30-05-2013 om 17:05
Elsje
Moeder is een dunnetje, Broeken maat 28/29/34Spijkerbroeken (breedte/lengte), damesbroeken maat 34/36
Shirt truien s/m (lang lijf)
Schoenmaat 39/40 eigenlijk altijd sneakers of laarzen
Boeb
Hmm zal eens kijken wat ik heb nog liggen dan, mn lengte maat is wel korter maar de rest is hetzelfde :)

elsje78
30-05-2013 om 18:05
ik ben van de maat 42 helaas, maar zal eens rondvragen misschien heeft iemand nog wat...

Jessica O
03-06-2013 om 14:06
Boeb
Het pakketje staat klaar. Er zit wat lekkers bij in en een tijdschrift voor de moeder. Mocht je haar spreken, schoenen zijn hagel nieuw. Zoonlief weigerde ze aan te trekken!

Boeb
03-06-2013 om 16:06
Jessica en anderen
Jessica, Super!!!! Wat een feest!!!
Voor iedereen; ik heb fijn nieuws te melden, de moeder van de kinders heeft heel snel een baan van 20 uur gevonden (flex dat wel) dus ze kan nu de huur etc betalen van het huis. Annet om nog even terug te komen over dat de moeder hier langskomt om zelf te bedanken. Dat kan nog wel even duren omdat ze nu geen internet heeft (is niet van levensbelang) maar zodra dat er wel inzit stuur ik haar gelijk naar hier!
Jullie zijn kanjers!
Boeb

Genista
04-06-2013 om 16:06
Wat fijn, boeb
Wat fijn dat ze een baan heeft. Dat scheelt een slok op een borrel. En de dozen zullen ze evengoed nog wel kunnen gebruiken.

Boeb
05-06-2013 om 20:06
Vandaag
WEER 2 pakketjes binnengekomen en elke keer zijn ze er zo blij mee!! KLeren, gebruiksvoorwerpen, eten of gewoon lieve dingen voor de kinders, namens de moeder zeg ik gewoon dat jullie kanjers zijn want zij weet niets meer te zeggen zo stomverbaasd en dankbaar is ze!!
Boeb

Boeb
06-06-2013 om 13:06
Nog iets
Whatsappje: Gek hoe blij je opeens pasta kunt pakken uit je eigen kast omdat iemand die in een doos heeft gedaan, of dat je je tanden weer met tandpasta kunt poetsen omdat dat in een doos zat. Het voelt heel vreemd, maar zo fijn dat ik dat zelf kan doen nu.
------------------------------------------------
Zegt genoeg denk ik
Boeb
p.s baan is opeens een heet~hangijzer geworden; vanmiddag gesprekken, maar als ik haar zo ken knokt ze. Voor haar kinders!

Jessica O
06-06-2013 om 20:06
Fijn
dat ze zo blij is met de pakketten!!
Hoop ook dat de baan doorgaat, gun het haar!
En anders binnenkort nog maar weer wat pakketjes opsturen.

Genista
07-06-2013 om 10:06
Fijn dat het zo goed terecht komt
Fijn ook Boeb, dat je hier de draad levend houdt. Zo'n app-je zegt heel veel. Je beseft ineens zelf ook dat het ook weer niet zó normaal is dat je het gewoon uit de kast pakt. Ik hoop van harte mee dat ze haar baan kan houden.

Geerke
08-06-2013 om 18:06
Wow - waarom lees ik dit allemaal nu pas?!?!
Kan ik nog helpen????? Ik wil het heeeeeel graag!!!!
Ik heb geen grote jongenskleding en ik heb geen meisje.
Maar gewoon.... IETS.... Laat even weten Boeb, wat zou nog welkom zijn?
Misschien dingen als tandpasta, deo, tampons, shampoo, paracetamol, pleisters, wasmiddel, voedingsmiddelen?
Voorataan moet ik vaker kijken in deze rubriek!
Ik hou van dit soort acties om mensen blij te maken!

Geerke
08-06-2013 om 18:06
Of postzegels als ze formulieren of zoiets moet opsturen, of enveloppen of andere kantoorbenodigdheden?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.