Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mickey
02-01-2009 om 00:01
Kaarsjes[wordt gearchiveerd]
Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.
Liefs, Mickey

Christa.A
23-05-2010 om 13:05
Mika*
Een stoere kaars voor jou!!! Negen jaar had je moeten worden... net als mijn Sarah en de andere mei-kindjes.
Lieve Hetty en mannen, we blijven jullie in gedachten houden (ook al laat ik me weinig horen momenteel)
Kus van Christa, Saartje-nog-altijd-een-paardestaart(je) en de rest van de bende hier :o)

Mien*
23-05-2010 om 20:05
Mika*
een mooie kaars voor jou, voor de dag van toen en de dag van nu, geboortedag, verjaardag zo voelbaar gemist..

Hetty,*
23-05-2010 om 20:05
Dank jullie
Dank voor de berichtjes. We zien het wel Tessie, ik ga deze week vast nog een paar keer heen want er staat een grote bos bloemen die vast water kan gebruiken.
Chrissie: Saartje met wiebelstaartje dus nog steeds Maakt niet uit, ze is vast ook mooi zonder staart. Enne... we willen best een update ;-)
Mien het gemis blijft inderdaad. Gisteren nog even de foto's bekeken en betrap me er dan op dan ik een foto aan het aaien ben Hoe zou hij nu zijn geworden? Robuuste vent zoals Diaz, klein en fijn als Kian, er tussen in zoals Mischa of gewoon weer een heel ander manneke?
Groetjes Hetty,*

Zwelgje
23-05-2010 om 21:05
Het jongetje van 7 uit den haag
Lees net dat er een jongetje vermist is in het Zuiderpark. De zoveelste vermissing en ik word er zoooo verdrietig van!
Ik bid dat hij ongedeerd is en snel teruggevonden wordt. Grote kaars van hoop.

Beertje
23-05-2010 om 22:05
Voor mika*
Hetty, gefeliciteerd met jullie mooie mannetje! Bij deze een stoere kaars voor hem... en een voor jullie die hem zo missen!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
23-05-2010 om 22:05
Fakkels...
...voor ieder die ze goed gebruiken kan. Vol kracht, hoop, warmte, liefde, geloof, troost en zoveel meer.
Liefs, Beertje(s)

Mickey
24-05-2010 om 00:05
Kaarsje
Voor een lieve vriendin die pas haar liefste vriendin heeft moeten begraven en haar nu zo mist.
Bastet, ook voor jou een kaars, ook jij moet je vriendin missen. Ik denk aan je.
Mika*, een mooie blauwe kaars voor jou!
En een hele grote dikke kaars voor vriendschap, omdat ik zo blij ben daarmee. Degenen over wie het gaat weten wel waarom!
Kus, Mick

·´¯`·» Evy-Leigh «·´¯*
24-05-2010 om 14:05
Zwelgje
ik las net dat het jongetje de trein naar zoetermeer genomen had? dus ongedeerd!
http://district8.net/zoektocht-naar-vermist-jongetje-zuiderpark-den-haag.html

Petr@
25-05-2010 om 22:05
Mika*
Een (te laat) stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...
liefs,
Petr@

Petr@
25-05-2010 om 22:05
Kastanjet
Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast voor de ouders van V...
liefs,
Petr@

Petra-
26-05-2010 om 22:05
Voor mijn paps
je ligt op de hartbewaking, ze weten niet wat er is, maar goed is het niet. Een kaarsje voor een rustige nacht!

Petr@
28-05-2010 om 22:05
Anna
Het vrijdagkaarsje voor jou...
(en niets te danken hoor, doe het graag voor je. De weken vliegen alleen zo wel erg snel )).
Bijna vijf jaar alweer voor jou zonder moeder en bijna 11 jaar voor mij zonder vader. Het is inderdaad raar dat er zoveel dingen gebeuren die je moeder nooit zal weten!)
liefs,
Petr@

Petr@
28-05-2010 om 22:05
een kaarsje voor onze jongste zoon die de laatste tijd niet lekker in z'n vel zit en waar wij ons grote zorgen om maken...

Beertje
28-05-2010 om 23:05
Een grote kaars...
...met een kring van fakkels eromheen. Veel kracht voor ieder die het zo goed gebruiken kan!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
En een klein blauw kaarsje...
...maar wel een heel dikke, met veel kracht erin voor het zoontje van Titia. Ik ken je niet, maar via via hebben we uit het niets contact gekregen via de mail. Je zoontje van 5 weken vecht zo hard hij kan, ik hoop heel erg mee dat het goed komt! Veel sterkte!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Petra
Een kaarsje voor je vader, hoop en kracht en veel sterkte gewenst!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Petr@
Zorgen om je kind... een krachtig kaarsje erbij!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Voor v...
...wat zwaar... een grote fakkel, voor veel licht op je laatste reis. Kracht en sterkte ook voor de familie en ieder om V heen, ook op school, vriendjes en vriendinnetjes... kippevel...
Liefs, Beertje(s)

Petr@
29-05-2010 om 23:05
Voor mijn moeder
een dikke kaars. Ze was vanmiddag hier samen met mijn zus en neefje op verjaarsvisite en op weg terug naar huis hebben ze een auto ongeluk gehad. Mijn moeder heeft gelukkig geen letsel, maar wel ontzettend veel pijn. We hebben de hele avond op de SEH gezeten en ze zijn nu net vertrokken naar huis.
Een kaarsje vol hoop dat ze niet al te veel pijn heeft de komende dag en dat ze vannacht kan slapen...
En een kaarsje voor mijn zus die zich zo ontzettend schuldig voelt (maar op spierpijn na ook niets heeft, net als neefje)....

Petr@
29-05-2010 om 23:05
Petra-
Een laat kaarsje voor jouw vader, hoe gaat het nu met hem?
liefs,
Petr@