Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pollewop

Pollewop

16-03-2010 om 23:03

Sprakeloos

Als je een agent al niet meer kunt vertrouwen...........een mega kaars voor de ouders van Milly en iedereen die haar lief heeft...........een nachtmerrie waar ze doorheen moeten...........sprakeloos........

Ari69

Ari69

Geen woorden

inderdaad... sprakeloos... Je eigen buurman! Wat een nachtmerrie... Een dikke kaars voor Milly's ouders en verdere familie...

ilsepilse

ilsepilse

Voor milly

ik hoorde het net op't nieuws...zo erg
heel veel sterkte voor ouders familie klasgenootjes xxx

Issey

Issey

In gedachten

bij de ouders, broer, zus, verdere naaste familie en vrienden van Milly. Wat een gruwelijk nieuws.
Het grijpt je aan. Vooral als je zelf kinderen hebt. Hebben jullie je kinderen ook maar weer eens de herhaling van de les "vreemde mannen" gegeven?
En nu is Milly dood. Allemaal hoopten we op een andere ontknoping. Maar ze is er niet meer.
En dat dilemma waar haar ouders doorheen moeten. Willen weten wat er is gebeurd. En tegelijk dat ook helemaal NIET willen weten. Omdat het je zo zal raken. Verschrikkelijk.
Ouders, broer, zus, familie, vrienden - jullie zijn in mijn gedachten. Heel veel sterkte.
Issey

Bibi72

Bibi72

17-03-2010 om 00:03

Voor milly maar ook...

Voor haar familie, vrienden....voor de poltieagenten die haar gevonden hebben, voor de politieagenten die het vreselijke nieuws aan Milly's ouders moesten brengen...

Ja milly

Issey als je je kinderen een les geeft over enge,slechte en gevaarlijke mensen dan bedoel je geen politieagenten...Als je die al niet meer kan vertrouwen.....zo erg!! een grote fakkel voor dit drama

Bibi72

Bibi72

17-03-2010 om 07:03

Zeker niet als....

die politieagent ook nog eens je buurman is...

Bastet

Bastet

Milly

Kaarsje voor Milly en haar familie.....
Bastet

Susan

Susan

Milly

Milly, wat erg...... Ik ben er stil van..

Heel veel sterkte voor je vader en moeder!
Ik brand een hart van kaarsen voor je.

Milly

Verschrikkelijk dit drama. Ik leef mee met haar ouders. Het zal je maar gebeuren!

Overigens wil ik wel opmerken dat politieagenten maar gewone mensen zijn. Het is een beroep. Het garandeert niet autommatisch betrouwbaarheid en integeriteit.

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

17-03-2010 om 08:03

Fakkel voor ouders en fam van milly

ooooh wat een vreselijk nieuws ,.................
heb geen woorden........................

Rembrand

Rembrand

17-03-2010 om 08:03

Milly.

Ik hoop voor haar dat ze niet heeft hoeven lijden......
Als ik de beelden van die wijk zie komt het op mij zo onwerkelijk over. Ik rij daar met grote regelmaat om cliënten te bezoeken.
M.

Bellefleur

Bellefleur

17-03-2010 om 09:03

O, wat erg.

Een kaars voor de nabestaanden van Milly.

Salie

Salie

Milly

Een grote kaars voor Milly en haar ouders, broer en zus en vrienden en familie.
Wat vreselijk dit.

Voor iedereen die om milly heen staat

een grote kaars wat een verdriet........

Petr@

Petr@

voor Milly* een kaars en voor haar ouders een dikke kaars vol kracht, wat een nachtmerrie...

Petr@

Voor de klasgenoot van mijn dochter

Bij wie een aandoening veel erger bleek dan ze in het begin dachten en die daarom vandaag geopereerd wordt en minimaal 6 weken thuis moet blijven om te herstellen. Een kaarsje voor jou, dat die operatie helemaal goed mag lukken en dat je later tóch nog profvoetballer wordt!

Tineke

Tineke

17-03-2010 om 11:03

Milly

Wat een afschuwelijk drama! Het leven verwoest...

Milly...

...wat vreselijk... tanen hier vanmorgen, en ik was ook zó boos! waarom bestaan zulke mensen, wie doet zoiets... Och, het zal je kind zijn... Je zult, wat ik een buurtbewoner hoorde zeggen, je kind wellicht eens hebben gezegd dat je naar die buurman kunt gaan als er iets is... want die werkt bij de politie, daar ben je dan wel veilig... Dus niet! Och, wat een verdriet... daar zijn geen woorden voor.

Een hele grote kaars voor Milly*, voor haar ouders, familie, vrienden, ieder die haar kende, ieder die betrokken is bij dit drama... Ik zet er nog wat grote fakkels bij... Heel veel sterkte voor hen!

Liefs, Beertje(s)

Geerke...

...ik denk aan je, we gaan richting 21 maart... Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Grote fakkels...

...voor iedereen die het zo hard nodig heeft. Ik merk dat ik weer te lang ben weg geweest hier. Zoveel berichtjes... zoveel emoties... Kan het haast niet bijlezen allemaal. Daarom, sorry... even zo...

Grote fakkels voor kracht, troost, geloof, hoop, wijsheid, warmte, licht en nog zo veel meer. Voor iedereen, sterkte!

Liefs, Beertje(s)

mirreke

mirreke

17-03-2010 om 12:03

Ja, voor milly

zo erg... arm meisje, en och haar ouders, broer en zus, vrienden en vriendinnen, gewoon iedereen...
Maar ook arme vriendin van de dader, hoe moet je dit nu toch verwerken. En de dader, hoe kan dat nou toch dat dit gebeurt? Ik begrijp het niet, een heel leven verwoest, iemand heeft haar en haar familie gewoon haar hele leven en toekomst afgepakt...

Voor de brandweerlieden in veendam

Weer brand. Weer aangestoken. Hoe moet het zijn, om weer op die zelfde plek te blussen. Amper een week na het verlies van een lid van hun corps.

Ik wens en hoop dat de idioot die dit doet snel opgepakt wordt!

Voor de brandweerlieden in veendam

Daar zet ik een kaarsje bij. Hoewel, misschien is een gloeilampje wat gepaster...

Milly

Wat afschuwelijk...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.