Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

24-02-2010 om 12:02

Emilie

Een kaars voor Emilie, omdat iedereen zo op ander nieuws gehoopt had. Ook voor jou een kaarsje voor heel veel vechtlust en kracht.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

24-02-2010 om 13:02

Ook voor emilie

Slecht nieuws waarschijnlijk... Wat oneerlijk!

Grote roze kaars voor een dapper klein meisje!

fryskdumke

fryskdumke

24-02-2010 om 15:02

Voor emilie

Helaas vandaag slecht nieuws. Morgen hebben je papa en mama een gesprek met de oncoloog, vrijdag het plaatsten van je portocath en dat begin je zaterdag al aan je chemokuur. Zet hem op meisje! Vecht!

Voor mari

Jij kunt nu licht en warmte gebruiken. Een warme kaars voor jou, en een knuffel.

Mari

omdat ik me een pieterklein beetje voor kan stellen bij de machteloosheid die je voelt (boosheid, onmacht en hartverscheurend verdriet)..dat pieterkleine beetje is vast niet zo alomvattend zoals het voor jou zal zijn..
daarom een hele grote kaars voor sterkte en energie om het gevecht aan te gaan (met een lijf wat al zo weinig reserve heeft)

Heel, heel veel sterkte!

Emilie

vanaf het moment dat ik meelas op jouw papa´s weblog (en twitter) had ik een onbehaaglijk gevoel, zo´n grote tumor, ineens zo groeiend, zo slecht reagerend op de behandeling..

En nu dit verpletterende nieuws, het blijft een geweldige schok dat deze kloteziekte ook kleine kindertjes treft..

Ik hoop zoveel, voor jou, voor je ouders, voor je broertje
een knalroze kaars voor jullie allemaal

reina

reina

24-02-2010 om 18:02

Voor mari

Mijn kaarsje zet ik bij alle kaarsjes die al aangestoken zijn voor Mari.

Jakiro

Jakiro

24-02-2010 om 19:02

Weer voor quil

Die nu al weet of je kan internetten in de hemel.
Zo snel...
Jakiro

woem

woem

24-02-2010 om 19:02

Jacoline ook effe ot

Mijn zoon was vorig jaar ook 8,zelfde probleem.Niks zeggen,vragen en vooral nergens over praten.Ben sinds november klaar met alle kuren enzo.
Mail mij even prive dan "praat" het wat makkelijker en storen we dit draadje niet.
Je mag mijn adres opvragen.

Voor lynn

Omdat ik met je ouders en broers afgelopen week de verjaardag van je ene broer heb gevierd, en ik je gemist heb.... je was er, in onze gesprekken en in ons hart en gedachten, maar je kon niet meehelpen de taart op te eten en meespelen met de rest. Eind van dit jaar word je 4....

En petra- dank je

...ik heb het gezien, ik zie hier nooit iets over het hoofd.... dank je , zo lief xx

merene

merene

24-02-2010 om 21:02

Voor mari

Een dikke kaars voor Mari. Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht en steun toe.

Rieneke van der Graaf

Rieneke van der Graaf

24-02-2010 om 21:02

Ook voor emilie

Ook ik zet een kaars neer voor Emilie.
En daarnaast een kaars voor haar broertje en ouders.

Voor mari

een enorme grote, dikke kaars.

Heel veel kracht, steun en liefde toegewenst.

Akka

Jacoline29

Jacoline29

25-02-2010 om 09:02

Adres woem.

je kan me mailen op jacolinebg apestaartje hotmail.com
Wil graag je ervaring weten en hoe jij jouw zoon hebt kunnen helpen.

Christa.A

Christa.A

26-02-2010 om 02:02

Een hele grote kaars

voor Emilie!!!! Dit wil je als ouder nooit meemaken :o( Ik zet ook een kaars neer voor haar ouders die de kracht moeten zien op te brengen om haar, haar broertje en zichzelf hierdoorheen te kunnen slepen.
Liefs, Christa.

Gallifrey

Gallifrey

26-02-2010 om 09:02

Voor jesse*

Ik zet een mooi kaarsje neer voor Jesse, die nu pas geboren had moeten worden. Dan was het vast allemaal anders gelopen.
Romanie, sterkte!!

Voor kleine t

Dat je maar hééééél goed mag leren drinken zodat de borstvoeding kan blijven doorgaan. Succes kleine schat!

En ook voor jesse*

Ik denk aan je, kleine man, je ouders missen je zo enorm.

merene

merene

26-02-2010 om 14:02

Voor emilie

Ik heb net de laatste berichten gelezen. Een mooie roze kaars voor jou en je vader en moeder.

Petr@

Petr@

26-02-2010 om 17:02

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

Emilie

Een felroze kaarsje vol hoop voor jou en een dikke kaars vol kracht voor jouw ouders...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

Mari

Ik begrijp dat je wel een kaarsje gebruiken kunt, daarom een dikke kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

mirreke

mirreke

27-02-2010 om 08:02

Kaartenactie voor emilie

Iemand is een kaartjesactie voor emilie gestart. Het adres kun je vinden ergens tussen de twitterberichtjes.

mirreke

mirreke

27-02-2010 om 08:02

Kaarsje voor al die andere kindertjes

Hoewel ik graag een kaartje stuur naar Emilie denk ik ook direct aan al die anonieme kindertjes die hetzelfde doormaken, van wie de ouders de puf, of de kennis, of de gewoon de behoefte niet hebben om het op deze manier te delen.
Daarom voor hen een kaarsje van hoop en vertrouwen, voor al die kindertjes met kanker, van wie de ouders zo in de zorgen zitten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.