Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mickey
02-01-2009 om 00:01
Kaarsjes[wordt gearchiveerd]
Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.
Liefs, Mickey

branca2
30-01-2010 om 10:01
Jasmijntje
agossie mooi meisje !!voor je echt kon bloeien moest je alweer gaan het leven in zo oneerlijk......

branca2
30-01-2010 om 10:01
Geerke
Dat is een goede reden ik zet er een kaars naast voor mijn eigen lieve BB die ook de ene afwijzing na de andere krijgt(misschien ook wel omdat hij al zo fossiel is zoals Lodie zegt)Maar hij blijft positief en vrolijk!

Christa.A
30-01-2010 om 13:01
Kaarsje voor mezelf
Omdat het hier ook niet zo lekker gaat Contract bij tnt niet verlengd (lang leve de liberalisatie van de postmarkt) en de ene afwijzing na de andere bij solliciteren....
Mam, kon ik nog maar even een keer tegen u aan mopperen :(
Christa.

Christa.A
30-01-2010 om 13:01
En een kaars voor
Berber's tijger en het team van chirurgen!
Wilma en haar Martijn
Mika* van Hetty, omdat ik hem nog lang niet vergeten ben!
Nikus en haar gezinnetje
Kaatje Heksenvet, omdat ik haar verdriet lees en dan aan mijn moeder moet denken toen mijn vader overleed
En verder voor iedereen in dit draadje een hele grote kaars! (durf verder geen namen meer te noemen omdat ik niemand wil vergeten)
Christa.

Petr@
30-01-2010 om 14:01
Berber
Oh, Berber, wat spannend allemaal! Kan me voorstellen dat je niet kan slapen door de gedachte dat ze gaan zagen in jouw kleine prul.
Ik zet er een "teigetjes" kaars naast voor jouw tijger! En een fakkel vor de chirurg en z'n team.
liefs,
Petr@

Petr@
Christa
Een felrode kaars voor jou omdat je jouw moeder zo mist en een dikke knuffel voor jou omdat het niet zo lekker gaat...
Ik ga voor je duimen dat je een andere baan vindt!
liefs,
Petr@

mama2005
Voor berber
Voor lieve Berber, die mij zo goed heeft geholpen bij het draadje van gezondheid. Pas je ook goed op jezelf meisje? Goed praten met iedereen en weet dat je niet alleen bent!!! En heel veel sterkte en hopelijk breekt er binnenkort een rustigere tijd voor je aan.
Heel veel liefs Mama2005

Ayanna
30-01-2010 om 18:01
Oh berber
Ik heb hier een paar dagen niet gelezen en nu zie ik dit.... Dinsdag zal hier op de schoorsteenmantel de hele dag een kaars branden voor jouw bink! Wat is dit onvoorstelbaar zwaar voor een moederhart. Dikke knuffel voor jou en je hele gezin. xxx

joos
30-01-2010 om 22:01
Geerke
lief van je, dank je. De operatie van mijn vader is goed gegaan, de artsen staan versteld hoe goed het gaat. Mijn vader, die in december was opgegeven en die nu nog heel ziek is, maar wel met goede vooruitzichten. Ik brand nog een kaarsje voor hem en de rest van de familie.
Verder ook voor iedereen die een kaars nodig heeft en dan wil ik met name Berber en haar zoontje noemen. Heel veel sterkte!

merene
31-01-2010 om 09:01
Mijn oude buurvrouw en mijn moeder
Je weet dat het leven snel voorbij zal zijn en dat je herenigd zal worden met je man.
Een mooie zachte kaars voor jou.
Ook een kaars voor mijn moeder, omdat ze dit te horen kreeg op de sterfdag van mijn vader. Het was al zo'n rotdag.

Asa Torell
31-01-2010 om 11:01
Voor iedereen zonder moeder
en speciaal degenen die ik gister gesproken heb. Het lijkt me zo'n ontzettend gemis!

sonj@
31-01-2010 om 17:01
Voor jonah
een dikke kaars met een mooie trein erop, omdat het zo ontzettend slecht met hem gaat. Hopelijk krabbel je de komende dagen weer iets op uit dit dal.
En ook een rij kaarsen voor zijn papa, mama en zusjes, want wat is het moeilijk om zo je zoontje/broertje te zien liggen en wat kost het een enrgie.
Sonja

purk
31-01-2010 om 17:01
Voor jonah
een mooie kaars in de vorm van een trein. Voor jou...ik hoop zo dat het lukt dat je nog een keertje met de stoomtram mee mag of anders mee in de cabine van een machinist van een trein.
knuffel van Purk

Geerke
31-01-2010 om 20:01
Voor evy leigh
Omdat je een warme kaars gebruiken kunt...! En gewoon ook omdat je een baaldag hebt ;-)

Geerke
31-01-2010 om 20:01
Kaars voor melanie
Lieverd een kaars omdat je je lieve kleine mannetje zo enorm mist. Wat een mooi ventje is het toch!! Ik ken het gevoel dat je je kindje nog weer eens lekker zou willen vasthouden.... en de verscheurende pijn dat dat niet meer kan....
liefs x

branca2
31-01-2010 om 21:01
Tante truus
toch niet gered om goed uit de operatie te komen
na dagen vechten heeft u het toch op moeten geven.
Een mooi kaarsje om u te herdenken

heli
01-02-2010 om 10:02
Voor berber's tijger
een blauwe kaars; zet em op morgen! Voor de chirurg die hem morgen gaat opereren en natuurlijk voor Berber zelf en haar familie, wat moeilijk! Heel veel sterkte!

heli
Voor iedereen
die een lichtje kan gebruiken, staat hier een grote dikke kaars die nog heel lang zal branden...

heli
Voor kien
die sneeuw.... die gaat maar niet weg... ik moet steeds aan jullie denken. Een mooie kaars voor jullie.

heli
Romanie
een zee van lichtjes voor jullie en jullie lieve Jesse... wat een prachtkereltje! En wat doet het zeer om je mannetje niet meer vast te kunnen houden, niet meer bij je te mogen hebben.
Het gevoel niet te kunnen bevatten wat er is gebeurd, de snelheid waarmee het jullie overkwam is herkenbaar. Zo heel langzaamaan sijpelt het besef door en dat doet zo'n pijn...
Heel veel sterkte!

heli
Voor het kindje
dat sinds kort naast ons mannetje begraven ligt. Geen naam, geen bloemen, geen snuisterijtjes, helemaal niets dan zand op het grafje... een paarse kaars die lang zal branden.
Ook voor zijn/haar ouders een warme kaars, een lichtje in de duisternis!

heli
Enzo*
een kaarsje voor jou en je familie. Gewoon omdat ik zo vaak aan jullie moet denken en omdat je zo gemist wordt!