Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

sonj@
14-03-2012 om 09:03
Busongeluk
héél véél kaarsjes voor alle slachtoffers, doden, gewonden, familie, klasgenoten en betrokkenen bij dat verschrikkelijke busongeluk in Zwitserland

ilsepilse
14-03-2012 om 18:03
Busongeluk, motards omver gereden gisteren
heel veel dikke kaarsjes voor de familie, vrienden, schoolmaatjes, iedereen die bij het busongeluk betrokken is, verschrikkelijk...en dan nog alle gewonden in het ziekenhuis, hoorde net nog op de radio 3 in coma...
ook een kaarsje voor de 8 motards die gisteren bij het koninklijk paleis in Belgie door een suicider omver werden gereden, familie in onzekerheid...
zoveel onzekerheid voor deze mensen een tijd van afscheid, van verdriet van ellende ...

sinas
14-03-2012 om 23:03
Busongeluk
wat een drama, een grote kaars voor het verlies van al deze jonge levens en de volwassenen die zijn omgekomen. Sterkte voor de families.

Fiorucci
15-03-2012 om 07:03
Voor een puber
Daar zit je dan, in een opvanghuis. Het ging thuis niet meer, je sloeg steeds de boel kort en klein en was een gevaar voor de anderen in huis. Een schreeuw om hulp, dat weet iedereen. Ik hoop dat je vanaf vandaag hulp krijgt en accepteert. Een nieuwe start voor jullie allemaal. Zet 'm op!

Petr@
15-03-2012 om 18:03
Ook heel veel kaarsjes
voor iedereen die betrokken is bij het verschrikkelijke ongeluk... Wat een verdriet in meervoud...

Een verdrietige tante
15-03-2012 om 21:03
Voor mijn neefje of nichtje..
Die maar 10 weekjes mocht groeien onder zijn moeders hart omdat hij/zij komende dinsdag weggehaald wordt dmv een abortus...
:(

Sanneke*
Mijn schoonmoeder
Petra wat lief dat je het vraagt! Operatie dinsdag is goed gegaan, ze heeft wel heel veel pijn, met name van de reconstructie. Nu nog wel steeds spannend omdat er nog uitslagen moeten volgen of alles weg is gehaald en duimen dat er geen chemo hoeft te volgen.
Sanneke*

Sanneke*
Busongeluk
Ook hier een heleboel kaarsjes voor iedereen die betrokken is bij dit verschrikkelijke ongeluk. Ik zag net op facebook een groepsfoto van de groep die in Zwitserland is gemaakt in de sneeuw. Die kwam wel binnen....
Sanneke*

sinas
15-03-2012 om 22:03
Busongeluk
nogmaals. Ook ik zag die foto op facebook. En lees dat het wellicht door het wisselen van een DVD komt. Ik hoop toch echt dat dat het niet is...

Ely
16-03-2012 om 08:03
Busongeluk
Een heleboel kaarsjes voor alle betrokkenen, wat een nachtmerrie.
En extra kaarsje voor iedereen die zich wil warmen.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Verdriet
16-03-2012 om 13:03
Voor neefje/nichtje van verdrietige tante
Jouw ouders zullen goede redenen hebben waarom ze deze keuze maken. Een mooi kaarsje voor jou, want je zal vast het verschil in hun leven maken. Je bent er en dat zal altijd blijven.
liefs Verdriet

Mamvantwee
16-03-2012 om 18:03
Voor mijn oma
Mijn oma, maar vooral de oma-oma van mijn kinderen. Ze is vanmorgen overleden.
Groet, Mamvantwee

Een verdrietige tante
16-03-2012 om 22:03
Voor verdriet
Helaas is dit een beslissing die alleen de moeder heeft gemaakt op basis van voor ons niet aanvaardbare redenen en heeft de vader hierin een hele andere mening en staat hij ook niet achter de beslissing. Het is echter de moeder die in deze de beslissing neemt.. en die hebben anderen te accepteren.

Verdriet
17-03-2012 om 13:03
Voor verdrietige tante
lastig en moeilijk te verteren voor jullie, maar toch denk ik dat dat kleine wurmpie een verschil gaat maken. Ook in het leven van deze moeder. Hoe moeilijk dat nu voor te stellen is misschien.
knuffel van Verdriet

Geerke
18-03-2012 om 14:03
Lieve mensen
Ik ben hier een poos niet geweest. Heb niet aflatende internetproblemen en druk op mijn werk, maar nu kan ik wel even komen en zie ineens Enzo's naam staan. En nog veeeele anderen....
Allemaal kaarsjes voor Sanneke, Heli, Verdriet, Fiorucci, en voor zoooovelen! Ook Dropke, je weet dat ik je niet vergeet!
Eerst het ongeluk met Friso en nu het busongeluk maken hier veel los. Heb enorm te doen met alle betrokkenen! Wat een groot drama.... wat veel verdriet.... ook zo met de school te doen die een (hele?) klas verliest en collega's. En nou ja, met iedereen die ermee te maken heeft. Onvoorstelbaar veel leed. Doet me pijn aan mijn hart.

pind@
20-03-2012 om 08:03
7 jaar geleden alweer
Alweer 7 jaar geleden dat je overleed. Je was nog zo jong. Wij missen je nog steeds. Zoals een andere vriendin schreef: De pijn is iets minder scherp, het doet iets minder zeer. het missen word niet minder, maar steeds een beetje meer.
Lieverd, ik mis je. I'm loving Angels instead.......

nicht
20-03-2012 om 12:03
Tante
Een kaarsje voor mijn tante die vandaag begraven wordt en voor haar kinderen die nu alleen elkaar nog hebben. En een voor mijn paps die weer een zus weg moet brengen...
Daarnaast zet ik nog een kaarsje voor iedereen die het nodig heeft.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.