Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

heli
27-12-2011 om 21:12
Kien
Dit draadje is onlosmakelijk verbonden met jou. Altijd als ik in deze draad kijk moet ik ook aan jou en je mannetje denken. Voor jullie een mooie blauwe kaars.

heli
27-12-2011 om 22:12
Voor iedereen
Voor wie iemand dierbaar moet missen, voor wie de afgelopen kerstdagen geen feestdagen waren omdat de afwezigheid meer dan ooit voelbaar is op zulke dagen. Een zee van lichtjes!

Mickey
28-12-2011 om 01:12
Kaarsjes
Voor iedereen die een lichtje kan gebruiken.
En in deze dagen natuurlijk speciaal voor Mien en Fleurtje*, een tiener alweer.....
Kusje in de wind,
Mick

Ninanina
29-12-2011 om 13:12
Kaarsje voor fleurtje
Die gewoon 10 jaar had moeten worden.
Deze periode tussen Kerst en Oud en Nieuw is voor mij altijd weer bijzonder, ik voel me dan echt weer een van de December 2001 Mamma's en al die emoties van toen (blijdschap voor al die baby's die na elkaar werden geboren, frustratie omdat die van mij zolang op zich liet wachten en het enorme verdriet om mooie Fleur) komen ieder jaar toch weer boven.
Daarom een mooie dikke zilveren kaars voor Fleur deze dagen.
Liefs van Nina

Mickey
29-12-2011 om 13:12
Fleurtje*
Een mooie kaars voor jou meisje, en voor je mama en papa. Omdat het zo anders had moeten gaan, 10 jaar geleden.
Liefs, Mickey

Petr@
29-12-2011 om 15:12
Youri*
Een kaars vol kracht voor je ouders die over een kwartiertje voor altijd afscheid van je moeten nemen...

Petr@
30-12-2011 om 15:12
Anna
Het laatste vrijdagkaarsje van 2011...
Ik wens je een liefdevol en gezond 2012 toe!
liefs,
Petr@

Petr@
3 kaarsjes
vol hoop voor Valkyre, Peggy en een van onze patiënten. Dat jullie droom volgend jaar uit mag komen...
liefs,
Petr@

Pinkelot
Fleur*
Een kaarsje voor Fleur, alweer 10 jaar zou je worden.
Knuf voor Mien en Henk, liefs Pinkelot (je weet wel wie)

Petr@
30-12-2011 om 21:12
Knobbeltje
Na deze slechte uitslag zet ik een dikke kaars vol kracht en hoop neer...
liefs,
Petr@

Mien*
30-12-2011 om 22:12
Lief!
oh, allemaal berichtjes, na 10 jaar..voor ons en Fleur, wat lief!
(Nina en Pinkelot, zo zie ik toch nog wat decembermama (2001)´s voorbij komen, misschien nog wel meer, maar met de nieuwe nicks herken ik niet iedereen )
Dank!

sinas
31-12-2011 om 15:12
Kaarsje voor ons
Morgen de 1e nieuwjaarsdag dat ik geen nieuwjaar kan wensen aan mijn ouders. Vader overleed april dit jaar en moeder is geestelijk eigenlijk ook al niet meer op deze wereld. Vreemde jaarwisseling dit jaar.

Petr@
31-12-2011 om 16:12
Sinas
Zet er een dikke kaars vol kracht naast... Sterkte morgen!
liefs,
Petr@

Moppeke
31-12-2011 om 18:12
Kaarsje voor o
Die het jaar afsluit met de wetenschap nog maar een paar weken te hebben. Volkomen onverwacht en zo oneerlijk.

kien
31-12-2011 om 21:12
Heli, dank
Ik kom niet meer zo vaak in dit draadje, maar was blij verrast toen ik mijn naam zag staan. Apart hoe je zo verbonden kunt zijn... Nog geen sneeuw dit jaar, maar moest heel erg aan jullie denken toen Linus weer begon. Hoop dat het goed gaat met jullie en jullie kleine man die alweer zo groot wordt! En een dikke kaars voor jullie andere klein man die nooit groter zal worden.
Kien
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

pind@
02-01-2012 om 16:01
Voor mijn meisje
Omdat het zo enorm schrikken was, vuurwerk in je oog. En omdat je je zo kranig hebt gehouden.
Daarom voor mijn meisje een mooie blauwe kaars.
Luf joe schat!

Geerke
02-01-2012 om 22:01
En voor iedereen van dit forum!! omdat..... .
Ik zat op 1 januari alles, alles weer door te lezen, alle mailtjes, stukjes op het forum die zo mooi gebundeld zijn, alles, alles, alles rond wat er in de laatste maanden van 2005 (en later) gebeurde met mijn kleine lieve Enzo*. Tranen tranen tranen, maar zooooo'n dankbaar gevoel voor wat er gebeurde om ons heen. De warme deken van verbondenheid van bekenden en onbekenden, over alle grenzen heen, ook hier, juist ook op dit forum, ongelooflijk wat bijzonder.... alsnog weer heel veel dank en een vette knuffel voor iedereen op dit hele forum, wow wat ben ik trots op jullie allemaal!

ilsepilse
03-01-2012 om 10:01
Soms
ben ik dit draadje weer ff kwijt maar inderdaad wat je zegt wat een verbondenheid op dit forum, ik weet nog 3 jr geleden, kreeg ik zo kaarten van (on)bekenden van dit forum, het deed echt deugd. jullie zijn inderdaad kanjers...
Nog een kaarsje voor Hugo onze vriend die na een operatie aan een hersentumor nog altijd zweeft ts leven en dood en me gisteren bij een helder moment mijn had vastpakte, een kusje gaf en beste wensen zei...
pfff

Geerke
03-01-2012 om 10:01
Ilsepilse
sterkte voor jullie, kaars voor Hugo!! Wat bijzonder dan die heldere momenten!