Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:04

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Genista

pfffffffff wat een lange lijdensweg 'gelukkig' is er dan nu een diagnose, wat triest dat er geen behandeling mogelijk is..

Sterkte voor jullie allemaal!

Daan

je had 9 moeten worden.... een warm kaarsje voor jou en je familie xx

Dropke

mijn gedachten gaan uit naar jou xx

Kaarsje voor mijn vriendin m

Omdat je eindelijk a.s. dinsdag de uitslag krijgt van de scan van vorige week. Is alles echt weg, geen enkele verkeerde cel meer... dat is de grote vraag. Wat een slopende week.... warme kaars voor jou en je lieve man en twee jongens.

Kaarsje voor de vader van a

lieve A, een kaarsje voor je vader, en voor jou en je man.
Knuffel Geerke

Gerdina

Gerdina

07-11-2011 om 15:11

Genista

Sterkte met alles wat er nu op jullie afkomt!

Gerdina

Gerdina

07-11-2011 om 15:11

Voor ons nichtje

Vannacht ben je geboren, nu ben je met papa en mama in het ziekenhuis om te kijken of alles wel goed is met je....

fryskdumke

fryskdumke

07-11-2011 om 19:11

Voor het nichtje van gerdina

een mooie roze kaars, onder tussen duimen draaien en hopen dat het allemaal mee valt.

(weet nog zo goed het moment toen wij met onze dochter van 7 dagen oud de huisarts bezochten omdat er iets mis was......)

ishtar

ishtar

07-11-2011 om 20:11

Gerdina

kaarsje voor een goede uitslag voor je nichtje!

Gerdina

Ook hier een kaarsje voor jouw nichtje.

Aïda

Aïda

08-11-2011 om 13:11

Voor mijn vader

Vanmorgen met de uitnodiging voor de verjaardag van mijn jongste in je hand. Toen brak je omdat het waarschijnlijk de laatste verjaardag is van haar waar je bij bent.
En dan zie ik je zitten nog zo mijn vader, nog zo "gezond" maar wetende dat je echt ziek bent, en alleen maar zieker zal gaan worden...

Hopelijk doet de chemo zijn werk, en mag je nog wat langer bij ons blijven..

Een grote kaars

Aïda

Een kaars voor je vader en voor jou! Wat een moeilijk besef, "waarschijnlijk de laatste keer dat..." Ik duim ook mee dat je vader nog wat "blessuretijd" mag krijgen.

toja

toja

08-11-2011 om 16:11

Kaarsje

Voor gerdina, haar nichtje en haar papa en mama.
En voor Aida en haar vader..
Verder voor een ieder die zich eraan wil warmen.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ilsepilse

ilsepilse

08-11-2011 om 16:11

Voor kader

Het 14 jarig dochtertje van de Turkse bakker hier in de buurt, zomaar van de weg gereden op haar fietsje...
haar ouders hadden net de zaak verkocht en zouden binnen een maand terug gaan naar Turkije.
Groot verdriet op school in de buurt...
wat zal haar kleine zusje haar missen xx

Voor het nichtje van gerdina

Voor het nichtje van Gerdina veel kracht en warmte!

En voor aida's vader

ook voor hem en jullie een grote kaars....

Aïda

Aïda

08-11-2011 om 20:11

Wat lief

dank jullie wel, ik hoop dat al die kaarsjes een klein beetje helpen...

Aïda

Aïda

08-11-2011 om 20:11

Een kaars

voor iedereen die hem gebruiken kan.

Asa Torell

Asa Torell

09-11-2011 om 09:11

Aida

een kaars voor je vader en vooral ook voor jou, wat zul je een verdriet hebben!

Voor het vriendinnetje van mijn dochter

Ruim een half jaar terug kwam ze bij ons op school. Ze woonde sinds kort in het crisis-centrum. Ze vertelde niets over "vroeger" maar was een zachtaardig lief meisje, en werd een goede vriendin voor mijn dochter. Op het schoolplein waren ze vaak bij elkaar. Mijn dochter noemde haar een van haar beste vriendinnen.

Ze verhuisde met haar moeder naar een "echt" huis. Vorige week zou ze een verjaardags-feestje geven, en mijn dochter had er zin in. Die ochtend werden wij opgebeld dat het "vanwege familie-omstandigheden" niet doorging. De dag erna was ze nog op school, maar mocht niets zeggen over die omstandigheden. Daarna kwam ze niet meer, en de klas ging er van uit dat ze ziek was, omdat er zoveel zieken op school waren... Nu blijkt dat niet zo te zijn. Ze zijn hals-over-kop verhuisd, ze heeft van niemand afscheid kunnen nemen. "Vanwege de omstandigheden" (wat die ook mogen zijn) mag niemand haar adres hebben.

Meisje, ik hoop dat, waar je ook heenverhuisd bent, het goed gaat met je. Mijn dochter vindt het erg jammer dat ze geen afscheid van je heeft kunnen nemen. Je wordt gemist.

Martine

Gerdina

Gerdina

09-11-2011 om 10:11

Dank jullie wel

Het is nog afwachten wat de uitslagen van de onderzoeken zijn. Omdat het niet om mijn eigen kind gaat wil ik hier verder niets zetten over wat ze mogelijk heeft. Wat ze verwachten is wel iets heel ingrijpends maar niet iets levensbedreigends.

Gerdina

Gerdina

09-11-2011 om 10:11

Aïda

Ik hoop dat jullie nog veel tijd gegund is met jullie vader en opa!

Karen Bunschoten

Karen Bunschoten

09-11-2011 om 12:11

Aïda

Een hele grote kaars voor je vader en 1 voor jou en de meiden!

Voor kader

het is zoooo tragisch :-(

Mama_Lynn

Mama_Lynn

10-11-2011 om 08:11

Voor kleine b.

Kleine B.

We wisten niet dat je op komst was, je had ook nog helemaal niet uit de buik van je moeder moeten komen, maar daar nog een maand of 3 moeten blijven zitten.
Nu lig je te vechten voor je leven. Vechten, dat doe je, je bent een sterk kindje, je ademt zelf, je wil leven. We hopen en bidden dat je het redt en dat je nog een leven lang gekoesterd mag worden door je papa en mama.

Lynn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.