Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mien*
06-08-2011 om 21:08
Nina!
wat mooi, dat beeld van Gjalts foto onder de plataan...al had je duizenden malen liever gewoon Gjalt zelf meegehad, weer op vakantie, weer in Frankrijk..
Dikke kus en een mooi kaarsje voor jouw enige zoon!

Petr@
07-08-2011 om 21:08
Kaarsjes
Op 20 juli stak ik een kaarsje aan voor onze beide zonen die naar de Wereld Jamboree vertrokken. Vandaag steek ik een kaarsje van dankbaarheid aan omdat ze veilig thuis gekomen zijn.
Door Ouders Online weet ik dat dit niet zo vanzelfsprekend is, daarom zet ik er een kaarsje voor Gjalt* en Joram* naast.
En een heleboel kaarsjes vol kracht voor de ouders in Noorwegen wiens kinderen ook op kamp gingen en niet meer thuis kwamen...

Asa Torell
07-08-2011 om 22:08
Te late kaars voor enzo
en vooral voor zijn ouders en broers, die hem zo moeten missen.

Asa Torell
08-08-2011 om 21:08
Voor ayanna's collega
en de mensen om haar heen, haar familie, vrienden en haar collega's.

Asa Torell
08-08-2011 om 22:08
Voor fio
en haar gezin en vooral zoon! Bah, wat naar dat de epilepsie blijvend lijkt te zijn.

Fiorucci
09-08-2011 om 07:08
Klasgenootje
Dag lief klasgenootje van mijn dochter, wat ben jij dapper geweest....

Mien*
09-08-2011 om 11:08
voor jou 2 kaarsen, beiden voor een verlies..
verlies van leven
en toch ook definitief het verlies van ´gezond zijn´ van zoonlief..
Veel sterkte en liefs!

Ninanina
09-08-2011 om 11:08
Mien
Lieve Mien,
Ja het is een mooi plekje onder de Platanen. Ongetwijfeld had hier zijn eigen tentje gestaan waar hij als puber het liefst de hele dag in had willen blijven liggen, haha, naast het tentje van zijn zussen dat er wel echt staat, maar die is gevuld met roze, meidenboeken en lekkende flesjes nagellak (grrr)
En dat is toch anders.....
We hebben een vlindertje ( je weer wel, zo'n mooie blauwe neppe op een stokje) in de plataan geprikt voor Fleurtje
Dikke knuf van Nina
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Genista
09-08-2011 om 16:08
Voor het gezin van collega
Hun kindje is na 9 hoopvolle maanden dood ter wereld gekomen. Ik steek een kaarsje aan voor dit kleine leven, dat al vervlogen was voor het goed en wel begonnen was.

Genista
Nog een paar kaarsjes
Voor Fio's zoon en Fio zelf, omdat het zo lastig is je zorgen niet verstikkend te laten zijn. Voor de klasgenoot van Fio's dochter. Voor mijn vader, alweer in het ziekenhuis. Voor mijn nichtje, die haar arm complex heeft gebroken en tot over haar elleboog in het gips zit.
En een heel klein waxinelichtje voor mezelf omdat ik er een beetje doorheen zit. Is morgen vast weer over.

carolien
Voor 2 meiden
Voor Fleur en Milou die allebei vandaag zijn overleden. Allebei aan dezelfde rotziekte en allebei nog veel te jong. Het mag niet!!
Ik hoop dat ze allebei een mooi plekje krijgen hierboven.
Voor de ouders, familie en vrienden heel veel sterkte!!

Fiorucci
09-08-2011 om 17:08
Genista
Kom ik gezellig naast je zitten, hebben we het samen een beetje gehad.

Mien*
10-08-2011 om 10:08
Nina
ja, natuurlijk in een apart tentje, dat willen pubers het liefst
Wat lief een vlindertje voor Fleurtje!!
(en dan ook nog vier keer, dat is fijn wakker worden hier in het herfstige noorden )
Dikke kus in de wind voor jullie kleine grote man!

Mien*
Fio en genista
steek ik gewoon een lekker warm knapperend kampvuurtje voor jullie aan, om je aan te warmen en starend in de vlammen wat rust te vinden!
Sterkte allebei, wat bizar dat ellende zo vaak in drievoud (of erger) komt!!
Liefs, Mien

Asa Torell
Fiorucci
Zo, even alles tegelijk voor jullie dit weekend... kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. (((()))).

Asa Torell
Kaarsen
voor het klasgenootje van Fiorucci's dochter, voor haar familie, voor de klas. Ook voor Genista, haar vader en de andere mensen over wie ze schrijft. En voor iedereen die er eentje nodig heeft!

Mickey
10-08-2011 om 14:08
Fio en genista
Ik kom er even een paar kaarsen bij zetten voor jullie tweetjes. Het komt wel allemaal op 1 hoop weer he... sterkte meiden en een BIG HUG (((((Fio)))) ((((Genista))))
En verder kaarsjes voor iedereen hier die het even nodig heeft en zich graag even wil warmen.
Liefs, Mick

Petr@
10-08-2011 om 17:08
Genista
Een heleboel kaarsjes voor jou! Voor jouw vader, voor jouzelf en voor het gezin van jouw collega...
liefs,
Petr@