Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Kaarsjes[wordt gearchiveerd] | Pagina 15 | CJG forum door Ouders.nl
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:04

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zesjarig meisje

NaShA, ik las over het zesjarig meisje, heb enig idee hoe die ouders zich moeten voelen... Afschuwelijk!
Heel veel kaarsjes voor het meisje, haar familie, voor de mensen die het zagen gebeuren en voor degenen die direct bij het ongeluk betrokken waren.

Ayanna

Ik las je brief. Zo ontroerend. Zo lief. Een kaars voor jou en je vader.

Dank!

Dank voor het noemen van de naam van ons mannetje.
Vandaag twee jaar geleden vol voorbereidingen van de begrafenis. Zo onder de indruk van al die kaarsjes hier en de kring.
Twee jaar geleden... het is soms net of het gisteren was...

NaShA

NaShA

25-07-2011 om 11:07

Voor jou heli

ook een dikke kaars, omdat het pas twee jaar is. En wat moet zo'n bericht over dat 6 jarig meisje veel bij je los maken. Ik moest ook inderdaad meteen aan jullie denken toen ik het las, ook al op vakantie. Juist dat moet een tijd van leuke dingen zijn. Bah.

NaShA

NaShA

25-07-2011 om 12:07

Voor mijn oud-collega

en zijn partner welke ook een oud-collega is. Die nare ziekte heeft hem te pakken en de prognose is slecht, heel slecht....

Bellefleur

Bellefleur

26-07-2011 om 09:07

Voor heli en familie

Ik kan me geen voorstelling maken van jullie verdriet.

Ayanna

Ayanna

26-07-2011 om 09:07

Voor jongetje x

Lief klein jongetje, ik ken je naam niet. Je was met je mama op vakantie bij ons en we hadden al gauw in de gaten dat jouw mama in de war is. Na een week vol problemen zijn je opa en oma gisteren gekomen om jullie mee naar huis te nemen. Het ging niet meer.
Lief klein jongetje, ik brand een kaars voor jou omdat jij, zo jong als je bent, niet voor je moeder zou moeten hoeven zorgen.....

Voor mijn schoonzusje

de chemo doet geen bal. Een oplossing is er niet maar als zelfs een levensverlengende mogelijkheid het ook laat afweten...

Een taaie kluif, en eigenlijk onverteerbaar.

Ayanna

Ayanna

28-07-2011 om 14:07

Voor mijn collega

Een dikke vette kaars voor H. die maandag niet goed werd op het werk en nu een hersentumor blijkt te hebben. Eentje die een kwart van zijn hersenen beslaat.....ik krijg het even niet verwerkt....

Ayanna

Ayanna

28-07-2011 om 15:07

Wat een ellende....ik brand een extra kaarsje voor dat meisje.

Fiorucci

Fiorucci

28-07-2011 om 18:07

Moppeke,Ayanna,P...ik brand een kaarsje mee, ook voor het klasgenootje van mijn dochter, 11 jaar, die het niet gaat redden en het ook weet....

Ayanna

Ayanna

28-07-2011 om 21:07

Wat ontzettend droevig.....heb vandaag een rotdag en als ik dan denk aan al die kinderen die ziek zijn....bah...rotwereld.

Voor mijn collega

die een zeer agressieve tumor blijkt te hebben en zelf weet wat haar vooruitzichten zijn.

Ook een kaars voor alle mensen die het moeilijk hebben in hun omgeving of zelf.

Gerdina

Gerdina

01-08-2011 om 17:08

Voor hans en de kinderen

Je verhaal grijpt me aan. Ik heb niets toe te voegen aan de wijze woorden van anderen, maar wil wel laten weten dat ik meeleef.

Ayanna

Ayanna

01-08-2011 om 18:08

Gerdina

Ik zet mijn kaars naast die van jou, voor Hans en zijn kinderen.

amk

amk

02-08-2011 om 22:08

Voor mijn vriendin

die vandaag haar vakantie heeft afgebroken. Het onderzoek van haar vader heeft de slechtst mogelijke uitslag. Hij is nu al 1,5 week niet meer bij kennis geweest, nieren zijn uitgevallen etc.
Het ziet er al met al heel erg slecht uit.

amk

amk

03-08-2011 om 08:08

Overleden

Enkele minuten nadat de beademing is stopgezet is de vader van mijn vriendin vannacht in alle rust overleden.
De familie heeft er vrede mee.

Ik zet nog een paar kaarsen naast die van gisteren. Niet alleen voor haar vader, maar voor iedereen die mensen mist en steun kan gebruiken.

Gjalt

Omdat het alweer augustus is, een kaars voor Nina, man en zussen..jullie Gjalt altijd in jullie harten, altijd gemist

Ayanna

Ayanna

03-08-2011 om 16:08

Voor mijn collega

Morgen ga je naar Tilburg en vrijdag word je geopereerd. Niemand weet wat er na vrijdag gaat gebeuren...

K. Dootje

K. Dootje

03-08-2011 om 20:08

Voor een vriend

Hij stapte gisteren uit het leven. Ik hoop dat hij de rust heeft gevonden die hij zocht.

Sterkte voor zijn vrienden en familie.

Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft deze dagen.

Manja

Manja

05-08-2011 om 15:08

Voor een mooi en jong gezin

Dat onverwcht hun moeder heeft verloren. De kinderen zijn nog jong, wilden mama wakker maken maar het lukte niet..ze was in haar slaap onverwachts overleden.
Ik ben er erg verdrietig over, wat deze meiden hebben meegemaakt is onvoorstelbaar pijnlijk.
Ik wens het gezin veel kracht en moed om dit aan te kunnen.
Manja x

Petr@

Petr@

05-08-2011 om 21:08

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-08-2011 om 22:08

Kaarsjes

vol kracht voor het schoonzusje van Moppeke, voor het klasgenootje van de dochter van Fio, voor Hans en zijn gezin, voor de collega van Urslau, voor de vriendin van AMK, voor Gjalt, voor de collega van Ayanna, voor de vriend van K.dootje, voor het gezin van Manja, en verder voor iedereen die een kaarsje gebruiken kan...

Petr@

Ik sta hier op een camping in zuid Frankrijk met wifi en ik was nietsvermoedend op het forum aan het lezen, het is eigenlijk een plek waar ik niet zo vaak meer kom, waarom dan nu wel, ik weet het niet, heeft misschien met de tijd ban het jaar te maken....

Dat ik dan een kaarsje zie branden voor Gjalt dat doet me zo ongelooflijk veel goed, dat kan ik niet onder woorden brengen

Zijn foto staat hier onder een plataan en hier gaat 's avonds een kaarsje aan, allemaal heel leuk en aardig maar we weten dat we op 15 augustus zijn sterfdag gaan meemaken ver van huis en daar zien we best wel een beetje tegenop. Dus nogmaals, dank je wel voor dit belangrijke hart onder de riem.

Liefs van Nina

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

06-08-2011 om 18:08

Ninanina

Dat kaarsje voor Gjalt had je te danken aan Mien* die een paar daqen geleden al een kaarsje voor hem had aangestoken. En dan brand ik graag een kaarsje mee... En helemaal nu ik lees dat het jou zo goed doet.
Wat mooi dat jullie Gjalt's foto mee nemen op vakantie, dan is hij er toch een beetje bij.
Ik wens jullie heel veel sterkte op 15 augustus!

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.