Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Kaarsjes[wordt gearchiveerd] | Pagina 3 | CJG forum door Ouders.nl
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:04

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

05-05-2011 om 13:05

Fio en marije

Naast het kaarsje voor Feline* zet ik een kaarsje voor jullie en jullie dochters...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

05-05-2011 om 16:05

Dankje petra

Dankje. Eigenlijk wel grappig dat iedereen mijn nick afkort tot Fio. Mijn dochter heette Lio...:)

Rembrand

Rembrand

05-05-2011 om 19:05

Moeder van schoonzusje

Met terugwerkende kracht ( ben vijf dagen verstoken geweest van internet).
Vorige week donderdag is de moeder van mijn schoonzusje overleden na een ziektebed van minder dan drie weken......
Het is echt niet te bevatten dat het zo snel is gegaan.
M.

Petr@

Petr@

05-05-2011 om 20:05

Dat weet ik ) Ik blijf het een mooie naam vinden! En wat een toeval (?) dat jouw nick erop rijmt!

Petr@

Petr@

05-05-2011 om 20:05

Rembrand

Een kaars vol kracht voor jouw schoonfamilie... Hoe gaat het trouwens met jouw andere schoonzusje?

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

05-05-2011 om 23:05

Petr@

Dank je.
Het gaat naar omstandigheden best goed met mijn schoonzusje. Gisteren heeft ze de proefslok gehad en vandaag moest ze onder de scan om te kijken hoeveel schildklierweefsel er nog aanwezig was. Aan de hand van dit onderzoek hebben ze ook bepaald hoe hoog de uiteindelijk dosis van de slok volgende week zal zijn. Er was nog erg weinig weefsel aanwezig. De waarde die ze geven ligt tussen de 0 en 10, waarbij 0 eigenlijk onmogelijk is ( er blijft altijd wel iets achter) en 10 reden om weer onder het mes te moeten. Het was bij haar nog geen 3. Ze zal dus de laagste dosis radioactief jodium krijgen. Daarna moet ze in isolatie ( voor ongeveer 2 dagen) omdat ze radioactief besmet is. Ze zal aansluitend hierop nog een aantal dagen in het huis van haar ouders verblijven zodat de kinderen en mijn broer niet teveel straling ondervinden. Dan is ze inmiddels ook begonnen met het instellen op de Thyrax, waardoor ze zich hopelijk beter gaat voelen.
Wij leven erg mee, en ik probeer haar plezier in het eten te behouden want ze moet momenteel een jodiumvrij dieet volgen. Ik bak brood voor haar met zout zonder jodium. ( dat kan je niet krijgen bij de bakker of buurtsuper en anders moet je zoutloos brood jakkie).
Lief dat je naar haar vraagt.
Knuf, M.

Fiorucci

Fiorucci

06-05-2011 om 09:05

Petra ot

Is toeval, maar wel leuk..:)

Fiorucci

Fiorucci

06-05-2011 om 09:05

Rembrand

Sterkte!!!

krin

krin

06-05-2011 om 11:05

Voor heidi van Ouders Online

een waakvlammetje.

Petr@

Petr@

06-05-2011 om 19:05

Rembrand

Wat lief van jou dat je voor haar dat brood bakt! Dat zal haar denk ik wel goed doen!
Maar wat een raar idee dat je na die slok radio-actief bent en dus ook anderen kunt "bestralen".
Een kaars vol hoop dat de slok volgende week en het instellen op de Thyrax voorspoedig voorloopt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

06-05-2011 om 19:05

Anna

Weer vrijdag, dus weer een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

07-05-2011 om 13:05

Moederdagkaars

Voor iedereen die om wat voor reden dan ook aanhikt tegen moederdag, een mooie kaars.

Rembrand

Rembrand

07-05-2011 om 13:05

Sluit aan bij fiorucci

En ik denk daarbij ook aan mijn schoonzusje die afgelopen week haar moeder vaarwel moest zeggen.......
M.

Gerdina

Gerdina

07-05-2011 om 20:05

Reepicheep

waarmee ik hier een aantal jaar in zwanger worden heb geschreven. wij mochten uiteindelijk toch nog een kindje krijgen, voor haar is de hoop definitief voorbij. Morgen is vast een moeilijke dag voor haar.

soepstengel

soepstengel

08-05-2011 om 10:05

Voor alle moeders

die op een dag als deze hun kind zo missen!
Een mooie kaars vor jullie.

Petr@

Petr@

08-05-2011 om 12:05

Kaarsjes

voor alle moeders die vandaag een kind moeten missen en voor alle kinderen die een moeder moeten missen...

liefs,
Petr@

Kaarsje ernaast

omdat het gewoon een gemis blijft juist op zo'n dag als deze - ik mis een vrolijk koppie op mijn bed 'smorgens en ik kan mijn eigen moeder niet meer bellen :-(

Rafelkap

Rafelkap

08-05-2011 om 18:05

Kaarsje voor geerke

omdat moederdag juist verdrietig maakt..

Rafelkap

Rafelkap

08-05-2011 om 19:05

Kaarsjes voor alle moeders die een kind missen

en daar vandaag weer aan worden herinnerd

Rafelkap

Rafelkap

Kaarsje voor rodebeuk

omdat je niet meer naar je moeder toe kunt. Ook al doe je niks aan moederdag, dat woord wordt er dezer dagen wel pijnlijk ingewreven. Sterkte..

Rafelkap

Rafelkap

En kaarsjes voor iedereen die een moeder mist

en voor iedereen die blij is als vandaag weer voorbij is..

hkh

hkh

08-05-2011 om 20:05

Voor het gezin en familie van d

Voor de zwager en schoonouders, nichtje en man van mijn zusje en natuurlijk voor mijns zusje, op wie ik zo onbeschrijflijk trots ben.

Pas 4 weken geleden is d. overleden op haar vrijgezellenfeest, ze was pas 35 jaar en had een dochtertje van 3,5 jr. Gisteren de verjaardag van bijna net zo oude dochter van mijn zusje. Vandaag moederdag, volgende week zou de bruiloft zijn. Wat een verdriet en wat een kracht om door te gaan, door te moeten . Je wordt er stil van....

Kaarsjes

Nog even op de valreep, kaarsjes voor alle kinderen die hun moeder graag hadden willen verwennen vandaag, maar dat niet meer kunnen;
kaarsjes voor alle moeders die graag verwend hadden willen worden door hun kinderen, maar van wie een kind (of kinderen) is overleden;
kaarsjes voor alle vrouwen die zo graag moeder hadden willen zijn maar dat op een of andere manier nooit hebben mogen worden;
kaarsjes voor iedereen met dit rauwe verdriet!

(Kunnen we er niet gewoon 'vrouwendag' van maken ipv moederdag?)

Geerke

Virtuele hug!

Tatiana

Ook voor jou, je familie en voor Feline een zee van lichtjes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.