Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd] | Pagina 46 | CJG forum door Ouders.nl
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

17-03-2011 om 20:03

Afschuwelijk

Toen ik het op mijn werk las werd ik helemaal misselijk. Laat staan de mensen die erbij waren. Vreselijk. Arm kind, arme moeder, arme chauffeur, eigenlijk vreselijk voor iedereen. Dikke kaars.

O wat erg

jemig wat vreselijk
van het ene moment op het andere moment je kind dood
geen woorden voor, alleen maar pijn

Petr@

Petr@

18-03-2011 om 17:03

Verschrikkelijk

Ik zet er ook een dikke kaars naast voor het jongetje en zijn gezin...

Petr@

Petr@

18-03-2011 om 17:03

Anna

Op deze druilerige dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor mijn lieve vriendinnetje-collega

brand ik hier een hele hele grote kaars..... woensdag bericht gekregen dat ze borstkanker heeft....komende week in afwachting wat ze nog kunnen doen....

En natuurlijk voor iedereen die kaarsje kan gebruiken brand ik er hier eentje.

Liefs Eltjo.

knevel

knevel

20-03-2011 om 21:03

Voor enzo*

Een mooie kaars voor avond voorafgaand aan jouw dag. Want als ik het me goed herinner is het morgen jouw geboortedag.

Natuurlijk ook een kaars voor je vader, moeder en broers.

knuffel van knevel

kien

kien

20-03-2011 om 22:03

Geerke en enzo*

Een grote verjaardagskaars voor jullie. De lente begint weer zonder jullie mannetje. Veel sterkte maar hopelijk ook veel mooie herinneringen op deze dag!

Kien

Enzo* en familie

Een prachtige voorjaarskaars voor een prachtig voorjaarsmannetje en zijn familie op deze bijzondere dag. Veel liefs!

Kien

Het voorjaar begint ook weer zonder jullie mannetje. Ik meen me te herinneren dat deze dag voor jullie ook speciaal is (ben jij niet jarig?). Een mooie kaars voor jullie!

Tijgeroog

Tijgeroog

21-03-2011 om 09:03

Enzo*

Omdat deze mooie lentedag jouw dag is!

Kaarsje voor enzo*

Op deze mooie lentedag.

Rafelkap

Rafelkap

21-03-2011 om 10:03

Voor geerke en enzo*

lieve Geerke
En dan is het nu echt lente, voor altijd verbonden met Enzo. Heel veel sterkte, wat zul je je kleine lieve mannetje missen!

rafelkap

Fiorucci

Fiorucci

21-03-2011 om 10:03

Enzo*

Kaarsje voor jou en je familie.

Enzo*

Een ballonnetje naar Enzo, een kaarsje voor Geerke, Hans, Reimer en Neo.

Enzo*

Een mooi stoer kaarsje voor jou! en een zonnig lenteboeket en warme gele kaars voor je mama, papa, broertjes, oma, opa, neefjes, nichtjes... iedereen die jou zo mist!

Liefs, Beertje(s)

Heel veel fakkels...

Verdrietige, hartverscheurende, pijnlijke maar hier en daar ook hoopvolle berichten... Ik kom hier niet zo veel meer, en het lukt gewoon niet alles terug te lezen. Daarom plaats ik hier voor iedereen die het om welke reden ook zo goed gebruiken kan, een grote kring van fakkels.

Veel sterkte, kracht, geloof, hoop, troost, warmte, liefde, lichtpuntjes en nog zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

Voor geerke en haar mannen

Een mooie kleurige verjaardags ballon laat ik op in de lente zon.

Geerke een dikke knuffel

Rembrand

Rembrand

21-03-2011 om 13:03

Enzo*

Ik hoor een Merel fluiten. Hij fluit vast voor Enzo !
M.

Petr@

Petr@

21-03-2011 om 16:03

Enzo*

Een stoer verjaardagskaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Puck

Puck

21-03-2011 om 16:03

Enzo*

Een mooie ballon voor jouw verjaardag. Je stuurt van boven af vandaag je mooiste zonnestralen naar degenen die je zo vreselijk missen.

Monet

Monet

21-03-2011 om 17:03

En ook

voor Geerke en haar mannen van mij een dikke kaars, en een prachtige blauwe ballon de lucht in voor Enzo

Enzo*

Wat een prachtige dag. Jouw dag!

Geerke en mannen een kaars ook voor jullie.

Asa Torell

Asa Torell

21-03-2011 om 21:03

Kaarsje voor enzo

wat zul je gemist worden tussen al die buitenspelende kinderen!

merene

merene

21-03-2011 om 21:03

een mooie blauwe stoere kaars voor Enzo. De zon heeft zo lekker geschenen vandaag. Het moet wel voor jou geweest zijn.

Lieve mensen

Hartverwarmend is het altijd weer, op dagen als deze zoveel berichtjes te krijgen. Zo bijzonder! Het Ouders Online aandeel in ons leven is niet meer weg te denken, wat betekent al dat meeleven veel voor ons! Ja, zoals Rafelkap al zegt, de lente is voor altijd met Enzo* verbonden, en dat voelt echt GEWELDIG mooi. Dit jaar was het wel weer extra bijzonder omdat 21 maart weer op een maandag valt, vannacht lag ik wakker en dacht toch terug aan dat moment dat alles begon, thuis, gewoon je beleeft het begin weer even opnieuw. Mooi en om nooit te vergeten.
Kien, ik dacht ook dat 21 maart jouw verjaardag is, en ook voor jullie komt er een tijd van herinneringen en pijn aan. Weet dat jullie in mijn gedachten zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.