Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mickey
22-07-2010 om 23:07
Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]
In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!
Liefs, Mick

knevel
30-01-2011 om 13:01
Voor petr@zoon
en voor Petr@ natuurlijk. Twee kaarsjes , in de hoop dat het na een paar dagen wat rustiger is geworden...
Sterkte! liefs knevel

SjaanBanaan
30-01-2011 om 17:01
Voor onze dierenarts
Een verschrikkelijk aardige man die op een verschrikkelijke manier aan zijn einde is gekomen, en waarvan zijn zoon van betrokkenheid verdacht wordt.
Wat een drama voor alle betrokken. Ben er al het hele weekend stuk van.

Polly Shearman
30-01-2011 om 22:01
Petr@
Voor jou een kaars, en voor je zoon......
het komt wel goed, schatje....

Wilma
31-01-2011 om 10:01
Petr@
Sterkte meis, 'k hoop dat 't inderdaad de rust brengt voor je zoon die hij zoekt.
Dikke knuf,
Wilma

Wilma
Heli, was 't gesprek uit te houden?
Bleh, zulke dingen kosten zóveel energie, dat kan een buitenstaander zich niet voorstellen. Ik hoop zo dat je een fijn persoon tegenover je had !!
Bij mij ligt het nógsteeds aan m'n bui hoe ik reageer. Zowel met de persoonlijke dingen als met het invullen van zo'n formulier. Soms prop ik er gewoon bij dat mijn eerst overleden is. Of (als ik helemaal baldadig ben) een volgend keuzevakje maken "Eigenlijk de middelste, maar aangezien de oudste overleden is, nu de oudste". En dan zie je zo iemand verschieten als die 't aan 't lezen is. Niet dat ik wil dat ze verschieten, maar soms mogen ze er wel even (eh, láng) bést bij stilstaan dat 't soms ook ánders is.
Sterkte in elk geval, hoop dat je er al van bijgekomen bent!
Groetjes,
Wilma

jippa
Voor mick
Ik hoop dat de ingreep niet tegenviel. En dit kaarsje is voor jou, omdat je dat wel kunt gebruiken en omdat je altijd aan anderen denkt.
sisje J

Minet
31-01-2011 om 16:01
Mickey
OOk hier een dikke kaars voor jou! Hopelijk is het meegevallen vandaag, veel beterschap en kom maar snel weer naar huis!

jippa
31-01-2011 om 19:01
Even over mick
... ik zal zo vrij zijn te melden dat het in elk geval goed gegaan is met Mick.
jippa
Dikke kus Mick, als je dit weer ziet.

purk
31-01-2011 om 20:01
Mickey
fijn om te lezen dat het goed is gegaan. Dikke knuffel en liefs van Purk

Genista
31-01-2011 om 20:01
Jippa, dank je wel!!.
Blij te lezen dat het goed is gegaan. Verder bericht wacht ik dan wel met een wat geruster gevoel af.
Kaarsje erbij voor Mickey en gezin.

jippa
01-02-2011 om 17:02
En nog eentje dan
.....voor Mick. Dacht toch echt wel dat ze vandaag thuis kwam, gisteren al wel weer een sms-je gekregen.

Minet
01-02-2011 om 19:02
Voor de leidsters en ouders
van het kindje dat vandaag op KDV het Vuurvliegje door een 'medisch incident' om het leven is gekomen.
Afschuwelijk, wat een drama voor alle betrokkenen :(

Ansulina
02-02-2011 om 06:02
Voor mijn lieve collega
omdat ze zo bang is en niet weet wat er gaat gebeuren,
lieve N sterkte.

Petr@
02-02-2011 om 18:02
Mien*
Bedankt voor jouw kaarsje, lief!
En v.w.b. jouw ps-je: toevallig kwam ik de woorden "integratieve kindertherapie" tegen in m'n kladblok. Blijkbaar heb ik daar al eens eerder iets over gelezen en dat genoteerd. Dus ik denk dat ik mij daar maar eens in ga verdiepen. Leuk dat jouw zus daar zo enthousiast over is!

Petr@
Knevel, polly en wilma
Jullie ook bedankt voor de kaarsjes, lief en het doet mij goed!

Petr@
Ansulina
Voor jouw meisje een kaarsje vol hoop dat ze beter in haar vel komt te zitten...
liefs,
Petr@

Petr@
Mickey
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar blijkbaar heb je een kaarsje nodig.
Dus een kaarsje vol kracht voor jou...
liefs,
Petr@