Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd] | Pagina 32 | CJG forum door Ouders.nl
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kien

kien

28-12-2010 om 21:12

Heli en geerke

Inderdaad, Heli, op de één of andere manier zijn we door de sneeuw altijd een beetje met elkaar verbonden. Weer een dikke laag op het grafje van Jan*, staat prachtig bij z´n kerstboompje!

Kien

Kien

Niet alleen door de sneeuw hoor Hier ook een deken van sneeuw op het mozaïek (waarvan ik steeds maar hoop dat het tegen al die koude kan...) Jongste heeft er drie sneeuw(kerst-)ballen opgelegd.
Kaarsje, voor alweer een aankomend jaar zonder onze mannetjes!

Thomas

Ik zet er een kaars bij! Voor Thomas en zijn familie. Woorden schieten tekort bij wat zij nu moeten meemaken...

Baaie67

Baaie67

29-12-2010 om 10:12

Fleur

Dag Mien,
Dit is de 1e keer dat ik op Fleur haar geboortedag een berichtje schrijf. Toch heb ik elk jaar rond deze dagen aan haar gedacht. En hoe dat moet zijn voor jou en je man. En hoe liefdevol je over Fleur schrijft.

Gisteren vierden we namelijk de 9e verjaardag van mijn zoon, in die periode van 2001 volgde ik het groepje zwangeren wat. En toen kwam dat verschrikkelijk verdrietige bericht dat jouw meisje in je buik was overleden. Zulke tegenstellingen, ze liggen zo dicht bij elkaar dat het je een soort van nederig maakt... . Je kunt het altijd zo mooi onder woorden brengen, ook nu weer. Dat het niet meer hartverscheurend is enzo. Maar ook vandaag gaan mijn gedachten uit naar jou en je man én jullie mooie meisje, Fleur.
groeten,
Baukje

Fleurtje*

Lieve Mien,

Ook dit jaar staat er naast de foto en de kaars van Gjalt het geboortekaartje van Fleur met een mooie kaars voor haar. Myrthe wist ook meteen wie ze was, 'dat is van Fleur, toch mamma?'

Ik bewaar warme herinneringen aan ons clubje, het december 2001 draadje, en deze dagen voel ik weer een beetje het gevoel van toen, de schok en het verdriet en het sterke gevoel van onrechtvaardigheid.....

Lieve Mien, jij en je dochter houden altijd een speciaal plekje in mijn hart.

Liefs, Nina

)

kien

kien

29-12-2010 om 13:12

Thomas*

Ik lees net dat Thomas gisteravond gestorven is, in alle rust. Een kaars vol kracht voor zijn ouders, broer en zusje. Ze leefden naar het afscheid toe, maar wat zal het moeilijk worden zonder hem.

Kien

merene

merene

29-12-2010 om 14:12

Thomas*

Een kaars voor kracht en liefde voor Thomas' familie. Ook al was het duidelijk dat het afscheid dichtbij was, toch is het ontzettend verdrietig en het gemis zal groot zijn. Dag kanjer.

Judith

Judith

29-12-2010 om 14:12

Thomas

Klotekanker

Petr@

Petr@

29-12-2010 om 15:12

Thomas*

Een dikke kaars vol kracht voor de ouders, broer en zusje van Thomas*

Petr@

Petr@

Nausicaa

Een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

Fleur*

Negen kaarsjes in alle kleuren op jouw geboortedag...

liefs,
Petr@

Fleur

Kaarsje voor Fleur en voor haar ouders, omdat er nooit genoeg kaarsjes branden voor een meisje dat zo gemist wordt

Lionne

Hetty,*

Hetty,*

29-12-2010 om 20:12

Voor fleur

December staat in mijn gedachten altijd voor Fleur. Daarom een mooie kaars voor jou en eentje voor je ouders om deze dagen een beetje door te komen.
Liefs Hetty,*

Toch tranen!

Lieve allemaal! Wat hartverwarmend, al die berichtjes en sommige zelfs heel bijzonder, Nina, dat je het kaartje nog hebt en dat Myrthe weet wie Fleur is! En Baukje die nooit eerder schreef...

En natuurlijk alle lieverds die een berichtje van gedachten en kaarsjes voor Fleur achterlaten hier.

Het heet hier verlies en verdriet, maar het geeft ook zoveel warmte, liefde en ontroering!!

Allemaal hartelijk dank, natuurlijk hadden wij ook liever al die flonkerende kaarsjes op een taart zien staan, maar het leven is nu ook GOED (en al helemaal met zoveel liefdevolle berichtjes) met Fleur in onze harten!

Liefs, Mien

Mickey

Mickey

30-12-2010 om 00:12 Topicstarter

Fleurtje*

Nog een kaarsje voor jou kleine meis, omdat gisteren de dag was dat je papa en mama jou voor het eerst zagen, en meteen alweer afscheid moesten nemen.
Mien, wat een prachtig gedichtje weer...

Liefs, Mick

Melanie Venema

Melanie Venema

30-12-2010 om 08:12

Een hele mooie kaars voor jesse

Vandaag een jaar geleden heeft ons mannetje Jesse zijn laatste adem uitgeblazen. Vanavond laten we een herdenkingsballon op. En nu wil ik graag een mooi kaarsje aansteken voor Jesse,ben trots op ons mannetje. Waak je goed over je broertje of zusje in mama's buik?

Melanie

May

May

30-12-2010 om 10:12

Voor melanie

Een hele grote kaars. Omdat het alweer een moeilijke dag is...

Petr@

Petr@

30-12-2010 om 16:12

Jesse*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Eltjo Boon

Eltjo Boon

30-12-2010 om 22:12

Fleur*

Lieve Mien en H...

In gedachten bij jullie en jullie mooie prinsesje Fleur*.
Wat heb je het weer ontzettend mooi omschreven....sniff.

Liefs Eltjo..
Die nog vaak aan jullie denkt!

Petr@

Petr@

31-12-2010 om 17:12

2011

Op de drempel van 2011 steek ik hier een kaars vol hoop aan. Ik hoop dat er volgend jaar, naast de kaarsjes voor de Ouders Online-kindjes, weinig kaarsjes aangestoken hoeven te worden...
Ik wens iedereen een liefdevol en gezond 2011!

liefs,
Petr@

knevel

knevel

31-12-2010 om 19:12

2010

En ik wilde nog een kaarsje branden om het jaar af te sluiten. Voor iedereen die hier kaarsjes gebrand heeft en voor alle kinderen voor wie er kaarsjs gebrand zijn. Daarnaast sluit ik me natuurlijk aan bij Petr@.

liefs

knevel

Mickey

Mickey

31-12-2010 om 23:12 Topicstarter

Mag ik me bij jullie aansluiten?

Ook hier brandt een mooi kaarsje voor iedereen met verdriet. En tegelijk voor hoop, dat 2011 een mooi jaar mag worden.

Liefs, Mick

Zomaar iemand

Zomaar iemand

01-01-2010 om 21:01

Voor de vrouw, zoon en ongeboren tweeling van de omgekomen agent

Lijkt me zo vreselijk om zo het nieuwe jaar in te moeten, zo vol van verdriet....

Een hele grote kaars om een beetje licht te brengen in deze zware periode

tonny

tonny

02-01-2010 om 17:01

Voor de familie van de vuurwerkslachtoffers van de oudejaarsnach

elders hier op Ouders Online puzzelen we over het wanneer en hoe van kinderen en vuurwerk. Maar ook al ben je zelf voorzichtig, er kan altijd in je nabijheid iets heel gevaarlijks gebeuren.

Wat een verdriet!

Een grote kring van fakkels

Lieve mensen, wat ben ik hier weer lang niet geweest... en wat was ik vast van plan rond Oud&Nieuw een mooie kring met fakkels te plaatsen hier. Sorry, ik plaats hem alsnog... verlaat, maar even goed bedoeld.

Voor iedereen die het zo goed gebruiken kan, voor een beetje hoop, voor warmte en kracht en zoveel meer. Voor alle dierbare sterretjes groot en klein, die worden gemist. Oud & Nieuw was voor velen een feest, maar voor velen helaas ook zo intens zwaar...

Veel sterkte voor iedereen, en een 2011 met hopelijk heel veel mooie lichtpuntjes!

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.