Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mickey
22-07-2010 om 23:07
Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]
In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!
Liefs, Mick

Wilma
26-10-2010 om 14:10
Lode*
Ook van mij een mooie kaars voor jou, klein dapper mannetje ...
Kus voor je mama en de rest!
Groetjes,
Wilma

Wilma
26-10-2010 om 14:10
Heli
Dankjewel voor je lieve woorden en je kaarsje.
Dapper dat je Rob de Nijs weer hebt gehoord. Sommige liedjes blijven je raken, ook na jaren nog. En ergens is dat eigenlijk ook wel prettig, een soort van "het gaat nooit over"-gevoel.
Liefs,
Wilma

jessica
26-10-2010 om 15:10
Kaarsjes
dank je wel petr@ voor jouw mooie kaars voor mijn dochter.
ik heb het rond deze tijd altijd erg moeilijk. zodra die 13e weer is geweest krijg ik weer energie, maar nu ben ik alleen maar verdrietig en moe.
dat zoiets nog blijft na zo'n tijd.
vooral het zien opgroeien van de andere kinderen maakt het gemis op een of andere manier groter.
ik wil een mooie kaars branden voor mijn lieve dochter, mijn opa en oma. en verder voor alle mensen die iemand moeten missen.
kus

m ik
26-10-2010 om 16:10
Petr@, dank je wel
voor de kaarsjes! Was een heel mooi, emotioneel afscheid, door haar zelf geschreven

Petr@
27-10-2010 om 11:10
Jessica
Hoe heet jouw dochter? Dan kan ik de 13e een persoonlijk kaarsje voor haar branden. (Of wil je dat niet op het forum neerzetten, dan houd ik het bij dochter van Jessica.)
Ik kan mij voorstellen dat de dagen voor de 13e zwaar zijn. En het lijkt mij zelfs dat je dat blijft houden, al wordt je 100!
Ik brand een kaarsje voor jou, voor kracht tot de 13e...
liefs,
Petr@

Merel78
27-10-2010 om 15:10
Voor een lieve vriendin
Omdat het morgen zo'n spannende dag is voor jullie en J. Ik hoop dat het blijft zoals het is!
Liefs, Merel

vriendin van merel
27-10-2010 om 17:10
Merel78 wat lief!
kom ik even kijken hier staat er zomaar een lieve kaars hier voor ons!!!
dank je wel!!!

Geerke
27-10-2010 om 19:10
Ook eentje van ons, lieve vriendin
Ik zet er een dikke kaars naast. Dat morgen zal gaan zoals het echt zou moeten gaan. Knuffel xx

Merel78
28-10-2010 om 08:10
Nog een kaars
ook vandaag, d-day, een kaars voor J. en zijn lieve gezin. Dat degenen die moeten beslissen dat in alle wijsheid mogen doen met als uitgangspunt wat goed voor jou is. We denken aan jullie lieverds!
Merel

Geerke
28-10-2010 om 09:10
Ook nog een kaars ernaast voor j
Omdat het vandaag zo beslissend is wat er gaat gebeuren met jou, klein mannetje.

Jacoline29
28-10-2010 om 13:10
Mijn jongste dochterje
Die haar 1e longontsteking van het herfst/winter seizoen heeft,hopelijk blijft het alleen bij deze keer en krijgt ze het niet vaker.Herfst/winter is voor haar altijd problemen met de luchtwegen en longontstekingen.
Een mooie kaars dat ze snel opknapt en dat het echt alleen bij deze keer blijft.

Fiorucci
29-10-2010 om 17:10
Voor...
Mijn schoonzusje, vandaag zou je 45 jaar geworden zijn, helaas maakte je een paar maanden geleden een andere keuze....je wordt erg gemist door je meiden.
Fiorucci

Genista
30-10-2010 om 11:10
Voor...
Voor het meisje dat gisteren plotseling met spoed naar het ziekenhuis moest, omdat ze hersenvliesontsteking bleek te hebben. Voor jou en voor je familie een kaarsje in de hoop dat het toch goed komt allemaal. Sterkte, lieverds! Jullie hadden al zoveel op je bordje gehad, het laatste jaar.

mij
30-10-2010 om 21:10
Kleine baby
voor de papa en mama die donderdag hun kleine baby dood aantroffen in bed... wat onbegrijpelijk verdrietig. ik wens hen heel veel kracht en sterkte.

Gerdina
01-11-2010 om 13:11
Dankbaar
8 maanden geleden plaatste ik hier een berichtje dat de zwangerschap van M. nu eindelijk goed zou mogen gaan. En dat is gebeurd! Na 7 jaar van hoop en wanhoop is er een gezonde zoon geboren!

Gerdina
ook hier wordt gedacht aan de papa en mama van die kleine baby. wat een afschuwelijke vondst hebben ze gedaan.

IngridT
Voor dat babietje van 4 weken...
dat een paar dagen terug door haar moeder uit het raam is gegooid. Een absurd bericht, dat ik afgelopen vrijdag al ergens las, maar wat gisteren griezelig dichtbij kwam toen ik hoorde dat het een om het kindje van een goede vriendin van mijn schoonzus ging. Ze was mentaal nogal van slag, maar dat het zo uit de hand zou lopen had niemand in zijn ergste dromen kunnen voorzien. Het geboortekaartje lag nog bij mijn schoonzus op de kast.
Wat een drama. Godzijdank heeft de baby het overleefd, maar voor dit prille gezinnetje wordt het leven nooit meer zoals het was...vreselijk!
Ingrid

Wilma
01-11-2010 om 14:11
Ingridt
Toevallig zat ik met m'n dochter in de auto toen dat op 't nieuws kwam, zij deed haar handen voor d'r oren en zei dat dit zó erg was dat ze 't niet wilde horen. Ikzelf had ook even kippenvel ervan.
Kan me voorstellen dat 't voor jou nu een nóg andere lading krijgt als 't zo dichtbij komt....
Groetjes,
Wilma

Mieske
01-11-2010 om 14:11
Kinderen
Voor alle kinderen van wie een ouder die verschrikkleijke ziekte kanker heeft. Vandaag weer van een kindje op school gehoord dat moeder borstkanker heeft. Bah! K en L, I en F, W, L en D, M, R en P en ga zo maar door: sterkte!! Ook voor de ouders zelf natuurlijk.

jula
01-11-2010 om 22:11
Voor lily allen
Zij was zo gelukkig met haar zwangerschap. Ik vind het zo ontzettend verdrietig...