Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

14-05-2013 om 15:05 Topicstarter

Petr@ en mickey

Petr@, dan nog maar een kaarsje met geduld voor jou. Met veel geduld heb je vaak ook wat meer begrip en je kunt het goed gebruiken, lees ik. Met mijn vader gaat het momenteel minder, zal ik maar zeggen. Lichamelijk definitief weer een niveautje omlaag, dat gaat niet meer bijtrekken. En dat vergt weer acceptatie, en vechtlust om in elk geval te behouden en te herkrijgen wat er nog wel is.
Mickey, ook voor jouw moeder een kaarsje. Voor de momenten dat je haar ineens zo mist, zo schijnbaar zonder reden soms.

Dank

Petr@ en Genista! Dat wil soms idd wel eens toeslaan, vooral als ik de kinderen bezig zie.
Ik zet er voor jullie & fam weer een kaarsje naast, voor veel geduld, acceptatie, vechtlust en wat er maar nodig is om het leven een beetje leuk te houden op sommige dagen.
Knuf!

Wentelteefje

Wentelteefje

18-05-2013 om 07:05

Heel veel kaarsjes

voor een klein jongetje dat maar 5 maanden oud is geworden en zijn familie. Plotseling, wiegedood op de creche, eerder al een late miskraam en dan eindelijk vader en moeder geworden....

boek

boek

18-05-2013 om 09:05

Kaarsje van blijheid :-)

Even een kaarsje van blijheid omdat ik het wel uitschreeuwen wil hoe blij ik voor iemand ben dat ze eindelijk dan toch echt zwanger is!

Ely

Ely

19-05-2013 om 22:05

O wentelteefje

Wat verschrikkelijk. Ben helemaal van slag door dit verhaal. Ik heb er geen woorden voor. Een zee van kaarsjes ernaast.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Twee kaarsen

voor twee kinderen. Verschrikkelijk.

Tsjor

Petr@

Petr@

20-05-2013 om 11:05

Wentelteefje

Verschrikkelijk... zet er een kaars vol kracht naast...

Petr@

Petr@

20-05-2013 om 11:05

Boek

De blijheid spat van mijn scherm af :-)
Ik zet er een kaarsje naast dat alles goed mag gaan en zij over een aantal maanden een mooi mensje in hun armen mogen houden...

Primavera

Primavera

22-05-2013 om 10:05

Dikke kaars voor schoolvriendinnetje van mijn jongste

Een hele dikke troostkaars voor het schoolvriendinnetje van mijn jongste en voor haar familie natuurlijk. Gisteravond zou haar vader wat later thuis komen. Helaas een verschrikkelijk ongeluk en nu zal haar vader nooit meer thuis komen.
Pas 9 en dan van de één op de andere dag plotseling je vader moeten missen...

Primavera

Dat is erg zeg.... ik krijg het er koud van.
Een grote kaars voor dit vreselijke verdriet in dit gezin!

Primavera

Primavera

25-05-2013 om 18:05

Een tweede kaars voor nog een vader

Dank je Geerke, ik krijg het er ook koud van. Ik vind het zo verdrietig voor ze.
Het erge is dat de dag erop nog een vader is overleden van een kind die één klas lager zit en waarmme mijn dochter communieleer doet. In dit geval was de oorzaak een tumor en hij was al langer ziek.
Alleen twee vaders in twee dagen hakte er wel in. De hele basisschool is in shock. Dit 'hoort' niet op deze leeftijd! Veel te vroeg en veel te jong.

Petr@

Petr@

29-05-2013 om 20:05

Gijs*

Voor de ouders van Gijs* (die al 10 dagen vermist wordt in de Oosterschelde) een kaars vol kracht...
En een kaars vol hoop dat hij snel gevonden wordt...

Petr@

Petr@

29-05-2013 om 20:05

2 vermiste duikers

Voor de gezinnen van de 2 vermiste duikers in Schotland, Ron en Gerard, een kaars vol hoop en een kaars vol kracht...

Petr@

Petr@

29-05-2013 om 22:05

Leonoor pauw

Ik lees net op haar blog dat ze vorige week overleden is. Een kaars vol kracht voor haar man en 2 dochters...

Ely

Ely

30-05-2013 om 23:05

Petr@

Kaarsjes naast de jouwe, kaarsen van warmte, kracht, hoop en moed.

Petr@

Petr@

31-05-2013 om 09:05

Dank voor jouw kaarsjes!
Gijs* is inmiddels gevonden, nu die 2 andere duikers nog....
(Komt zo dichtbij als je zelf duikt...)

Ely

Ely

01-06-2013 om 20:06

Petr@

Het is een nachtmerrie. Wat zou er toch gebeurd zijn? Ik hoop zó dat ze alsnog gevonden worden en er duidelijkheid komt.

Voor rymcke

Omdat ik lees dat jullie lieve hond is overleden, en dat doet pijn. Sterkte.

stip

stip

03-06-2013 om 13:06

Voor ons

voor mijn man en mij. Het is zo donker. twee weken geleden ontdekt dat hij een relatie heeft. Deze is beëindigd; we doen ons best elkaar te vinden. En soms lukt dat zo goed. Wat het vervolgens nog moeilijker maakt als we elkaar weer dreigen te verliezen. Er is zoveel verdriet, angst, wanhoop.
Een kaars voor onze 4 kinderen; die van niets weten. Geen idee wat er boven hun hoofd hangt. Maar wel aanvoelen dat er wat speelt. Ze zijn nog zo jong, zo kwetsbaar.
Wat een nachtmerrie.
De enige hoop die ik heb is dat we er samen aan willen werken. Dat we vertrouwen willen hebben in een toekomst samen. Ik hoop zo dat dit geen leugen blijkt te zijn...

Ely

Ely

03-06-2013 om 19:06

Stip

Ik zet er een kaars voor jullie naast. Wat goed dat jullie vechten voor jullie gezin, heel veel sterkte toegewenst.

Petr@

Petr@

03-06-2013 om 21:06

Stip

Kaars vol hoop en kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-06-2013 om 21:06

Jij vroeg wat er gebeurd zou zijn... Ik zou het echt niet weten en wil er ook niet over speculeren...
Maar ik hoop ook dat ze gevonden worden. Die onwetendheid voor de families is vreselijk!

Voor collega

die pas te horen heeft gekregen ernstig ziek te zijn.
Dikke kaars!

Lieve stip

Ik steek een zee van kaarsjes voor jullie aan!! Hoop zo dta het nog goed komt...

Ely

Ely

03-06-2013 om 23:06

O petr@

Sorry dat was geen aanzet tot speculatie. Dat wil ik zeker niet. De situatie houdt me gewoon bezig, daar wilde ik uiting aan geven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.