Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

29-12-2012 om 23:12

Urslau

Ik zet er een dikke kaars vol hoop en kracht naast...

liefs,
Petr@

tonny

tonny

30-12-2012 om 10:12

Urslau

wat fijn, deze positieve ontwikkelingen, al zal het tijd kosten om van de schrik te bekomen. Daarom een lichtje op deze zondag!

tonny

tonny

Voor sini

voor het gemis van jullie trouwe kameraad!

tonny

tonny

Fleurtje...

in jullie hart. De datum gaat steeds met je mee. Bijzonder te lezen hoe je je nu voelt. Alle goeds!!

tonny

tonny

Enzo

de kerstspullen kunnen weer bijna naar de zolder, maar bij de adventsster denken we nog altijd aan Enzo. Alle goeds voor jullie allen!

Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2012 om 15:12

Sini

Ik moet ook vaker in dit draadje kijken... Wat akelig en sneu dat jullie Rixa op deze manier moesten verliezen. Ik weet wat voor lieverd het was, dus heel veel sterkte met het gemis van jullie fijne hond. Namens ons allevier uiteraard.

Kaaskopje

Kaaskopje

Urslau

Ik las gister pas wat zich bij jou afspeelde. Wat een tijd hebben jullie achter de rug. Ik ben blij voor jullie dat er nu weer zicht is op een toekomst. Heel veel sterkte en wat lijkt het mij heerlijk om zo'n lieve zus te hebben.

Kaaskopje

Kaaskopje

Daar bedoel ik jou dus mee Urslau:-)

Knevel

Het is niet te laat hoor. Ik vind het lief.
Ook een kaarsje voor jou.

Ook voor anoniempje

een kaars vol warmte voor 2013...

Kaaskopje

bedankt voor het compliment.
Als familie zijn we de laatste jaren steeds hechter geworden ondanks dat we steeds verder bij elkaar uit de buurt zijn gaan wonen.
Ze krijgt nu volop dialyse en de hoop is dat haar nieren het uiteindelijk zelf op gaan pakken. De rest van de organen gaan beetje bij beetje voorop. De hoop is dat ze uiteindelijk sterk genoeg is om ook de laatste hobbels op haar pad te kunnen ondernemen.

Hoe gaat het met jouw man? Jullie hebben ook een pittig jaar achter de rug. Dat 2013 maar een beter jaar mag worden.

Petr@

Petr@

31-12-2013 om 11:12

De laatste kaars van 2012

is voor iedereen die iemand missen moet, klein of groot.
En 2 speciale kaarsjes voor An en Urslau. Voor An voor de hoop op een wonder... voor Urslau dat het goed mag blijven gaan met haar schoonzus...

Zoals elk jaar spreek ik de hoop uit dat ik het volgende jaar niet al te veel kaarsjes hoef aan te steken....

liefs,
Petr@

May

May

31-12-2013 om 13:12

Voor een vriendin

Die op de dag voor kerst haar man verloor. Dat ze het komende jaar naast haar verdriet ook warmte voelt en licht ziet

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Genista

Genista

31-12-2013 om 13:12 Topicstarter

Voor mijn collega

Ik hoor net dat een verre collega die ik niet veel spreek, tijdens zijn werk is overleden. Een kaars voor zijn gezin en degenen die het hebben zien gebeuren.

Voor iedereen

die een echte kaars kan gebruiken in donkere tijden.

Dat 2013 jullie extra kracht mag geven om door te gaan en door te blijven vechten.

Anke

Anke

01-01-2013 om 21:01

Voor mijn buurjongen....

Grote kaars voor mijn buurjongen van 18 die altijd zo lief was voor mijn kinderen...

Feestend ten onder gegaan.... Had je zoveel meer in het leven gegund....

Rust zacht...

Voor de buurjongen van anke

wat een verdriet moet dat zijn. Grote kaars er naast.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-01-2013 om 00:01

Urslau

Ik hoop dat jullie bij de volgende feestdagen terug kunnen kijken op deze periode als zwaar, maar 'achter de rug'.
Lichamelijk gaat het goed met mijn man, maar naar mijn gevoel is er nog niet echt sprake van verbetering. Binnen het gezin komt hij redelijk uit zijn woorden, maar als hij met een 'buitenstaander' (dat kan ook mijn vriendin, of zijn vader zijn) moet praten en er iets meer druk ligt op dat hij iets moet zeggen, blokkeert dat juist. Hij heeft het wel in zijn hoofd wat hij wil zeggen, maar zie dat er maar eens uit te krijgen. Zo is het dus. Aanstaande maandag is de tweede logopedie-afspraak en gaan ze er mee aan het werk. Ik ben benieuwd. Dank je wel voor de vraag:-)

Hanny61

Hanny61

02-01-2013 om 10:01

Voor de jongen die

gisteren dood in een sloot werd aangetroffen, voor zijn familie, maar ook voor mijn zoon en de andere vrienden.
De verslagenheid is groot.

Bellefleur

Bellefleur

02-01-2013 om 12:01

Ook een kaars

voor deze jongen. Zo dichtbij. Het blijft maar in mijn hoofd rondspoken. Zijn broer, zijn moeder. Dit is te groot voor woorden.

Rafelkap

Rafelkap

02-01-2013 om 18:01

Voor kaaskopje en man

Voor jullie gezin een kaars. Door het oogje van de naald maar jullie zijn er helaas nog niet. Daar is nog heel veel geduld en kracht voor nodig. Heel veel sterkte de komende tijd.

sjevon

sjevon

02-01-2013 om 20:01

Sietske“s mamma

voor de mamma van Sietske,die nog steeds niet gevonden is

Ely

Ely

02-01-2013 om 21:01

Kaarsen van mij

Voor Kaaskopje en haar gezin, voor kracht en herstel.
en kaarsen voor de kinderen, de ouders, familieleden en vrienden, een ieder die zich wil warmen. Wat een verdriet toch altijd weer, elke dag en wat mooi deze anonieme plek waar vaak zo persoonlijk en warm echte aandacht wordt gegeven.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Hoop voor allemaal

dat iedereen die het nodig heeft de kracht krijgt of behoud om door te vechten voor zijn geliefde(en) of de kracht om door te gaan met leven.

met mijn schoonzus gaat het steeds een klein beetje beter. De dialyse gaat goed en ze begint langzaam weer de kracht te krijgen om steeds meer zelf te gaan doen.

Kaaskopje: niets te danken. Hoop dat 2013 een relatief rustig jaar voor jullie mag worden en jouw man toch iets verder op mag gaan knappen.

Voor iedereen die deze dagen iemand verloren heeft. Wat een gemis. Hoop dat jullie de kracht vinden om verder te leven en de draad van het leven weer een beetje op kunnen pakken.

Bekend wat schoonzus had

ze heeft een luchtembolie gehad die door de handmatige verwijdering van de placenta wrs is ontstaan.
Ze zijn er door de placenta en de aangeleverde informatie achter gekomen. Overlevingskansen 1%

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.