Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Genista
08-05-2012 om 09:05
Kaars blijft branden
De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.

amk
01-12-2012 om 08:12
Lieve d
je strijd is nu gestreden. Ga maar naar opa J en geef hem een dikke knuffel ook namens ons. Hij zal op je letten en wij staan om je ouders heen.

Anneque
02-12-2012 om 08:12
Kaarsje voor d en amk
Kaarsje voor D, om bij te lichten op je laatste reis. En een kaarsje voor amk en familie. Wat verdrietig..

Petr@
02-12-2012 om 14:12
Een felroze kaarsje voor D omdat ze zo gemist gaat worden...
Heel veel sterkte!
liefs,
Petr@

Petr@
03-12-2012 om 17:12
Grensrechter
Een kaars vol kracht voor het gezin van de grensrechter die gisteren tijdens een voetbalwedstrijd mishandeld is door een aantal voetballers en vandaag overleden is...
Onvoorstelbaar, ben je vrijwilliger en dan overkomt je dit...

Petr@
Moeder
Een kaars vol kracht voor het gezin dat vandaag afscheid moet nemen van hun moeder... Wat een verdriet...

akka
Grensrechter
Ik brand ook een kaars voor de grensrechter van Buitenboys en zijn familie, zo in triest.

NaShA
03-12-2012 om 21:12
Grensrechter
daar zet ik er een bij...Hier thuis is ademt alles ook voetbal, 1 zoon voetbalt, andere fluit, en ik vind dit zo erg, voor die zoon, voor de andere nabestaanden, voor de club....vreselijk!

Fiorucci
04-12-2012 om 07:12
Jeroen willems
Kaarsje voor Jeroen Willems, Geweldig acteur, gestorven in het harnas...

jons
05-12-2012 om 11:12
Rinus
Hoe is het nu thuis? Zijn jullie al wat rustiger? Ben erg benieuwd en hoop dat alles boven verwachting gaat!
Jons

n@nny
05-12-2012 om 12:12
Voor enzo
Een klein maar fel fonkelend adventssterretje. Warmte en licht voor je ouders en je broertjes die je zo moeten missen.
n@nny

ilsepilse
05-12-2012 om 20:12
Grensrechter
een kaarsje , wat een ellende, heb ook een zoon die in B1 speelt, we hadden zaterdag ook een tegenpartij die alleen maar duwde en trok, bijna ook een vechtpartij, ik begrijp die tieners niet hoor, het is een spel ...

Mickey
05-12-2012 om 23:12
Kaarsjes
Voor de vader van G, omdat het nog maar niet op wil schieten allemaal. Sterkte daar!
Ook eentje voor mijn eigen vader die vandaag zijn 80e verjaardag had moeten vieren.
En natuurlijk voor de grensrechter, te triest voor woorden wat daar gebeurd is, dat heeft niets meer met sport te maken... Sterkte voor zijn familie.

gruffalo
06-12-2012 om 07:12
Kaarsjes
Kaarsjes voor de mensen van het bedrijf waar mijn man werkt. 1800 mensen, nu reorganisatie om terug te gaan naar 1000. Vandaag en morgen krijgt iedereen een gesprek, en krijgt te horen of hij mag blijven of ontslagen is.

Mien*
06-12-2012 om 09:12
Voor de moeder
die gistermorgen hartverscheurend gilde toen haar kind werd aangereden op het zebrapad..ik zag het niet gebeuren, hoorde de klap en het gegil van de moeder, door merg en been..
toen dat witte meiske op straat, zo stil, zo wit en dat bloed op haar hoofdje..
Ik hoop van harte dat ze het toch heeft gehaald, maar het zag er slecht uit..
Een grote kaars

Rafelkap
06-12-2012 om 11:12
Voor het meisje van mien* en voor mien zelf
Voor het meisje dat vanochtend verongelukte, en voor jezelf omdat zoiets op je netvlies blijft zitten.

Mickey
06-12-2012 om 11:12
Lieve mien
Dank je wel! Ik zet er eentje naast voor jullie, omdat het de maand van Fleur* is.
En voor het aangereden meisje en haar moeder, wat afschuwelijk om mee te maken. Hopelijk komt het goed...

Mama_Lynn
06-12-2012 om 22:12
Voor a.
Omdat alles nu even zo moeilijk is en jij het ook niet meer weet. We denken aan jullie, lieverd.
Lynn

Steve's Ma
07-12-2012 om 15:12
Alweer 6 jaar
Een kaarsje voor mijn jongste zoon die alweer zes jaar geleden is overleden. We missen je elke dag, maar vandaag een mooi blauw kaarsje.
Mama

Niny
07-12-2012 om 17:12
Voor steve's ma
Alweer 6 jaar geleden, ik herinner het me nog goed! Ook hier brandt vanavond een kaarsje voor je zoon.
Niny

Petr@
09-12-2012 om 15:12
Wereldlichtjesdag
Om 19.00 uur steek ik een kaarsje aan voor alle kindjes die zo gemist worden...
liefs,
Petr@

hilse
09-12-2012 om 16:12
Wereldlichtjesdag
Ook hier branden de kaarsjes straks. Begon net met het opschrijven van alle namen van kinderen die zo gemist worden; het is helaas zo'n lange lijst en ik ben bang dat ik toch nog namen vergeet.
Daarom straks voor alle overleden kinderen en hun broertjes, zusjes, papa's, mama's, opa's, oma's, vriendjes, klasgenootjes en alle andere dierbaren die om hen heen stonden/staan een zee van lichtjes in deze donkere decembermaand die juist door alle 'feestelijkheden' het gemis en verdriet vaak zo benadrukt en daardoor extra donker kan zijn.
Hilse (heli)