Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Genista
08-05-2012 om 09:05
Kaars blijft branden
De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.

MikMak
21-11-2012 om 20:11
Kaars voor mijn zwager
Ik wil graag een warme dikke kaars aansteken voor mijn zwager, die wordt opgenomen in een hospice.
MikMak

Petr@
Twee kaarsjes voor jou, een voor je nichtje en een voor je zus...
liefs,
Petr@

Petr@
Ilsepilse
Een kaars vol hoop voor jouw vriendin en haar gezin...
liefs,
Petr@

Petr@
Mikmak
Een kaars vol kracht voor jouw zwager en iedereen die van hem houdt...
liefs,
Petr@

Dropke
22-11-2012 om 01:11
Voor nikus en heli
Jullie verhalen, ik schud nog steeds mijn hoofd. Jullie hebben me zo gesteund en dan jullie verhalen kennen, pfff.
Heli, jouw ellende kwam pas na ons drama...je had zo vaak aan mij gedacht en ineens was jullie leven ook een nachtmerrie. Ik heb dat altijd heel bizar gevonden. Ik las het op teletekst en kwam er pas een dag later achter hier op OOL dat het om jullie gezin ging..wat heb ik gehuild om jullie.
Nikus, je was er altijd voor me. Twee jaar geleden, zat ik aan het bed van mijn zoontje..die net geopereerd was en lag bij te komen. Ik zat te lezen en herkende het verhaal. Snel gekeken wat de namen waren en toen wist ik het zeker, dit ging over Daniël en Monique. Dat kwam toen ook wel binnen. Mijn zoontje zou zo weer wakker worden en kon hij weer lekker mee naar huis.
De pijn wordt inderdaad minder, het slijt..maar het gemis blijft.
Liefs Dropke

Geerke
25-11-2012 om 09:11
Kaarsjes in de kerk
Vandaag is de laatste zondag van het kerkelijk jaar en worden er in heel veel kerken kaarsen aangestoken voor de mensen die afgelopen jaar zijn overleden. Na de nabestaanden van die mensen, mogen vaak alle mensen uit de kerk ook naar voren komen om een kaars voor iemand aan te steken. De favoriete kerkdienst bij mijn kinderen.
Hier dus straks een kaars voor onze Enzo* en voor mijn moeder die mijn kinderen nooit gekend hebben.
En ik zal ook 1 kaars aansteken voor alle kinderen, vaders en moeders hier op Ouders Online die zo gemist worden.

liever geen naam
25-11-2012 om 23:11
Zo snel kan het gaan
Op 16 november schreef ik over die vrouw die te horen heeft gekregen dat ze nog maar een paar maanden (tot een half jaar) te leven had.
Ze is dit weekend overleden......

Geerke
26-11-2012 om 09:11
Ach wat verdrietig, lievergeennaam!
Zo enorm snel kan het gaan.... je hebt niet eens tijd gekregen het te beseffen. Een warme kaars...

Geerke
26-11-2012 om 09:11
En voor lynn*
Voor Lynn*..... Vandaag 6 jaar geleden wisten je ouders dat het mis was, 4 dagen voor de uitgerekende datum, ik herinner me als de dag van gisteren dat ik het verschrikkelijke bericht hoorde. Je werd 1 december geboren.
Lieve Hieke, Wilfred en de jongens, een kaars en een warme knuffel van ons, we staan om jullie heen xx

Geerke
28-11-2012 om 22:11
Een kaarsje voor dirkje
...... Omdat je het even heel goed gebruiken kan dat er mensen om je heen staan.

Galaxias
28-11-2012 om 23:11
Dikke kaars
Voor mijn schoonzusje die dinsdag de uitslag krijgt van een onderzoek n.a.v een operatie vandaag. Er staat veel op het spel en ik heb er een rotgevoel over....
G

Dirkje64
28-11-2012 om 23:11
Dikke kaars - galaxias
Ik ga duimen voor zeker een positief bericht dinsdag. Een dikke kaars laten we idd branden ....

Rinus
29-11-2012 om 00:11
Bedankje van rinus, de kaarsen hebben geholpen
De kaarsen en positieve gedachtens hebben zeker geholpen en er is een wonder gebeurd met vrouwlief.
In een hopeloze levensbedreigende situatie van 2,5 week geleden is vrouwlief op dit moment zo goed opgeknapt dat ze binnenkort het ziekenhuis mag verlaten en naar huis kan komen.Ik zelf geloof normaal gesproken niet in wonderen, maar het toch echt gebeurd en normaal gesproken was vrouwlief nu overleden en zou de begrafenis al zijn geweest!.Alle kaarsen en hulp van buiten af en ook hier hebben echt geholpen om dit wonder te laten gebeuren en het is echt ongelovelijk wat er is gebeurd...
Nogmaals mijn grote dank aan jullie en ook al kom ik hier al weer jaren niet meer, het is toch fijn om jullie berichtjes en steun te lezen, dank jullie.
Groet Rinus.
www.rinusrunning.nl

Geerke
29-11-2012 om 06:11
Wow rinus
Wat een geweldig nieuws zeg, ongelooflijk zeg, wat een wonder is er gebeurd bij jullie!

jons
29-11-2012 om 10:11
Fijn!
Fijn, Rinus, voor jou en je gezin dat het zo gelopen is! Het zal wel 'raar' worden als ze weer thuis is (wellicht heb je ook iets van mijn verhaal meegekregen?). Geef jezelf en elkaar de ruimte om weer een ritme te vinden, de vele emoties te verwerken. Ikzelf zoek af en toe filmpjes of muziek op waarvan ik weet dat ik ervan moet huilen, gewoon omdat huilen kan opluchten...

Rafelkap
29-11-2012 om 19:11
Rinus
Ik las het al in je blog. Ze is echt door het oog van de naald gekropen! Dat zal bij jullie allemaal nog wel een plek moeten krijgen. Sterkte!

Mien*
30-11-2012 om 09:11
Rinus
wat een groot Wonder (met hoofdletter omdat deze realist niet zo in wonderen gelooft ☺)
Pffffff..en dan valt de grootste spanning weg en zullen jullie samen een weg moeten vinden in dit ´nieuwe´ leven, dat klinkt heftig en dat is het ook..zo geconfronteerd met de kwetsbaarheid van het bestaan!
Sterkte en kracht gewenst, juist ook nu, naast de blijdschap en dankbaarheid.
Groetjes, Mien

amk
30-11-2012 om 20:11
Nog eentje voor d
vorige week was ze al kritiek, maar ze is er nog.
Nog een kaarsje voor D en de hele familie om haar heen.
En dan is het fijn om te lezen dat er ook gewoon hele mooie dingen in de wereld gebeuren zoals de vro

amk
30-11-2012 om 20:11
Was nog niet klaar
mooie dingen zoals de vrouw van Rinus.
Daar mag ook wel eens een kaars voor gebrand worden om alle goede dingen die er gebeuren te gedenken.