Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2012 om 22:05

Lieve mensen

Ook hier hartelijk bedankt voor de kaarsjes en lieve woorden. Bij gezondheid staat een update. Samengevat: mijn dochter wordt weer beter. Door het snelle ingrijpen van de artsen is ze nog bij ons.

Engelandvaarder

Engelandvaarder

29-05-2012 om 17:05

Secretaresse

Voor onze secretaresse, die 20 jaar geleden haar dochter aan kanker verloor en wiens enig overgebleven kind van 36 vanmiddag aan dezelfde ziekte bezweken is.
Kan ik ergens even heel hard tegenaan schoppen? Het is ZO oneerlijk!

Mooie blauwe kaars

voor het onschuldige babytje dat overleden is door brand... 10 maanden maar mogen worden.....

Verder een mooie warme kaars voor iedereen die het nodig heeft...

Pham

Petr@

Petr@

30-05-2012 om 17:05

Engelandvaarder

Inderdaad niet eerlijk! Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast...

jessica 5

jessica 5

30-05-2012 om 23:05

Voor mijn moeder

Mam, een hele grote kaars voor jouw. Dit heb je weer overwonnen. Ik ben zo opgelucht dat je dit goed doorstaan hebt. Ik wil je echt nog niet kwijt.

Nogmaals voor babytje en gezin

en sterkte voor de uitvaart morgen..... Sterkte ook in het verdere proces en ik hoop dat de publiciteit en in en outs over jullie nu stoppen. jullie zijn misschien niet het meest nette gezin in jullie buurt, maar alle privacy gegevens door de burgemeester op straat (krant)had niet gemogen! Hoop dat jullie je leven toch weer goed op kunnen pakken....

Pham

Kaaskopje en roefel

Een mooie roze kaars voor jullie dochter om haar de kracht te geven weer te genezen en samen met jullie verder van het leven te genieten.

Pham

Een mooie paarse voor mijn moeder

die vandaag al 30 jaar niet meer leeft....veel te vroeg heen gegaan. Ik mis haar nog vaak en zou mijn moeder zo graag voorstellen aan haar kleinkinderen! Ze zijn er prachtig genoeg voor.

Pham

Voor dochter van kaaskopje

Een mooie kaars om je aan te warmen.

Genista

Genista

01-06-2012 om 10:06 Topicstarter

Voor kaaskopje en roefel

Even eentje voor jullie zelf. Al de aandacht gaat naar jullie dochter, dat moet ook, maar jullie mogen jezelf niet vergeten! Wij hier doen dat ook niet, vandaar even speciaal een kaars voor jullie.

Petr@

Petr@

01-06-2012 om 16:06

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-06-2012 om 19:06

Vmama

Een kaarsje vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Kaaskopje

Kaaskopje

01-06-2012 om 23:06

Genista

Lief van je.

Voor het zoontje

van een kennisje (vroegere vriendin) van me ... 6 jaar en door die rotziekte nog maar een paar uur , dagen ... ? te leven.
Een grote kaars voor hem en kaarsjes ernaast voor zijn moeder, vader, stiefvader en zusjes.

sinas

sinas

03-06-2012 om 22:06

Voor het jongetje van 8

en zijn familie. Omgekomen in Turkije tijdens vakantie. Triest toch weer.

Elvira

voor morgen een grote kaars, dat de dokters goed voor je zorgen en dat er nu echt herstel in het zicht is!!

Veel sterkte ook voor je vader,moeder en zus..!

Petr@

Petr@

05-06-2012 om 11:06

Twee dikke kaarsen

vol kracht voor de kinderen van de 2 motorrijders die afgelopen week verongelukt zijn. Dan ben je dus in een klap je vader en je moeder kwijt. Moeder was net zo oud als ik dus kinderen zullen waarschijnlijk in de puberleeftijd zijn, verschrikkelijk....

Genista

Genista

06-06-2012 om 09:06 Topicstarter

Petr@

Daar zet ik, als motorrijder, een kaars naast. Dat bericht had ik nog niet meegekregen en ik schrik ervan. Een kaars voor deze kinderen.

Genista

Genista

06-06-2012 om 09:06 Topicstarter

En nog een kaars

Voor B, die morgen begraven wordt. Je einde kwam niet onverwacht, maar je vrouw en kinderen zullen je zo missen.

Monet

Monet

06-06-2012 om 13:06

Voor boromir

Een warme kaars, omdat je die heel goed kunt gebruiken!

Genista

Genista

06-06-2012 om 15:06 Topicstarter

Boromir

Pas op jezelf, jongen! Kaarsje voor jou.

ishtar

ishtar

07-06-2012 om 13:06

Voor c

de strijd verloren:'(

merene

merene

07-06-2012 om 22:06

Voor j.

Vandaag lees ik dat je door een ongeluk overleden bent. Ik schrik ervan. Je bent jarenlang mijn buurman geweest en elke keer als we elkaar zagen maakten we een praatje. Paar weken geleden nog. En ineens ben je er niet meer.
Ik brand een kaars voor je, en ook één voor je vrouw, je zoon en dochter. Je was pas 51 jaar. Veel te jong.

Grasmus

Grasmus

08-06-2012 om 19:06

Voor mijn lieve broer

Vandaag zijn vierde chemo...

Petr@

Petr@

08-06-2012 om 20:06

Boromir

Ik lees dat je een kaarsje gebruiken kunt, daarom een warme kaars voor jou...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.