Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Lilian1
09-03-2014 om 11:03
Kaars blijft branden
een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!

heli
24-11-2014 om 10:11
Tabitha
Ik lees dit draadje door en er gaat een schok door me heen bij je berichtje. Pfoe, wat heftig!
Een lichtje voor jullie oppas maar ook voor jullie en jullie kinderen. Sterkte!

Mien*
28-11-2014 om 21:11
Heli
Voor jullie oudste een verlaat, maar niet minder gemeend, kaarsje..de tijd vliegt en staat dan toch soms ineens weer stil...denk aan jullie! Liefs! Mien

Geerke
03-12-2014 om 17:12
Voor Lynn*
Omdat je gewoon al 8 jaar zou zijn geworden, afgelopen maandag. Omdat je al 8 jaar zo enorm gemist wordt.
Je grafje vlakbij Enzo*, zo'n 30 meter verderop.
Je ouders die we wekelijks zien, en je zooo verschrikkelijk missen.
Een kaars voor jou lieve Lynn*

Geerke
kaars voor Jessy
Al meer dan 3 maanden moet jij jouw lieve man missen.
En je kinderen missen hun vader ook verschrikkelijk.
Ik weet dat het moeilijk is omdat alles in huis en elke dag herinnert aan het feit dat hij niet meer bji jullie is.
Knuffel van ons xx

Geerke
Kaars voor Bellefleur
Omdat je schreef dat je wereld op z'n kop staat.
En dat klinkt gewoon niet goed.
Mooie kaars met veel warmte voor jou.

knevel
05-12-2014 om 17:12
Een hele rij kaarsjes
Lang niet hier geweest, maar nadat ik gisteren iemand over dit forum vertelde, kwamen het forum(gevoel) en veel van de verhalen weer boven. Mijn paswoord werkt nog, dus ik brand direct wat kaarsjes. Voor Lynn*, voor Enzo, voor Vincent, voor Bas, voor Mien en Fleur, voor amk en haar zus, voor mijn eigen Menne, voor Joram*, voor iedereen die ik nu niet noem...een hele rij kaarsjes
Liefs knevel

Urslau
07-12-2014 om 20:12
Voor iedereen
die wel wat warmte en hoop kan gebruiken.
Hoop dat wij morgen ook goed gesprek mogen hebben en niet aan opname hoeven te gaan denken.
Kaars voor allemaal.

Fenix78
09-12-2014 om 14:12
Voor mijn vriendin
wiens moeder binnen 2 weken van ogenschijnlijk gezond naar terminaal ziek ging.
Het is nu wachten op het einde.....

Geerke
09-12-2014 om 18:12
Kaars voor Juline
Voor Juline een kaars omdat er onzekerheid is over wat er aan de hand is met je kind. Dat kan slopend zijn. Fijn dat er een afspraak staat.

tsjor
18-12-2014 om 23:12
Voor de jongen
die vandaag 18 is geworden e spontaan zijn vader wilde opbellen, maar zich toen realiseerde, dat zijn vader enkele maanden geleden overleden is. Zo verdrietig.
Tsjor

Puck
19-12-2014 om 09:12
voor twee gezinnen in het bijzonder
Een kaarsje voor iedereen die in deze donkere dagen iemand moet missen en in het bijzonder voor 2 gezinnen in de "schoolwereld" van jongste. Maandag is een oud-klasgenootje van de basisschool opgenomen met acute leukemie en gisteren kregen we bericht dat een leerling uit de bovenbouw na een hartstilstand is overleden. Zo triest.

Laura71
24-12-2014 om 14:12
Voor mijn dochter
Je verkering is uit, je bent zo verdrietig en ik kan zo weinig voor je doen.

Christina
24-12-2014 om 15:12
Lieve mam,
Gisteren ben je rustig ingeslapen... Voor jou een mooie, warme kaars met heel veel mooie bloemen er omheen. Bedankt voor alle liefde die je ons gegeven hebt. Je was een geweldige moeder en (over)grootmoeder!

Tina
24-12-2014 om 18:12
Schoonzus
Want je moet toch een openhartoperatie krijgen. Dat is schrikken voor ons allemaal. Dikke kaars voor jou.

heli
26-12-2014 om 21:12
Mien*
Voor jou, je man en Fleur een grote knalroze kaars. December, kerst... <3

Zwelgje
06-01-2015 om 22:01
vriendje van mijn zoon
Voor mijn zoon's vriendje (9), wiens vader 3 dagen voor Kerst in een coma raakte en op 31/12 overleed. De hele feestperiode in december zal nooit meer hetzelfde zijn voor dit knulletje.

Geerke
07-01-2015 om 18:01
Voor Jessy en haar kinderen
Omdat jullie man en vader, die jullie zo ontzettend missen sinds 24 augustus, vandaag jarig zou zijn.
Hij zou 57 worden.
Man, wat word je vreselijk gemist hier.
Sterkte lieve Jessy en dappere J en S.
xx

Lucerna
08-01-2015 om 09:01
Voor de mensen van Charlie Hebdo
Met een cartoonist in de familie schrik je nog extra. Wat erg, dit, alleen maar omdat iemand ... Het is allemaal al gezegd en getekend. Maar ik wil hier toch een kaars neerzetten.

Lilian1
19-01-2015 om 13:01
voor een kleine stoere draak
Mees wat heb je gestreden, je ouders lieten ons via hun weglog meekijken in jullie leven, wat was je toch een stoere draak!! Echt...ameesingmees!
Een drakenkaars voor jou omdat het loslaten zo moeilijk was. Dat je nu zonder pijn verder mag stralen als een prachtig sterretje!

Geerke
08-02-2015 om 22:02
ook voor mees
Ik ken je niet en heb ook niet over je gelezen.
Maar het berichtje van Lilian zegt genoeg.
Wat zul jij gemist worden.....

Geerke
09-03-2015 om 13:03
Voor W
Omdat je nu de chemostrijd aan zal moeten.
Darmkanker op je 42e is veel te vroeg, zei de arts. Tumor is verwijderd. Nu die preventieve chemo tegen uitzaaiingen in de lymfeklieren.
Aankomend half jaar wordt pittig. Sterkte, we zullen er altijd zijn als jullie ons nodig hebben.

Genista
10-03-2015 om 00:03
voor al de meeschrijvers in het orgaandonatiedraadje
Voor allemaal, de getransplanteerden, de partners, de kinderen, schoonzussen, al diegenen die zo direct te maken hebben met transplantatie en alles wat dat met zich mee kan brengen. En voor Juline en haar gezin, natuurlijk.

Jessy69
13-03-2015 om 19:03
Ontroerd
Al jaren ben ik hier niet meer geweest en nu toch maar weer eens kijken en ik zie zoveel kaarsjes voor mij en de kinderen...
Onderhand alweer bijna 7 maanden geleden dat mijn man overleed. De tijd gaat belachelijk snel, en het blijft onwerkelijk. Nog schreeuwt het wel eens: dit kán niet waar zijn! Wie maakt mij nou gewoon wakker uit deze nachtmerrie?
Aan de andere kant gaan we door, de kids zijn loeisterk... We redden het, we komen er wel, maar wat missen we hem.....
Ik heb alle berichtjes van het afgelopen half jaar doorgescrolt hier. Tranen om alle lieve kaarsjes en berichtjes voor ons, maar ook tranen bij al het verdriet wat er nog meer speelt.
Daarom van mij voor jullie allemaal een dikke kaars!

Geerke
21-03-2015 om 13:03
lieve jessy
Wat fijn dat je het hebt gezien. Ja er wordt aan jullie gedacht. En we steken weer een kaars aan voor jullie, omdat het toch zo moeilijk te bevatten blijft... omdat jullie hem dag in dag uit zo moeten missen... omdat je toch een soort heimwee moet voelen naar de dagen dat alles nog gewoon was, dat hij er nog was, naar zijn werk ging, thuiskwam, leuke dingen ondernam, de arm om je heen, de knuffels en het gewoon zijn wie hij was.
De pijn dat dat er hier nu niet meer is.
De troost dat hij ergens is waar het nog beter is.
En de verwachting ooit elkaar weer te zullen zien.
Gewoon, een dikke kaars voor jullie, lieve Jessy.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.