Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:02

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
knevel

knevel

04-06-2009 om 20:06

Voor evy*

Elke keer wanneer ik de datum opschreef vandaag, moest ik even aan je denken. Dag lieve klein meid, een mooie roze kaars voor jou.

Heel veel sterkte voor je ouders en zus.

liefs Eveline

Voor evy*

Een mooi roze glitterkaarsje voor jou... Veel sterkte voor je mama en papa, je zus en ieder die jou zo mist!

Liefs, Beertje(s)

Carolien

Carolien

04-06-2009 om 22:06

Evy*

............

Sterkte marije en familie.

Petr@

Petr@

04-06-2009 om 23:06

Evy*

Een felroze kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-06-2009 om 23:06

Kaars

voor een veilige thuiskomst voor mijn oudste zoon die vannacht naar Polen vertrekt en maandagmiddag weer terug komt.
Het is niet voor het eerst dat hij een paar dagen weg gaat, maar niet eerder was hij zo vér van huis...

Petr@

omdat je het nog zo moeilijk heb geniet van je kids meis en kijk naar wat je hebt en waarvoor je knokt.

een heldere kaars voor jou

Kaars

Een heel hoog kaarsje dat in de VS te zien is, voor mijn achternichtje dat daar woont. Haar vriend is in elkaar geslagen door een 'gang' en aan zijn verwondingen overleden.

Maatje

Maatje

05-06-2009 om 08:06

Voor iedereen

die zich na de verkiezingsuitslag van gisteravond rot voelt. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar wat ík voel lijkt nog het meest op 'schaamte', dat er in Nederland zo veel mensen zijn die denken dat problemen opgelost kunnen worden door naar anderen te wijzen (en bleef het daar dan maar bij ). Ik vind het naar.

Voor anna

Omdat ik vandaag op deze vrijdag ineens aan je moest denken. Ik mail je heel snel meid. Echt!

Liefs, Isabel

Twee kaarsen

voor Evy en voor die vriend van het achternichtje vab Genista. En voor jullie zelf.

Yadira

je bent vreselijk lief!!!!!!!!!!!!!!

Noep

Noep

05-06-2009 om 11:06

Genista

Wat afschuwelijk:-( Sterkte!

Petr@

Petr@

05-06-2009 om 14:06

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

05-06-2009 om 18:06

Genista

Ik ben er stil van,vreselijk!
Liefs,Bastet

Anna :-)

Anna :-)

05-06-2009 om 22:06

Wat lief

Pinda en Petra, ik dacht vanavond nog jeetje nou is het al bijna 4 jaar geleden dat mijn moeder overleed (wat voelt dat nog steeds stóm om te schrijven trouwens) en hier staat nóg elke vrijdag een kaarsje. Ik vind het zo lief van jullie!! Bedankt dat jullie aan d'r denken, dat ontroert me, elke vrijdag weer.

Liefs, Anna

Genista

Een hele dikke kaars naast die van jou, wat vreselijk :-((
En eentje voor jullie zelf!
Dikke kus, Mick

Christa.

Christa.

07-06-2009 om 00:06

68 jaar

68 jaar had u vandaag moeten worden pappa.... ouder dan 38 (week voor u 39 werd verloren we u) bent u niet geworden. Al 29 jaar vieren we uw verjaardag niet meer :o(
Dikke kus in de wind van uw meisje...
Liefs, Christa.

Voor christa

Gewoon omdat je het even heel erg nodig hebt - gemis kan zo vreselijk zeer doen....

Voor een klein jongetje

Voor M, je werd maar anderhalf jaar en zelfs dat is meer dan veel mensen om je heen verwacht hadden toen je werd geboren. Maar de wereld mist een prachtig, lief en sociaal jongetje, nu jij er niet meer bent.
Kaarsje voor jou en je zus en ouders.

Petra-

Petra-

08-06-2009 om 10:06

Voor de moeder van de twee meisjes

die door hun vader om het leven zijn gebracht, waarna hij ook zichzelf van het leven heeft beroofd.
Een grote kaars voor deze moeder!

Voor inge

die haar broer alweer een jaar moet missen.

Liefs Akka

Christa.

Christa.

08-06-2009 om 17:06

Geerke

Dank je voor je kaarsje lieverd!
Knuf, Christa.

Christa.

Christa.

08-06-2009 om 18:06

Petr@

Jij ook nog bedankt voor je lieve kaarsje laatst :o)
Kus voor jou!
Christa.

Voor mika

voor de kleine dappere Mika een kaars,de kanker is terug,terwijl hij zo gevochten heeft,weer een operatie,weer zware chemokuren,hoe lang houd je kleine lijfje dit nog vol?Lieve Mika ,ik denk aan je!

knevel

knevel

09-06-2009 om 21:06

Enzo* en lynn*

Twee kaarsjes naast elkaar; een blauwe voor Enzo* en een roze voor Lynn*. Het is toch vaak zo dat ik aan jullie allebei denk.

liefs Eveline

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.