Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Petra-
03-02-2009 om 23:02
Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]
voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!

Petra-
19-03-2009 om 19:03
Lieve mien
dankjewel, en weet je dan brand ik een kaarsje voor jullie Fleur. Omdat als ik na zo'n dagje ziekenhuis altijd weer zo dankbaar ben dat ik met mijn meisje naar huis mag gaan!

Petra-
19-03-2009 om 21:03
Voor cor's ouders
vandaag is het alweer 13 jaar geleden dat jullie je oudste zoon verloren. Deze dag was het begin van een grote nachtmerrie. In een paar jaar tijd 2 zoon's en een schoondochter verloren...
Een grote vlam voor jullie!

Ansulina
19-03-2009 om 22:03
Voor mijn vader
lieve pap je bent alweer ,nog maar vierentwintig jaar dood.ik mis je nog zo erg vooral omdat je mijn kinderen nooit hebt gekend.

roompie
20-03-2009 om 00:03
Zo snel!
dank jullie wel!!
voor vele lieve berichten en kaarsen!!
ik schrijf het hele verhaal nog wel eens op!
begin okt ik jarig en de maandag ervoor ene bericht van mijn vader: ben naar de arts gegaan en omdat ik bobbels onder mijn arm heb gevonden.
4 november uitgebreider bioptie in ziekenhuis
half nov op 1 dag gehoord dat beide ouders kanker hebben
eind nov opeartaie mama
begin dec oparatie opa
31 dec gezond verklaard mits hij bestraald wordt
jan wachten op de uitnodiging bestraling
begin februari controle dan schrik nieuwe bobbels
half febr total van de werld ivm giga ontsteking aan wond!!ziekenhuis opname
23 febr het bericht jij bent ongeneeselijk ziek het gaat sneller dan wij ooit hebben gezien!
18.03.2009 in bijzijn van mijn moeder, broer en ik en de twee oudste kids de jongste liep toen nog op de oprit met mijn man blies hij zijn laatste adem uit!!
daaaag lieve papa , ik mis je nu al vooral je warme lijf het is nu zo koud en wit!!
gr roompie

Petra-
20-03-2009 om 09:03
Lieve roompie
Zo snel als dit gegaan is. Ik wens jullie heel veel liefde en kracht!

Xandra
20-03-2009 om 11:03
Weer een kaars
Omdat ze gisteravond in de armen van haar man en dochter is overleden.
Maatje, ik ben er voor je hoor !
Xandra

Rafelkap
20-03-2009 om 13:03
Voor geerke
een kaars, omdat het morgen voor jullie een moeilijke dag is.

pind@
Voor mijn vriendin
4 jaar geleden alweer. 4 jaar......
Wat zijn nou 4 jaar? Helemaal niets. Maar het lijkt al zo lang geleden. Zo lang gewoon........
Zo lang als je naam genoemd wordt, ben je niet vergeten. Vandaag noem ik je naam. Vandaag schreeuw ik je naam. Vandaag zal iedereen weten dat jij ooit hebt bestaan zodat je niet wordt vergeten.
Lieve Renate, je wordt gemist meid. Je wordt gemist.
Liefs, Isabel

ishtar
Pinda
Ik zet er een kaarsje naast!
Voor Renate, jouw vriendin, die niet vergeten wordt!

ishtar
Enzo
ook voor jou een mooi kaarsje met een zonnebloem. Morgen zou je jarig zijn....

Beertje
20-03-2009 om 14:03
Lieve enzo* en geerke en allemaal
...wat een mijlpaal morgen, jullie lieve Enzo* 4 jaar. Wat hadden we hier graag meegenoten van de verhalen hoe spannend hij het zou vinden naar school te mogen, zijn grote broer achterna... Hoe druk jullie nu zouden zijn met de voorbereidingen van het feest... In plaats daarvan steken we een kaars aan, en blazen we balonnen op. Niet voor een feestje helaas, maar we laten ze los en sturen ze naar jou... met veel liefs en kusjes. Ik weet gewoon dat jullie er met z'n allen hoe dan ook een mooie dag van maken morgen. Maar wat zal het weer moeilijk zijn ook, de pijn en het verdriet weer zo extra dichtbij. Het had zo heel anders moeten zijn... Dikke knuf en kaarsjes voor allemaal!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Voor iedereen hier...
...een grote fakkel erbij, voor kracht en liefde, warmte, troost en nog zoveel meer. En voor diegene die juist een vlammetje nodig hebben voor hoop, zet ik er nog wat extra kaarsjes bij!
Liefs, Beertje(s)

Genista
Voor puck2
Omdat ik me van de week realiseerde dat je nog steeds niet erg meeschreef hier - en dat dat betekent dat het nog steeds niet zo goed met je gaat. Kaars voor jou, wat kan ik me voorstellen dat je baalt.
Kaarsje voor Bastets zoon.
En een klein kaarsje voor mijn vader. Hij is thuis, wanneer ga ik geloven dat het echt zo is? Dat hij niet over twee dagen weer in het ziekenhuis ligt?

Petra-
20-03-2009 om 20:03
Pind@
Voor en je vriendin een mooie kaars, omdat het zo'n zeer doet! Een knuffel voor jou!

Petra-
20-03-2009 om 20:03
Geerke
morgen is het 21 maart, het begin van de lente, de geboortedag van jullie Enzo. Voor jullie brand ik een mooie kaars en voor Enzo een kus in de wind!

pind@
21-03-2009 om 09:03
Voor enzo
Voor dat mooie jochie wat nu een kleuter had moeten zijn.
Geerke, in gedachten bij jullie vandaag!
Liefs, Isabel

knevel
Kaarsje voor enzo*
Op deze mooie zonnige dag wordt er ook hier extra aan je gedacht, Enzo*.
Lieve Geerke en mannen, veel sterkte vandaag. Een mooie zonnige dag die zo anders had moeten zijn.
liefs Eveline

Bastet
Enzo*
Laat de zon uitbundig schijnen voor je familie,ze zijn er vast aan toe!
liefs,Bastet

Anneque
21-03-2009 om 10:03
Voor enzo*
De zon schijnt vandaag voor jou, Enzo*, het jongetje dat op zovelen zoveel indruk heeft gemaakt.

Maatje
21-03-2009 om 11:03
Enzo
Lieve Geerke,
Ik denk aan jouw kleine, indrukwekkende mannetje. Denk ook nog steeds wel eens 'waarom', al is dat geen vraag, heeft die vraag stellen geen zin. Het is ook niet zo zeer denken, het is meer voelen: hij wordt gewoon zo enorm gemist, en jij bent zo'n prachtige moeder.
Liefs,
Maatje