Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Genista
12-07-2009 om 22:07
Brandende kaars
Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!

Geerke
14-12-2009 om 20:12
Voor kleine j
Omdat er zo gesold wordt met en over jou in je eerste levensjaar. Nu heb je voorlopig een veilig thuis, ook al is het niet bij je ouders (want daar ben je niet veilig), hopen dat er een goed, structurele oplossing komt...! Knuffels!

Petra-
14-12-2009 om 20:12
Geerke
hoe is hetmet de vader van het kindje uit je klas?
Een kaars voor die familie!

Beertje
14-12-2009 om 23:12
Kuzco...
...wat een vreselijk bericht, och meisje... heb gewoon geen woorden...
Heel, heel veel sterkte voor jou en jullie hele gezin! Een hele grote kaars steek ik aan...
Veel kracht!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Klaartje...
...je korte berichtje treft me, ik steek nog een kaarsje aan...
Heel veel kracht gewenst!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Geerke...
...och, wat zwaar voor de kindjes waar je over schrijft... Het jongetje wat nu beide ouders moeten missen in zo'n zware tijd, papa in coma... en voor j... een krachtig kaarsje erbij!
Ik steek gelijk nog een mooie warme kaars erbij aan, voor jullie eigen lieve kanjer Enzo*...
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Petra
Voor je vriendinnetjes, 2 dikke kaarsen erbij!!! Zo'n geweldig nieuws voor de een, en nog zoveel spanning voor de ander... oef!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Mickey
...een dikke kaars voor jouw O en ieder daar omheen... sterkte!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Jacoline...
...voor je kinderen, (bijna) allemaal zo ziek... een dikke kaars - sterkte!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Puck2
Een krachtige kaars voor je oom, en ieder om hem heen... wat zwaar! Heel veel sterkte.
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Een ster van fakkels...
...voor alle sterren en sterretjes daarboven. Die zó worden gemist... jong, oud, groot, klein... Jullie worden gemist!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Voor iedereen...
...heel veel lang brandende fakkels erbij.
Door de mist voor m'n ogen kan ik haast de berichtjes niet meer lezen. Het zijn er ook teveel... sorry voor wie ik nu geen persoonlijk kaarsje aansteek... Daarom deze fakkels, voor iedereen die ze goed gebruiken kan.
Voor geloof, troost, hoop, warmte, kracht, liefde, licht... en nog zoveel meer!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Twee roze kaarsjes...
...omdat het met de tweeling ook nog zo af en aan goed en slecht gaat. Terwijl ik hier kaarsjes plaats weer nieuw bericht. De oudste was onlangs even thuis, maar werd weer opgenomen. Is nu weer thuis... Maar de jongste heeft 't nu ook weer moeilijk. Gaat nu over van het Flevo naar het AMC in de hoop dat ze daar beter kunnen behandelen... het blijft spannend... Twee kaarsjes voor jullie, je ouders, oma's en opa's en ieder die zo meeleeft.
Liefs, Beertje(s)

Klaartje
15-12-2009 om 08:12
Inmiddels
Is de begrafenis geweest en (in zoverre dat kan bij een begrafenis), het was een mooi afscheid. Voor haar was het al lang genoeg geweest en wie kan zeggen dat ie zijn moeder tot haar 90e bij zich had.
Maar als het dan zover is.....dan is het toch je moeder.

tonny
15-12-2009 om 09:12
Geen verlies, wel verdriet
en daarom een kaarsje voor mijn schoondochter die zwanger en met veel pijn plotseling in het ziekenhuis terecht is gekomen.

Bellefleur
15-12-2009 om 09:12
Tonny,
O, wat erg. Ik steek een kaarsje voor jou en je schoondochter aan.

Jacoline29
15-12-2009 om 10:12
En ik
steek er ook weer een heleboel aan,een grote fakkel en olielamp.
Ga met middelste vandaag terug naar HA,samen met Jongste en mezelf,hopelijk overtuig ik de vrouwelijke arts dat ik een foto wil,de mannelijke is te voorzichtig en wilt het haar niet aandoen.volgende week terug bij man met middelste,vertrouw het niet en wil gewoon uitsluitsel van ook een longontsteking en dat kan alleen maar dmv foto's.Zijn die schoon,dan verder met ventolin en vragen of flixotide erbij mag ,ik heb maar 3 1/2 uur geslapen,maak me onbewust wel zorgen.
Begin behoorlijk in een dip te raken.
kaarsen voor iedereen die het nodig heeft.

Geerke
Tonny
Tonny wat erg zeg, ik hoop dat er niets echt ernstigs is.... twee kaarsjes voor je schoondochter en de baby!

Geerke
Petra- en beertje
Petra die vader van het meisje uit mijn klas ligt nog in coma. Het is allemaal zo moeilijk ook omdat het in het buitenland is en hij nog niet hierheen kan. We hopen en bidden dagelijks voor herstel.... wat lief dat je er naar vraagt. En dat er ook weer kaarsjes komen voor die familie, dan merk je dat je niet vergeten wordt hier. Petra- ook een grote kaars voor je vriendinnen!
En Beertje ook bedankt voor de kaarsjes, doet me goed! Jij denkt ook altijd aan iedereen! lief!

Geerke
Voor therese een mooie kaars van hoop voor 2010
OMDAT IK ZO ONWIJS BLIJ VOOR JE BEN

Geerke
En voor rosina
Omdat ik zo aan je moet denken, ik had het jou ook zo gigantisch gegund!!
liefs Geerke

Bastet
Tonny
Ik hoop dat alles goed is met je schoondochter en haar baby,sterkte!!
Bastet

Genista
15-12-2009 om 11:12
Kaarsjes
Tonny, voor jou, je zoon en schoondochter en hun ongeboren kindje een kaars.
En ik wil er eentje aansteken voor S, die ik niet persoonlijk ken, maar wier verhaal me zo raakte. Een akelige diagnose, er komt een heel zware tijd aan en je krijgt het leven toch al niet cadeau. Een kaarsje van een onbekende, om je gesprek vanmiddag bij de arts een beetje bij te lichten.

yadira1980
Voor poes meepers
vanmiddag om 14.15 naar de dierenarts...
je rug wordt niet meer beter, en je hebt echt last...
dag lieve schat!

Mari
Voor mijn kinderen
De kerst komt er aan en we zijn nogsteeds uit elkaar. Ze doen heel stoer, maar het raakt hun wel. Ik vindt mijn kanjers erg dapper, maar mijn grootste wens is dat we weer snel met z'n drietjes zijn.